مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سنگ نمک سفید گوی salt

مرجع:
17148

وزن محصول 127 گرم 

استفاده از صابون نمک کریستالی هیمالیا روی پوست می تواند مزایای درمانی بی شماری را هم از نظر زیبایی و هم از منظر سلامتی فراهم کند. با توجه به اینکه نمک با باکتری ها بسیار خصمانه است ،

وزن محصول:127  گرم

معدن کشف شده:ایران

دیدن نمایه سه بعدی محصول

تعادل و تنظیم  چاکرا اول و ششم کلیک کنید

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
موجود در انبار فروشنده
بدون مالیات 200,000 تومان
محصولات مرتبط
سنگ نمک گوی salt سنگ نمک گوی salt
مشاهده بیشتر
200,000 تومان
وزن محصول 127 گرم  استفاده از صابون نمک کریستالی هیمالیا روی پوست می تواند مزایای درمانی بی شماری را هم از نظر زیبایی و هم از منظر سلامتی فراهم کند. با توجه به اینکه نمک با باکتری ها بسیار خصمانه است ، وزن محصول:127...
نمایش سریع
توضیحات

نحوه استفاده از صابون سنگ نمک

استفاده از صابون نمک کریستالی هیمالیا روی پوست می تواند مزایای درمانی بی شماری را هم از نظر زیبایی و هم از منظر سلامتی فراهم کند. با توجه به اینکه نمک با باکتری ها بسیار خصمانه است ، استفاده از صابون نمکی باعث تمیز کردن پوست به صورت عمیق می شود و سموم بدن را از بدن خارج می کند و ضمن از بین بردن سلول های مرده و کسل کننده پوست برای درخشش غیرقابل مقایسه. استفاده روزمره از نوار نمک کریستال هیمالیا به افزایش جریان خون ، محکم کردن بافت پوست و کار در جهت تسکین عضلات دردناک و خسته کمک می کند.

خواص صابون سنگ نمک برای بدن

همچنین با استفاده از صابون نمک کریستالی هیمالیا به طور مرتب باعث می شود نمک در لایه فوقانی پوست که آب را چسبیده است ، ذخیره شود و از پوست ما مرطوب و آبرسانی شود.

برای به دست آوردن بهترین مزایا از این محصول طبیعی شگفت انگیز ، مهم است که از نمک کریستال هیمالیایی به درستی استفاده شود تا مزایای کامل را بدست آورد

اگر پوستی حساس دارید ، صابون نمک را مستقیماً روی پوست نمالید اول مرطوب کنید و با پارچه نرم بکشید.

صابون را با حرکت دایره ای روی بدن خود مالش دهید

بگذارید نمک روی پوست شما خشک شود ، شسته نشود.

بعد از اعمال صابون نمک روی پوست خود از هیچ کرم استفاده نکنید ، اما اگر پوست شما خشک است می توانید از روغن ارگانیک مورد نظر خود استفاده کنید.

"برای بهترین نتیجه از صابون نمک تا حد ممکن خشک نگه دارید (نمک با آب حل می شود!) این از تشکیل لبه های تیز جلوگیری می کند. توصیه می شود بلافاصله بعد از دوش و فقط یک بار در روز از صابون نمک کریستالی استفاده کنید و کاملاً از استفاده با صابون معمولی یا روی پوست خودداری کنید. و به یاد داشته باشید که حتی اگر این "صابون" خوانده شود ، چربی تولید نمی کند! "

تاکنون مطالعات بسیاری در مورد خطرات ناشی از وسائلی مانند تلویزیون، کامپیوتر، تلفن همراه، جاروبرقی، مایکروفر، ماشین لباسشویی و به طور کلی امواج مضر الکترومغناطیسی انجام و گزارشات متعددی منتشر شده است. یونهای مثبت مرگباری که توسط این وسائل تولید می شود، موجب سردرد، خستگی مفرط، عدم تمرکز، بی حوصلگی و عصبانیت می گردد.

بهترین و مناسب ترین روش مقابله با یونهای مثبت، استفاده از سنگ نمک است. سطح این سنگ معدنی رطوبت طبیعی هوا را جذب کرده و کلرید سدیم (نمک طبیعی) را به یونهای کلرید (منفی) و سدیم (مثبت) تجزیه می کند.

این یونهای منفی، یونهای مثبت مرگبار و گردو غبار و آلودگی های هوا را که به سرعت به سمت بدن ما می آیند به خود جذب کرده و آنها را از بین می برند. همین فرایند باعث نشاط، شادابی، افزایش انرژی و پاک شدن محیط از گردوغبار، انواع بوها، امواج الکترومغناطیسی و دود سیگار و غیره می گردد.

www.irangemstone.com
09128483558-88952085

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
17148
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام