مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

گردنبند تورمالین کوارتز برزیل شفاف با بند مکرومه Tourmaline Quartz

مرجع:
15753

افزایش اعتماد به نفس استفاده می شود، تقویت انرژی های روانی، خنثی کردن انرژی های منفی، برطرف کردن ترس و غم و اندوه، 

وزن محصول:23 گرم

معدن کشف شده: برزیل

دیدن نمایه سه بعدی محصول

تعادل و تنظیم چاکرای اول و چهارم و پنجم

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
بدون مالیات 380,000 تومان
فروخته شد
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
توضیحات

سنگ کریستال کوارتز  Crystal Quartz

تعادل و تنظیم چاکرای هفتم ( دارای تاثیر مستقیم بر روی هفت چاکرا )

سنگ متولدین همه ی ماهها ، مشترک بین تمامی بروج

سنگ نماد ذهن و کمک به تمرکز و افزایش توانایی های ذهنی و باز نمودن ذهن ، تصفیه روحی و روانی ، دارای قدرت محافظ در برابر سحر و جادو ، کمک به ارتباط با ارواح و دنیای متافیزیک ، با تحریک سیستم ایمنی بدن آن را تعادل می بخشد ، تزکیه و پاکسازی اندام های بدن ، به عنوان یک پاک کننده روح ، اتصال ابعاد فیزیکی با ذهن ، به عنوان تقویت کننده قدرت در شرایط سحر و جادو است ، کریستال اغلب برای محافل و مراسم مذهبی استفاده می شود ، اثری روشنگر و مفید بر روی همه ی چاکرا می گذارد ، در طول مدیتیشن فضای روحی و معنوی خواصی به فرد می دهد ، به عنوان "شفا دهنده" شناخته شده با افزایش انرژی فکر تاثیر گذاری مستقیم شخص را بر محیط و سایر افراد بالا می برد ، در پاکسازی همه ی چاکراها نقش عظیمی دارد

خواص سنگ تورمالین (شرول)

تعادل و تنظیم چاکرای اول و چهارم و پنجم

سنگ ماه تولد اردیبهشت ، شهریور ، مهر ، آبان ، بهمن ، اسفند

بالا بردن اعتماد به نفس و غلبه بر ترس، جذب شفقت، مدارا و رفاه، باعث ایجاد توازن در دو طرف راست و چپ مغز می شود، هماهنگی مفید و قوی در مغز و جسم ایجاد می کند، برای ستون فقرات و سیستم عصبی بدن مفید است، توازن انرژی مردانه و زنانه بدن، حذف انسداد های انرژی در بدن اثیری ، فعال کننده چاکراهای چشم سوم و گلوست و در درمان ناراحتی های چشم و گلو مفید است. این سنگ قوه ارتباط را تقویت می کند و دریچه های شهود را می گشاید. ما را از افسردگی و غم می رهاند. این سنگ قدرت سردکنندگی دارد و برای درمان سوختگی مفید است.به منظور ارتقاء تفاهم ، افزایش اعتماد به نفس استفاده می شود، تقویت انرژی های روانی، خنثی کردن انرژی های منفی، برطرف کردن ترس و غم و اندوه، برای کمک به درمان بیماری های عفونی ، اضطراب ، مسمومیت خون ، ورم مفاصل و بیماری های قلبی استفاده می شود، افزایش انعطاف پذیری، سنگ نماد بی طرفی ، محبت ، شادی ، آرامش ، تعادل ، دگرگونی مثبت ، شفا ، قدرت ، تحمل و درک، به عنوان سنگی برای ارتباط با نیروهای بالاتر شناخته می شود، قلب و سیستم عصبی را تقویت می کند، تسریع هضم غذا و تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت عضلات برای کاهش درد، حفاظت از سلول های عصبی و تقویت سیستم ایمنی بدن، در مکاتب شرقی به عنوان سنگ دوستی ، پول ، کسب و کار کاربرد دارد، به منظور جلب پول و موفقیت در کسب و کار از آن استفاده می شود.با چاکرای قلب پیوند دارد و آن را با عشق و محبت پر می سازد. عواطف را از عمق به سط می کشاند و رهایشان می سازد و به این ترتیب، کمک می کند تا آسیب های گذشته را فراموش کنیم. تورمالین متعادل کننده عواطف و تخفیف دهنده استرس و ترس است و خواب خوب را جایگزین بی خوابی می کند. می توان از آن در درمان مشکلات قلبی، تیموس و سیستم ایمنی و نیز کاهش وزن استفاده کرد. که گوهر فردوس ایران این سنگ تورمالین را به صورت گردنبند به فروش می رساند.

tourmaline


توجه داشته باشید: اطلاعات در این وب سایت جایگزین مشاور و متخصص مراقبت های پزشکی نیست. کلیه اطلاعات موجود در این وب سایت از جمله اطلاعات مربوط به شرایط پزشکی و بهداشت ، محصولات و معالجات فقط برای اهداف اطلاع رسانی می باشد. لطفاً به پزشک مراجعه کنید.

www.irangemstone.com
09128483558-88952085

ادامه مطلب
جزئیات محصول
15753
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام