مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سنگ ابسیدین سبز Obsidian

مرجع:
13093

وزن این محصول 360 گرم

چاکرا یک ریشه ایی کلیک کنید

سنگ سپر امواج منفی ، محافظ ، قدرت دفع استرس و تنش روانی تحریک ذهن و قوه خلاقیت حل انسداد هیجانی و تروما افزایش حس محبت و شفقت کمک به هضم و سم زدایی درد آرتروز را کاهش می دهد حل مشکلات مفاصل و گرفتگی عضلات سنگ محافظ و پشتیبان در برابر چشم زخم کاهش درد 

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
بدون مالیات 350,000 تومان
فروخته شد
محصولات مرتبط
سنگ ژئود سلستین راف دکوری Celestine stone سنگ ژئود سلستین راف دکوری Celestine stone
جدید
مشاهده بیشتر
320,000 تومان
سنگ نماد ذهن و کمک به تمرکز و افزایش توانایی های ذهنی و باز نمودن ذهن تصفیه روحی و روانی تصفیه روحی و روانی دارای قدرت محافظ در برابر سحر و جادو کمک به ارتباط با ارواح و دنیای متافیزیک معدن کشف سنگ : ایران وزن محصول:...
نمایش سریع
سنگ  راف بلک ابسیدیان  OBSIDIAN stone سنگ  راف بلک ابسیدیان  OBSIDIAN stone
جدید
مشاهده بیشتر
250,000 تومان
سنگ سپر امواج منفی ، محافظ ، قدرت ، حل انسداد هیجانی و تروما ، کمک به هضم و سم زدایی درد آرتروز را کاهش می دهد ، دفع استرس و تنش روانی وزن محصول:131 گرم  معدن کشف سنگ : ایران ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول
نمایش سریع
سنگ کاربید سیلیکون سلزیوم راف  Celcium carborundum سنگ کاربید سیلیکون سلزیوم راف  Celcium carborundum
جدید
مشاهده بیشتر
892,000 تومان
متاسفانه در سایت داخل ایران این سنگ رو به سلزیوم Celcium میشناسند در واقع اطلاعات درستی در مورد این ماده ندارند و ما برای شما این ماده تشریح می کنیم این ماده کاربید سیلیکون به نام لاتین carborundum هست یک ساخته دست...
نمایش سریع
سنگ کاربید سیلیکون سلزیوم راف  Celcium carborundum سنگ کاربید سیلیکون سلزیوم راف  Celcium carborundum
جدید
مشاهده بیشتر
945,000 تومان
متاسفانه در سایت داخل ایران این سنگ رو به سلزیوم Celcium میشناسند در واقع اطلاعات درستی در مورد این ماده ندارند و ما برای شما این ماده تشریح می کنیم این ماده کاربید سیلیکون به نام لاتین carborundum هست یک ساخته دست...
نمایش سریع
سنگ پیریت راف دکوری Pyrite سنگ پیریت راف دکوری Pyrite
جدید
مشاهده بیشتر
500,000 تومان
پیریت به عنوان یک طلسم ، یک محافظ منحصر به فرد است ، و انرژی را از طریق بدن فیزیکی و به هاله از زمین می کشد و باعث ایجاد یک سپر دفاعی در برابر انرژی های منفی ، آلاینده های محیطی ، حمله عاطفی و آسیب های جسمی می شود....
نمایش سریع
سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite
جدید
مشاهده بیشتر
750,000 تومان
1سنگ فوق العاده برای خلاقیت محافظ قوی از کودکان استسنگ دگرگونی است و توازن ذهن نماد آرامش درونی، استقامت و توسعه معنوی برای افزایش مهارت تمرکز فوق العاده وزن محصول 315   گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرا سوم...
نمایش سریع
سنگ راف  پرهنیت   کلکسیونی Prehnite سنگ راف  پرهنیت   کلکسیونی Prehnite
جدید
مشاهده بیشتر
400,000 تومان
پرهنیت کابوس ها ، ترس های عمیق را کاهش می دهد و ناتوانی در ایجاد آنها را کشف و بهبود می بخشد. سنگی است برای خواب دیدن و یادآوری. برای کودکان بیش فعال و دلایلی که زمینه ساز این بیماری هستند مفید است. وزن محصول:35  گرم...
نمایش سریع
300,000 تومان
سنگ سپر امواج منفی ، محافظ ، قدرت ، حل انسداد هیجانی و تروما ، کمک به هضم و سم زدایی درد آرتروز را کاهش می دهد ، دفع استرس و تنش روانی وزن محصول:375  گرم  معدن کشف سنگ : ایران ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول
نمایش سریع
سنگ فلوریت زرد راف  بلور کلکسیونی fluorite سنگ فلوریت زرد راف  بلور کلکسیونی fluorite
جدید
مشاهده بیشتر
500,000 تومان
قویترین سنگ برای پاک کردن انرژی منفی از محیط بسیار مفید است و باعث پاکسازی ، تجدید ، و یک طراوت بهاری برای چاکراها می شود. وزن محصول 104  گرم معدن کشف شده: برزیل تعادل و تنظیم چاکرای هفتم
نمایش سریع
توضیحات

نمایه سه بعدی سنگ ابسیدین

خواص سنگ ابسیدین Obsidian

چاکرا ریشه ایی یک

سنگ ماه تولد: شهریور ، مهر ، آبان ، آذر ، دی ، اسفند

سنگ سپر امواج منفی ، محافظ ، قدرت دفع استرس و تنش روانی تحریک ذهن و قوه خلاقیت حل انسداد هیجانی و تروما افزایش حس محبت و شفقت کمک به هضم و سم زدایی درد آرتروز را کاهش می دهد حل مشکلات مفاصل و گرفتگی عضلات سنگ محافظ و پشتیبان در برابر چشم زخم کاهش درد کاهش تنش و آزاد کردن انرژی برای حفاظت در برابر حملات روانی از بین بردن عادت های بد افزایش میل جنسی

روح انسان نیز حاوی عناصر نور و تاریکی است. یک سنگ محافظ قدرتمند ، به معنی کریستال ابسیدین به شما کمک می کند تا سمت تاریک شما شناسایی شود ، به طوری که خواص درمانی آن می تواند آن را از روان شما پاک کند. ابسیدین به جای پنهان کردن از حقیقت درونی ما ، چراغ منفی را درخشان می کند و آن را پاک می کند و به ما کمک می کند تا راهی را که به سمت نور و عشق است انتخاب کنیم.

سنگ کریستال ابسیدین را در تمرین مراقبه روزانه خود بگنجانید و از داروی معنوی آن استفاده

برای خرید این محصول کلیک کنید

خواص سنگ ابسیدین

ارتعاشات عمیق و تحول آمیز آن همچنین به تقویت سنگهای اطراف آن کمک می کند و آن را به بزرگنمایی بزرگ انرژی شفابخش تبدیل می کند. سنگ ابسیدین همچنین باعث می شود یک همراه معتمد بتواند در طی فرایند بهبودی ، شما را همراه خود ببرد ، به خصوص که در طول زمان آشکار می شود. این قدرت و شکیبایی لازم را برای غلبه بر چالش ها به ما می دهد ، فارغ از اینکه چه مدت طول بکشد.

تعریف ابسیدین با حفاظت ، امنیت و محافظت از انرژی منفی یا ناخواسته همراه است. به همین دلیل توصیه می کنیم یک سنگ ابسیدین را در خانه یا محل کار خود قرار دهید ، اجازه دهید به عنوان محافظ انرژی کار کند. سنگ ابسیدین به ویژه در جذب اشعه الکترومغناطیسی قدرتمند است ، که باعث می شود قرار دادن قطعات بزرگ در نزدیکی الکترونیک سریع سریع فنگ شویی برای خانه مدرن باشد. اگر با تلفن هوشمند خود در شبانه روزی خود می خوابید ، ایده خوبی است که یک سنگ ابسیدین را نیز بین خود و دستگاه خود قرار دهید ، که هر EMF مضر را جذب و انتقال می دهد. همچنین می توانید از طریق یک ورودی ورودی سنگ ابسیدین را به صورت قفسه ای آغشته کنید و این باعث می شود خانه شما از هرگونه انرژی ناخواسته ای که از طریق درب ورودی وارد می شود ، محافظت کند.

سنگ ابسیدین باید زیر پایتان قرار بگیرد تا به شما در انرژی شما کمک کند. همچنین می توانید یک سنگ ابسیدین را در هر دست نگه دارید ، که با خواص درمانی آن مراقبه کرده و به شما اجازه می دهد قبل از هر جلسه درمانی به شما کمک میکند. با استفاده از چاکرای ریشه ، تعریف ابسیدین به عنوان ویژگیهای درمانی شناخته می شود که بسیار سریع و عمیق برای آزاد سازی انرژی های منفی کار می کنند.

ابسیدین نیز آن را به سنگ روح تبدیل می کند. بسیاری از فرهنگها از سنگ ابسیدین به عنوان متحد معنوی استفاده کرده اند تا خواستار تعقیب و پیشگویی شوند. برای سفرهای شفا ، سنگ ابسیدین به دلیل توانایی های خود در محافظت و محافظت از روان به ویژه به عنوان یک همراه مفید است. هنگامی که بیرون هستید ، در حال پوشیدن هستید جواهرات با سنگ ابسیدین می تواند شما را از هرگونه خون آشام های انرژی موجود در شما محافظت کند. خواص محافظ آن به از بین رفتن انرژی افراد نیازمند یا زهکش کمک می کند.

ابسیدین نیز با چاکرای ریشه، مرکز انرژی که سیستم را تثبیت می کند. با تحریک و فعال کردن چاکرای ریشه ، سنگ ابسیدین به مهار انرژی زمین و تقویت ارتباط شما با ارتعاشات بهبودی آن کمک می کند.

هنگامی که با سنگ ابسیدین مراقبه می کنید ، می تواند به شما کمک کند احساسات منفی را که احتمالاً در اعماق آن دفن شده اید ، به وجود آورد. اقدام آن ترسیم و رهاسازی دنیای سایه درونی شما ، فرایند بهبودی سریعتر و قدرتمندتر را تسهیل خواهد کرد.

ابسیدین نیز با تشویق یک نیروی درونی شخصی که ناشی از مقابله با ترس های شماست ، مرتبط است. از انرژی محافظ آن استفاده کنید تا شما را از هر چیزی که در راه عمیق ترین آرزوها و آرزوهای شما قرار دارد محافظت کند.

ابسیدین به شما کمک می کند تا درک کنید که واقعاً چه کسی هستید و چه کسی فکر نمی کنید که هستید ، به ادغام این دو برداشت در کل کمک خواهد کرد. این سنگ به شما کمک می کند الگوهای رفتاری کهنه شده اند را شناسایی کنید و به پاکسازی آنها کمک می کند.

ابسیدین انسدادهای عاطفی و آسیب های باستانی را حل می کند و باعث ایجاد عمق و وضوح عواطف می شود. این باعث شفقت و قدرت می شود.

ابسیدین شوک و ترس را برطرف می کند. این یک اثر زنده کننده است و تصاویر داخلی پنهان را به معرض نمایش می گذارد.

ابسیدین به ماهیت عاطفی شما اعماق غیرقابل تصور می دهد و به هر نوع وسواس کمک می کند. این جو از تأثیرات منفی معنوی پاک شده و به عنوان محافظت در برابر حملات روانی عمل می کند.

ابسیدین یک سنگ به شدت محافظ است و سپری در برابر منفی بودن عاطفی تشکیل می دهد. شما را از طریق چاکرای پایه به زمین زمین می زند و شما را در مواقع نیاز تقویت می کند. برای افراد بسیار حساس مفید است  .  این حمله روانی را مسدود می کند و تأثیرات معنوی منفی را از بین می برد.

خواص سنگ ابسیدین

وسواس خود را در رختخواب خود یا زیر بالش قرار دهید تا استرس و تنش روحی به وجود بیاید ، ممکن است دارای یک اثر آرام بخش باشد اما علت استرس را نیز برجسته می کند. قبل از بازگشت صلح باید علت آن را اصلاح کرد ، این مسئله به جای اینکه فقط دارای یک اثر تسکین دهنده باشد ، مسئله را برای همیشه حل می کند.

ابسیدین آگاهی را گسترش می دهد و به تغییر باورهای محدود ، ارتباطات و الگوهای رفتاری کمک می کند. این حواس را تیزتر می کند و به عقل کمک می کند تا پدیده ها ، تجربیات و حساب های اسرارآمیز نفوذ کند.

ابسیدین وضوح ذهن را به ارمغان می آورد و سیستم های گیجی و اعتقادی محدود را از بین می برد. ممکن است این کار را با روشن کردن آنچه که در پریشانی روانی یا بیماری وجود دارد برای شما کاملاً روشن کند.  هنگامی که سردرگمی و باور سیستم، پاکسازی شده اند گسترش می یابد ابسیدین آگاهی خود را و شما کمک می کند با اعتماد به نفس و سهولت ورود به عرصه ناشناخته است.

یک قطعه بزرگ ابسیدین می تواند در جلوگیری از استرس ژئوپاتی یا خیساندن آلودگی محیط زیست بسیار کارآمد باشد ، اما تمایل آن برای افشای حقیقت باید در نظر گرفته شود. این برای درمانگران و مشاوران مفید است زیرا نه تنها به رسیدن به هسته اصلی یک مشکل کمک می کند بلکه باعث از بین رفتن انرژی های منفی آزاد شده نیز می شود.

ابسیدین سنگی است بدون مرز و محدودیت. بسیار سریع و با قدرت عالی کار می کند. ویژگیهای انعکاس دهنده ، حقیقت بخشنده آن ، در معرض  نقص ، ضعف و انسداد بی رحمانه است . هیچ چیز را نمی توان از ابسیدین پنهان کرد. این نکته به چگونگی تسکین همه شرایط مخرب اشاره می کندابسیدین از شما می خواهد که در حالی که به سمت یک هدف تلاش می کنید ، از دیگران رشد و پشتیبانی کنید.

این امر می تواند حقایق ناخوشایندی را به سطح خود بیاورد و سپس شما را قادر می سازد که آنها را بررسی کنید و سپس عشق و پذیرش را به وجود آورید.

ابسیدین شفابخش روح عمیق را فراهم می کند این می تواند بازگشت به گذشته را تسهیل کند و عواطف یا زخمی های ناگوار را که هنوز در زمان حال وجود دارد ، بهبود یابد.

ابسیدین به شما کمک می کند تا از طریق کمک به شما در دیدن سمت سایه در طبیعت واقعی خود به یکپارچگی دست یابید ، بنابراین می توانید یک بار دیگر کامل شوید. این سنگ نحوه دستیابی به آزادی و تغییرپذیری معنوی را نشان می دهد. آن را به شما توانایی ها و نقاط قوت که فراموش شده اند، به طوری که می توان آنها را بازیابی و تصفیه شده به نقطه روشن بینی نشان می دهد.  هدف از روح vitalises ابسیدین. این بلوک های انرژی را از بین می برد و تنش را تسکین می دهد.  Obsidian روح را در بدن لنگر می زند. این سنگ رشد را در تمام سطوح تحریک می کند. شما را ترغیب می کند که با گشودن افق های جدید ، گشت و گذار در آنجا را کشف کنید.

برای خرید این محصول کلیک کنید

اشک آپاچی

اشک آپاچی بومی مکزیک و جنوب غربی ایالات متحده آمریکا است. نام آنها برگرفته از داستانی است درباره یک قبیله هندی آپاچی که توسط سواره نظام ایالات متحده تعقیب شده است. گفته می شود که رزمندگان مجبور به صخره ای درگذشت خود بودند و اشکهای اندوه زنان آپاچی که در پشت آنها مانده بود به سنگهای قطره ای شکل محکم شد.

اشکهای آپاچی به شما قدرت و استقامت کلی می بخشد ، به تجسم و تصفیه خون ، تحریک رشد مو و ناخن و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. اشک های آپاچی می توانند دردهای جسمی که غم و اندوه به همراه دارد ، به شما کمک کند. استرس ناشی از غم و اندوه می تواند دردهای جسمی در استخوان ها و ماهیچه های شما ایجاد کند. از گریه کردن بیش از حد نترسید یا خجالت بکشید زیرا اشکهای جسمی از نظر روانشناختی مفید هستند. اگر شما سخت می گذارید که خود را گریه کنید ، فارغ از اینکه غم و اندوه آن مرتبط باشد یا خیر ، این سنگ می تواند به شما کمک کند احساسات خود را آزاد کنید.

اشک های آپاچی به کسانی که در بدن خود احساس دام افتاده اند کمک می کند تا در فعالیت بدنی شادی پیدا کنند. آنها برای اشاره آرام ارزش این زندگی برای کسانی که ممکن است به سمت افسردگی و الگوهای تفکر افسردگی متمایل باشند مفید هستند. این سنگ ها می توانند به شما در یافتن افکار مثبت تر کمک کنند تا بتوانید واقعیت خود را ایجاد کنید.

اشک های آپاچی شما را در دوره هایی از اندوه و عزا پشتیبانی می کنند. اگرچه یک جنبه غیرقابل تحمل برای گم شدن شخص نزدیک وجود دارد که همانطور که گذشت ، این سنگ به شما یادآوری می کند که می توانید در حالی که احساس غم و اندوه خود را می گذرانید مسیر عادی خود را طی کند ، به دیگران کمک کند ، که به نظر می رسد برای همیشه طول بکشد و در بعضی مواقع سنگی باشد. .

اشکهای آپاچی به شما کمک می کند تا شما را زمین زده و تمرکز خود را حفظ کنید. از این سنگ استفاده کنید تا ذهن خود را بر روی کار نگه دارید. این برای حفظ چشم انداز مثبت ، نگه داشتن افکار منفی مفید است. این ایده آل برای از بین بردن تمام انرژی های منفی است.

خواص سنگ ابسیدین

اشک های آپاچی به شما کمک می کند تا ارزش هواپیمای جسمی وجود و آموزه های معنوی که برای آموزش آن وجود دارد را درک کنید. آنها برای محافظت از روانی مفید هستند و می توانند به شما در باز کردن قلمرو Nature Spirits کمک کنند.

اشکهای آپاچی از همه انواع اندوه پشتیبانی می کنند ، اما هنگام تلاش برای کنار آمدن با اندوه مرتبط با خودکشی ، به خصوص دلسوز هستند. به اشکهای آپاچی روی آورید تا به شما نیرو ببخشد ، هنگامی که مجموعه ای از احساسات را تجربه می کنید ، از گناه ، عصبانیت ، سرزنش ، شرم و سردرگمی گرفته تا تسکین ، ناامیدی ، خیانت ، ترک و پذیرش. اشک آپاچی می تواند بازماندگان را با عزیزان مرخص شده که تصمیم به مرگ گرفتند ، در حالی که درک معنوی لازم را برای مقابله با تصمیم خود به دست می آورند ، مرتبط کند.

ابسیدین سیاه با از بین بردن انسداد در سیستم نصف النهار کمک می کند. انرژی آن در پاکسازی مشکلات تولید مثل مبتنی بر سوء استفاده گذشته یا مسائل مربوط به سوء مصرف در حال حاضر مفید است. ابسیدین سیاه چاکراهای پایه و ساکرال را باز و پاک می کند.

ابسیدین سیاه به شما کمک می کند تا با تمرکز نگه داشتن غذای سالم از خوردن سموم خودداری کنید. این انرژی شما را مجدداً تنظیم می کند تا بتوانید انتخاب های غذایی مناسبی انجام دهید. همچنین شما را در طی فرایند شکستن عادت های بد ، از جمله سیگار کشیدن ، پرخوری ، نوشیدن ، استفاده از مواد مخدر یا پایان دادن به الگوهای عادی که دیگر به نفع خود بالاتر شما هستند ، از شما پشتیبانی می کند.

برای خرید محصول دیگر این سنگ کلیک کنید

یک معلم احساسی قدرتمند است. این شما را به سمت درک و پذیرش طرف تاریک تر از طبیعت خود سوق می دهد ، تا بتوان آن جنبه را تکامل و روشن کرد. این به شما در شکستن الگوهای منفی احساسی مانند سوء استفاده از خود ، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می کند. هنگامی که شما مایل به مسئولیت درمان خود هستید.

ابسیدان سیاه به شما کمک می کند تا احساساتی را که در درون خود فرو رفته است لکه دار کنید. این سنگ به شما یادآوری می کند که احساسات منفی می توانند با پخش یک برنامه ناخودآگاه که الگوهای منفی را تحریک می کند ، زندگی شما را خراب کنند. ابسیدان سیاه در هنگام جستجوی شکافهای تیره تر بدن عاطفی ، از شما پشتیبانی می کند.

ابسیدین سیاه به شما کمک می کند تا افکار و الگوهای ناخودآگاه را کشف کنید که رشد معنوی شما را مهار می کند. الگوهای اینها می تواند به اعتیاد ، رفتار ناهنجار ، منفی بودن ، کمبود و سایر صفات نامطلوب کمک کند. این سنگ به این نکته اشاره خواهد کرد که شما در کجای این الگوها قرار دارید و به پاک کردن آنها از میدان auri و حافظه سلولی کمک می کنید.

ابسیدین سیاه برای پایه گذاری و تمرکز شما مناسب است. اگر تمایل دارید که به راحتی از مرکز پریشان دور شوید یا خاموش شوید ، از این سنگ استفاده کنید تا ذهن خود را بر روی کار خود نگه دارید. همچنین با حفظ افکار منفی در کنار گذاشتن چشم انداز مثبت ، این امر مفید است.

ابسیدین سیاه به شما کمک می کند تا مکان منفی را بفهمید و به شما کمک می کند تا الگوهای عاطفی منفی را از هاله روشن کنید. این می تواند به شما کمک کند هنگامی که به سر و صدای روانی حساس هستید یا از نظر عاطفی حساس هستید تا یکپارچگی زمینه های انرژی خود را حفظ کنید.

ابسیدان سیاه شما را به سمت مرکز خود ، به جای حقیقت می کشاند. این سنگ برای رویای معنوی و آفرینش است.

برای خرید محصول دیگر این سنگ کلیک کنید

براق طلا

ابسیدین درشت گل می تواند در اختلالات گوارشی ، زخم ها ، رفلاکس و موارد مشابه معده مفید باشد. به پاک کردن ، انرژی و تعادل چلکرهای خورشیدی و ساکرال کمک می کند. این می تواند برای مردان با مشکلات ناتوانی جنسی به دلیل استرس مفید باشد.

ابسیدین درخشش طلای بدن بدن را آماده برای تمرکز و تأمل انرژی می کند. با استفاده از این سنگ دست ، هدیه سلامتی را بپذیرید و خاطرات قدیمی را آزاد کنید که در توانایی شما در سالم بودن اختلال ایجاد می کند. هنگام انجام مراحل پاکسازی بدنی از این سنگ استفاده کنید.

ابسیدین درخشش طلا می تواند به شما کمک کند احساس توانایی بیشتری در ایجاد و هدایت زندگی خود داشته باشید. این ایده آل برای افزایش جهت و وضوح هدف شماست. این سنگ به شما کمک می کند تا در صورت تمایل مسائل را پاک کنید. این یک سنگ عالی برای عاملان و قربانیان سوءاستفاده است که می خواهند همه جنبه های سوء مصرف برق را از سیستم های پر انرژی خود پاک کنند. این یک سنگ قدرتمند برای افشای انگیزه های نفس و کمک به شما در طراحی مجدد قدرت و اعمال خود با اراده الهی است.

ابسیدین درخشش طلا در تعادل و بهبود سوء استفاده از گذشته که هنوز در بدن احساسی شما انجام می شود ، کمک می کند. روی این سنگ متمرکز شوید و با یک هدف مثبت خاطرات خود را بیدار کنید و به این فکر کنید که این خاطرات در حال حاضر چه تأثیری بر زندگی شما دارند. الگوهای تکراری را تصدیق کنید و برای رفع موانعی که این الگوهای در حال حرکت هستند تصمیم روشن بگیرید.

از ابسیدین درخشش طلا برای تیزبینی ذهنی خود استفاده کنید ، بنابراین می توانید حالتهای مراقبه ای عمیق تری وارد کنید و برای منافع جامعه به نیروهای بالاتر ضربه بزنید. با تمرکز ، می توانید از این سنگ نیز استفاده کنید تا نیروهای تیره را از تداخل در کالای بالاتر منحرف کنید.

بسیاری از افراد در مورد به دست آوردن توان شخصی خود و استفاده از آن برای آبزیان عالی بالاتر ، مشکلاتی دارند که در این سفر به شما کمک می کند و به شما اجازه می دهد تا از شیوه استفاده یا سوء استفاده از قدرت آگاه شوید. این می تواند در همسویی اراده شما با نیت الهی و اتصال به قدرت زمین برای اهداف شفابخشی کمک کند.

از این سنگ برای دستیابی به تعامل زمینی با زمین و در حالی که با نیروهای کیهانی عالم متصل می شوید ، استفاده کنید. ابسیدین درخشش طلا به شما کمک می کند تا از تأثیرات روانی ناخواسته در امان بمانید و قلاب های منفی را از میدان انرژی خود خارج کنید.

چوب ماهون

ابسیدین ماهوگانی اندام ها و بافت ها را تقویت می کند. این سم زدایی را با افزایش عملکرد زنده و کلیه ، و افزایش توانایی بدن در ترشح سموم ، پشتیبانی می کند.

Obsidian Mahogany به شما کمک می کند الگوهای اجدادی سوء استفاده ، منفی ، نفرت یا ترس را که در DNA و بدن عاطفی ریخته شده است حل کنید. این در پاک کردن آسیب های زایمان برای مادر و کودک مفید است و می تواند کمک شایانی در تجدید زندگی کند.

ابسیدین ماهوگان می تواند قلاب های روانی منفی را که شما را در مناطق دیگر زندگی خود باز می دارد ، از بین ببرد. هنگامی که این قلاب ها برداشته شدند ، این سنگ به شما کمک می کند تا ایده بی ارزش بودن را از بین ببرید و شما را به تحقق پتانسیل های خود در کار ، عشق و بیداری معنوی تشویق می کند. پوشیدن این سنگ بدون در نظر گرفتن منبع آن ، شما را از حملات روانی محافظت می کند.

ابسیدین ماهوگان در افتتاح و پاکسازی کانال زمینی کمک می کند ، که برای شما بسیار مهم است که می خواهید طیف کاملی از فرکانس های پرانرژی را تجسم کنید.

رنگین کمان

به نظر می رسد یک کره ابسیدین رنگین کمان سیاه ساده است ، اما هنگامی که یک نور قوی بر روی آن پخش می شود ، حلقه های تابشی و واضح از رنگ ظاهر می شوند.

ابسیدین رنگین کمان برای کبودی ، شکسته شدن استخوان یا سایر آسیب های بافتی مفید است. می توان آن را بر روی چاکرای قلب قرار داد تا در ثبات قلب جسمی در زمان های استرس زا کمک کند. این یک سنگ خوب برای جلب حافظه از سطح سلولی است ، بنابراین خاطرات سرکوب شده به بیماری جسمی تبدیل نمی شوند.

با استفاده از این سنگ ، شما می توانید در آگاهی خود ، روش های پزشکی سنتی و غیر سنتی درمانی را پیدا کنید تا به شما در بهبود سلامتی و تعادل کمک کند. این به شما کمک می کند بدن خود را در تمام سطوح بازیابی کنید. از نظر جسمی ، عاطفی ، ذهنی و روحی.

ابسیدان رنگین کمان امید ، روشنایی و انرژی را به محاصره ترین و راکدترین مناطق بدن عاطفی منتقل می کند. این به شما کمک می کند احساس خوش بینی و تمایل بیشتری برای درگیری با زندگی داشته باشید. این سنگ فوق العاده است که برای کاهش افسردگی یا نوسانات خلقی استفاده می شود.

این سنگ ابزاری است برای درک چگونگی استفاده از تجربیات آسیب زای گذشته به عنوان درس امروز برای کمک به شما در تبدیل شدن به فردی بهتر. هرگز تجربه مجدد زخم ها و آسیب های ژرف عمیق گذشته لذت بخش نیست ، اما انرژی این سنگ شما را در این تلاش پشتیبان می کند ، بنابراین قلاب هایی که شما را به آن خاطرات وصل می کنند ، می توانند شروع به تجزیه کنند.

هنگام استفاده از این سنگ در مدیتیشن و جلسات چیدمان سنگ ، ممکن است یک لحظه فرصت را برای انتخاب راهی دیگر پیدا کنید. با انتخاب روش جدید می توانید روح خود را به آگاهی آگاهانه نزدیک کنید.

ابسیدین رنگین کمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد وقتی که شما نیاز دارید که حافظه خود را فعال کنید. از آن به عنوان ابزاری برای تمرکز هنگام مطالعه ، انجام مراسم یا شرکت در فعالیت های دیگر که نیاز به تمرکز و حافظه دارد از عمق درون ذهن شما استفاده کنید. این سنگ به شما کمک می کند تا اندیشه های منفی خود را برطرف کنید.

رنگین کمان سنگ فوق العاده ای برای زمین زدن نور به هاله و بدن جسمی است. این امر به تمیز کردن و تراز کردن کلیه چاکراها کمک می کند ، زیرا انسداد و تراکم را از بین می برد.

ابسیدان رنگین کمان شما را به سمت رنگین کمان روح شما نشان می دهد. یادآور می شود که شما یک نورانی هستید که طیف کامل نور را حمل می کنید. از این سنگ به عنوان ابزاری برای مدیتیشن و تأمل درونی استفاده کنید.

برف

ابسیدین گل برفی می تواند به طور انرژی زا به محدود کردن شیوع سلول های سرطانی در بدن کمک کند. این به شما کمک می کند در پذیرش انرژی شفابخش و نگرشی شفابخش بیشتر باشید.

ابسیدین گل برفی مشکلات مربوط به چرخه قاعدگی را کاهش می دهد. برای تعادل هورمونها در هر مرحله از زندگی یک زن مفید است. این همان سنگ برای دولا ، پرستاران زایمان ، مادران باردار ، مادران شیرده و پدران جدید است.

ابسیدین گل برفی به شما کمک می کند تا بر نگرش 'من من فقیر' یا احساس قربانی کردن غلبه کنید. این شما را قادر می سازد قدرت و تمایل پیدا کنید تا واقعیت خود را برای بهتر شدن تغییر دهید.

ابسیدین گل برفی به شما کمک می کند مزایای چالش های احساسی را پیدا کنید. به عنوان یک کاتالیزور برای کشف چگونگی تغییر ناآرامی های احساسی شما به سادگی ، سودمند است. این سنگ یادآور می شود که چالش ها یا ناراحتی های زندگی شما پیشگامان یک روش بهتر زندگی یا یک روش بهبود یافته در زندگی است.

ابسیدین گل برفی می تواند به شما کمک کند تا با دنیای روح ها در ارتباط باشید ، ارتباط با عزیزان گمشده را برقرار می کنید. همچنین شما را به حوادث فراموش شده ی زندگی کنونی متمایل می کند ، و در هر دو مورد به یادآوری وقایعی که مربوط به مشکلات فعلی باشد ، توجه می کنید.

این سنگ برای کمک به شما در پذیرش تغییر و تحول در زندگی ایده آل است ، این سنگ به شما کمک می کند تا از الگوهای فکری بی نظیر که باید تغییر یافته یا تبلور یافته ایده هایی را که باید خرد شود ، یادداشت کنید.

Obsidian Snowflake به شما کمک می کند تا راهنمایی ها و کمک هایی را که همیشه در دنیای طبیعی موجود است ، بشناسید. این یک سنگ عالی برای تنظیم در توتم های حیوانات است. این می تواند برای کمک به شما در حساسیت بیشتر نسبت به جریان لطیف و حرکت انرژی در محیط شما ایجاد شود.

آبفشانگر برف می تواند مسیرهای جدیدی از تفکر و ارتباط معنوی را باز کند. نقوش سفیدی موجود در این سنگ بر طبیعت روشنگری که هنگام تعیین هدف درست ایجاد می شود تأکید دارد. این سنگ نشان می دهد که در آگاهی شما فرصتی برای تحقق است. این سنگ با هدف متمرکز در مسیر معنوی شما ، می تواند مزایای معنوی را افزایش دهد.

ابسیدین و چاکراها

اگر چاکرای ستاره زمین از تعادل خارج شده باشد ، ممکن است احساس قطع بودن از زمین و افراد اطراف خود کنید. ممکن است دچار توهم ، اضطراب ناشی از سرچشمه های ناشناخته شوید یا هیچ ارتباطی با الهی نداشته باشید.

اگر چاکرای پایه از تعادل خارج نشود ، ممکن است نسبت به دیگران خصمانه و پرخاشگر باشید. با استفاده از این سنگ در دست ، شما می توانید علائم ADHD یا ADD را تسکین دهید. این امر میل به داشتن بیش از حد قدرت ، هوس و هیجان مداوم یا دستکاری را کاهش می دهد.

از این سنگ برای بیدار کردن آگاهی خود در مورد استعدادهای زندگی گذشته خود و رفع ترس های ناخواسته استفاده کنید.

این سیستم گردش خون ، تولید مثل را متعادل می کند و عملکرد اندام تحتانی و لگن شما را افزایش می دهد.

اگر چاکرای ساکرال از تعادل خارج نشود ، ممکن است از نظر عاطفی ، متکبر یا خودخواه باشید. با استفاده از این سنگ دست ، می توانید بر بی اعتمادی که در نیت دیگری نسبت به شما وجود دارد ، غلبه کنید یا از اینکه دائماً نگران باشید که مردم با نیت بیمار درباره شما صحبت می کنند ، متوقف شوید.

با استفاده از این سنگ راحت تر یا کمتر از نظر جنسی خود کنترل می شوید ، لذت می بخشید و لذت خود را می فهمید.

این در بهبود هر مشکلی که ممکن است با سیستم تولید مثلی و عضلانی داشته باشید کمک خواهد کرد. این سنگ سموم ناخواسته بدن را از بین می برد.

اگر چاکرای پلکسوس خورشیدی از تعادل خارج نشده باشد ، ممکن است نسبت به دیگران حساس باشید ، قلدر باشید و نیاز به تغییر مداوم دارید. همچنین ممکن است اعتقاد داشته باشید که به خاطر دستاوردهای خود شناخته نشده اید یا در یادگیری کارهای جدید مشکل دارید.

از این سنگ بر روی چاکرای پلکسی خورشیدی استفاده کنید تا همدلی را در زندگی خود وارد کنید و توانایی های روانی خود را تقویت کنید. این باعث می شود توانایی های سرنشینان شما باز شود.

این ماده در بهبود بیماری های گوارشی ، معده ، کبد و کیسه صفرا کمک می کند. از این سنگ استفاده کنید که علت واقعی بیماری لازم باشد.

اگر چاکرای گلو خارج از تعادل است ، ممکن است نسبت به دیدگاه های سیاسی یا مذهبی خود بیش از حد ، سلطه گر یا متعصب باشید. شما همچنین ممکن است در مقابل تغییر در هر نوع مقاومت و پاسخگویی به وظایف و مطالبات معقول در وقت خود کند باشید.

با استفاده از این سنگ ، توانایی های Cloudaudience خود را تقویت کرده و وفور نشان می دهید. این سنگ هنگامی که از چاکرای گلو استفاده می شود ، توانایی های خلاقانه شما را تشویق و هدایت می کند. این به شما کمک می کند تا حقیقت خود را به زبان بیاورید و زندگی کنید.

این سنگ به بهبود و حفظ سلامت گلو ، مری ، دهان ، دندان ها و دستگاه تنفسی شما کمک می کند.

اگر چاکرای چشم سوم از تعادل خارج نشود ، ممکن است نسبت به نظر دیگران نسبت به شما بیش از حد حساس باشید و در نتیجه رفتار دیگران را تحقیر می کنید تا خود را بهتر جلوه دهید. شما می توانید با دیگران بستری باشید. همچنین ممکن است شما به موفقیت دیگران حسادت کنید و قادر به تصدیق شخصی خود نیستید.

با استفاده از این سنگ ، شما قادر خواهید بود ادراکات شهودی ، تخیل خلاق و توانایی های تجسم خود را باز و تقویت کنید.

این سنگ به متعادل کردن نیمکره های چپ و راست برای مغز کمک می کند. این سلامت خوب سینوس ها ، چشم ها ، گوش ها و صورت را ترغیب می کند.

اگر چاکرای ستاره روح شما از تعادل خارج شده است ، ممکن است در مورد مکانی که می خواهید زندگی کنید و یا ارزش خود را برای بودن در این صفحه جسمی احساس گیجی کنید. شما همچنین ممکن است نتوانید وجود اراده الهی و نقش آن در زندگی خود را بپذیرید.

برای خرید محصول دیگر این سنگ کلیک کنید

توجه داشته باشید: اطلاعات در این وب سایت جایگزین مشاور و متخصص مراقبت های پزشکی نیست. کلیه اطلاعات موجود در این وب سایت از جمله اطلاعات مربوط به شرایط پزشکی و بهداشت ، محصولات و معالجات فقط برای اهداف اطلاع رسانی می باشد. لطفاً به پزشک مراجعه کنید.

www.irangemstone.com
09121228904-88952085

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
13093
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام