مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سنگ راف باریت

مرجع:
12425

بر روی چاکرای چشم سوم مؤثر است به نحوی که دید واضح تری از الهامات داده و ارتباط با ارواح دنیای دیگر را تسهیل می کند.

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
بدون مالیات 50,000 تومان
فروخته شد
محصولات مرتبط
سنگ ابسیدیان سفید راف OBSIDIAN stone سنگ ابسیدیان سفید راف OBSIDIAN stone
جدید
مشاهده بیشتر
250,000 تومان
1سنگ سپر امواج منفی ، محافظ ، قدرت ، حل انسداد هیجانی و تروما ، کمک به هضم و سم زدایی درد آرتروز را کاهش می دهد ، دفع استرس و تنش روانی وزن محصول: 74  گرم  معدن کشف سنگ : ایران ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول
نمایش سریع
سنگ ابسیدیان سفید راف OBSIDIAN سنگ ابسیدیان سفید راف OBSIDIAN
جدید
مشاهده بیشتر
250,000 تومان
سنگ سپر امواج منفی ، محافظ ، قدرت ، حل انسداد هیجانی و تروما ، کمک به هضم و سم زدایی درد آرتروز را کاهش می دهد ، دفع استرس و تنش روانی وزن محصول: 73  گرم  معدن کشف سنگ : ایران ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول
نمایش سریع
250,000 تومان
نماد خوشبختی ضد جادو و امواج منفی استفاده جهت مدیتیشن متعادل کننده جسم و روح آرام بخش روشن نمودن چهره الهام بخش اثر پاک کنندگی پوست تصفیه خون وزن محصول:87  گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرای چهارم
نمایش سریع
سنگ ماساژ درمانی لاجورد افغانستان Lapis lazuli سنگ ماساژ درمانی لاجورد افغانستان Lapis lazuli
جدید
مشاهده بیشتر
1,000,000 تومان
سنگی بسیار آرام بخش و جلوگیری کننده از حملات روانی الهام بخش افزایش اعتماد به نفس کمک به درک احساسات و عواطف دیگران تقویت سیستم ایمنی بدن تصفیه خون، کاهش فشار خون وزن محصول 82 گرم معدن کشف شده: افغانستان چاکرا پنجم و...
نمایش سریع
250,000 تومان
نماد خوشبختی ضد جادو و امواج منفی استفاده جهت مدیتیشن متعادل کننده جسم و روح آرام بخش روشن نمودن چهره الهام بخش اثر پاک کنندگی پوست تصفیه خون وزن محصول:60   گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرای چهارم
نمایش سریع
250,000 تومان
نماد خوشبختی ضد جادو و امواج منفی استفاده جهت مدیتیشن متعادل کننده جسم و روح آرام بخش روشن نمودن چهره الهام بخش اثر پاک کنندگی پوست تصفیه خون وزن محصول:93  گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرای چهارم
نمایش سریع
250,000 تومان
نماد خوشبختی ضد جادو و امواج منفی استفاده جهت مدیتیشن متعادل کننده جسم و روح آرام بخش روشن نمودن چهره الهام بخش اثر پاک کنندگی پوست تصفیه خون وزن محصول:42  گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرای چهارم
نمایش سریع
250,000 تومان
نماد خوشبختی ضد جادو و امواج منفی استفاده جهت مدیتیشن متعادل کننده جسم و روح آرام بخش روشن نمودن چهره الهام بخش اثر پاک کنندگی پوست تصفیه خون وزن محصول:100  گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرای چهارم
نمایش سریع
سنگ راف  آمیتیست برزیل کلکسیونی دکوری بنفش Amethyst سنگ راف  آمیتیست برزیل کلکسیونی دکوری بنفش Amethyst
جدید
مشاهده بیشتر
250,000 تومان
نماد خوشبختی ضد جادو و امواج منفی استفاده جهت مدیتیشن متعادل کننده جسم و روح آرام بخش روشن نمودن چهره الهام بخش اثر پاک کنندگی پوست تصفیه خون وزن محصول: 68  گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرای چهارم
نمایش سریع
250,000 تومان
نماد خوشبختی ضد جادو و امواج منفی استفاده جهت مدیتیشن متعادل کننده جسم و روح آرام بخش روشن نمودن چهره الهام بخش اثر پاک کنندگی پوست تصفیه خون وزن محصول: 114 گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرای چهارم
نمایش سریع
توضیحات

خواص سنگ باریت 

نوشته شده توسط لیزاوکس

مترجم:گوهر فردوس ایران

بر روی چاکرای چشم سوم مؤثر است به نحوی که دید واضح تری از الهامات داده و ارتباط با ارواح دنیای دیگر را تسهیل می کند.

دارای قدرت محافظ در برابر سحر و جادو
کمک به ارتباط با ارواح و دنیای متافیزیک
با تحریک سیستم ایمنی بدن آن را تعادل می بخشد
تزکیه و پاکسازی اندام های بدن
به عنوان یک پاک کننده روح
اتصال ابعاد فیزیکی با ذهن
به عنوان تقویت کننده قدرت در شرایط سحر و جادو است

باریت یک سنگ قدرتمند برای کمک به شما  در سفرهای خارج از بدن است ، که معمولاً به آن سفرهای آسترال یا سفر گفته می شود. این باعث  تقویت بینش درونی می شود و یک سنگ محکم برای تقویت فراخوان خواب است .

این به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که تصاویر درون رؤیاهای شما چیست و چگونه دانستن این امر می تواند به شما در زندگی خود کمک کند.

باریت تاسمانی طلایی قهوه ای:

باریت تاسمانی طلایی قهوه ای

از آنجا که توانایی های بینایی بصری شما با تماس با این کریستال بالا می رود ، ممکن است شروع به دیدن ساختارهایی کنید که در زندگی شما ظهور می یابد.                  

این سنگ باعث بهبود روابط در همه نوع می شود و ممکن است در صورت مشکل شخصی بودن شما به شما کمک کند.

اگرچه شما را از کسانی که می خواهند زندگی شما را اداره کنند ، آزاد می کند ولی وقتی این به نفع شماست ، وفاداری به دیگران القا می کند.

معنی باریت از کجاست؟   

این نام از کلمه یونانی به معنی "سنگین" گرفته شده است ، زیرا بسیاری از سنگ ها بسیار سنگین ، اما کاملاً نرم هستند. نرمی بودن این سنگ ها باعث می شود که صنعتگران از تزیین قطعات طلا و جواهر استفاده کنند.

این سنگ ها به اشکال مختلفی از جمله توده های خاکی ، گل سرخ و کریستال های جدولی شکل می گیرند. این سنگ نیز ممکن است باریت نامیده شود و بعضی اوقات سنگ بولونیا خوانده می شود.

بسیاری از نمونه های باریت کاملاً شفاف هستند ، در حالی که ممکن است سنگ های گل رز باریت تیره و مات باشد.

 چرا از باریت استفاده می کنید؟

این یک سنگ بسیار قدرتمند است ، زیرا می تواند چاکرای تاج و چاکرای چشم سوم را فعال کند. اما دلایل دیگری نیز وجود دارد از جمله:

باریت انرژی فرکانس بالایی را به خود جذب می کند ، و این باعث می شود تا یک نور شدیدتر در درون بدن اتیک شما ایجاد کند.

با حضور سنگ باریت در قسمت هوایی شما ، به پاکسازی انسداد درون این چاکراهای بالاتر نیز کمک می کند.

توانایی های بینایی روانی شما از غده pineal بیرون می آید و این در چاکرای چشم سوم قرار دارد .

برای شفابخش ها این سنگها یك کمک مهم هستند ، زیرا با برقراری این اتصالات ، می توانید با بهبود قدرت لرزش ، قدرت بهبودی را نیز بدست آورید.

با استفاده از این سنگ ، ممکن است ارتباط محکم تری با خود عالی خود برقرار کنید. این سنگ دارای پتانسیل کمک به شما برای ایجاد تغییرات شگفت انگیز در زندگی شما ، همسو با خود و اراده الهی بالاتر است.

کریستال های باریت به روشن کردن توانایی های بینایی شما در چاکرای چشم سوم کمک می کند.

نحوه استفاده از آن:

تکنیک های آسان مراقبه را بیاموزید و در طی آن این سنگ را در یک دست خود نگه دارید در نهایت شما به هدایت بالاتر خود و دنیای روح دست می یابید.

صندلی را بیابید که بتوانید در آن بنشینید ، آرام و راحت باشد. اطمینان حاصل کنید که احساس راحتی کافی دارید

برای اینکه بتوانید راحت تر به آرامش برسید ، ممکن است دوست داشته باشید موسیقی آرامش بخش خود را تنظیم کنید. استفاده از موسیقی مدیتیشن،از تکنیک های آسان مدیتیشن است که ممکن است به شما در آرامش راحت تر هنگام مدیتیشن کمک کند.

چشمان خود را ببندید و نفس عمیق آهسته ای بکشید و هرچه آن را رها کردید به خودتان اجازه دهید کاملاً آرام شوید.

نفس عمیق دیگری بکشید و اجازه دهید بدن شما را حتی بیشتر آرام کند.

یک سوم نفس عمیق آهسته بکشید و همین که اجازه می دهید این بار آگاهی خود را به سمت انگشتان پا منتقل کنید.

انگشتان پا و پاهایتان را تنش دهید ، سپس تنش را رها کنید و آنها را کاملاً شل کنید. با کشش تنش ، احساس آرامش بیشتری خواهید کرد.

بعد توجه خود را روی منطقه درست بالای سر خود قرار دهید و تصور کنید یک توپ از نور طلایی در آن معلق است. توجه خود را به آن نور طلایی منتقل کنید و اجازه دهید آن را به آرامی در بدن خود حرکت دهید.

وقتی آن را از طریق بدن خود فرو برید ، اجازه دهید تنش از هر مکانی که نور طلایی لمس می کند ، کاهش یابد.

آن را از طریق تاج خود به سمت چشم سوم خود پایین بیاورید ، و هر دو تاج خود و بقیه سر خود را آرام کنید. آن را به سمت گلو خود حرکت دهید ، و بگذارید هر تنشی در آنجا تخلیه شود.                                                                                      

همانطور که آن را به ناحیه قلب خود منتقل می کنید ، اجازه دهید آن را گسترش داده و قلب خود را با لرزش دوست داشتنی روح پر کنید.

کاملاً استراحت کنید زیرا به شما اجازه می دهد نور طلایی در درون شما لرزش داشته باشد هرگونه صدمه و دردی که در قلب شما احساس می شود را از بین ببرد.

بگذارید نور از طریق شکم شما به سمت پایین حرکت کند ، قسمتهای منعکس کننده خورشیدی و ساکرال را با این نور آرام پر کند.

سرانجام آن را به پایه ستون فقرات خود منتقل کنید ، سپس از طریق پایه به زمین چاکرای زمین بروید ، جایی که می توانید این انرژی را با مادر گایا بریزید.

اجازه دهید این انرژی شما را به طور کامل بر روی زمین قرار دهد. بگذارید خود را به طور کامل به زمین وصل کنید و به خودتان اجازه دهید تا با مادر گایا و انرژی او ارتباط کامل برقرار کنند.

خوشه باریت رز:

ممکن است کشف کنید که می توانید با روح خود ارتباط برقرار کنید که این به شما در یافتن جهت صحیح زندگی خود کمک کند.   

اگر شما همچنین یک ژورنال رویایی می کنید ، ممکن است ببینید زندگی شما باید به کجا برود ، زیرا این رویاها اطلاعات مهمی از دنیای روح به شما می دهند.

این یک سنگ مفید برای سفرهای بعدی است ، زیرا این امکان را به شما می دهد که بتوانید با خیال راحت هدایت شوید و این امکان را به شما می دهد تا راحت تر شادی و هیجان این سفرها را تجربه کنید.

 باریت آبی:

باریت آبی

 اگر یک ژورنال رویاهای خود را حفظ می کنید ، ممکن است متوجه شوید که استفاده از این کریستال به شما امکان می دهد الگوهای زندگی خود را ببینید.

اگر می خواهید رویاهای خود را به یاد بیاورید ، یکی از بلورهای طبیعی را زیر بالش یا حتی روی بدن خود قرار دهید.

می توانید بانوشتن روزانه در یک ژورنال ،  آنچه را در خواب می بینید، ضبط کنید.

 گل سرخ باریت ها:

برای تقویت زمین کمک های قوی هستند. آنها در گذشته توسط برخی قبایل سرخپوستان آمریکایی مورد استفاده قرار می گرفتند.این قبایل معتقد بودند که وقتی رزمندگانشان به دنیای روح رفتند ، شبها برمی گردند و گلهای باریت را حک می کنند.

گلدن باریت:

گلدن باریت

لرزش این سنگ در داخل چاکرای تاج کمک مهمی برای حافظه است. این به مغز کمک می کند تا به طور موثرتری کار کند ، و ممکن است به شما کمک کند تا رویاهای خود را با وضوح بیشتری به یاد داشته باشید.

چگونه  باید از آن استفاده کرد؟

یک قطعه از این سنگ را در طول روز و همچنین شب نگه دارید و متوجه خواهید شد که اثربخشی آن در کمک به شما قدرتمندتر خواهد بود.

اگر می خواهید آن را روی بدن خود نگه دارید ، نگه داشتن تکه ای در جیب شما بهترین و ساده ترین راه استفاده از آن است چون ساختن جواهرات آن مانند سایر سنگها آسان نیست.

باریت صورتی:

باریت صورتی

با فعال كردن چاكراهای چشم سوم و تاج ،به شما كمك می كند تا ديد رواني داشته باشيد و با راهنماي روح خود ارتباط برقرار كنيد . باریت به شما کمک می کند تا زندگی خود را در راستای سرنوشت معنوی خود حرکت دهید.

همانطور که می بینید ساختارهای زندگی شما ناشی از کار درونی شماست ، در واقع ممکن است از این روش استفاده کنید تا زندگی خود را در راستای رویاهایتان حرکت دهید.

"اگر تصور کنید ، می توانید به آن دست یابید. اگر می توانید رویای خود را بدست آورید ، می توانید به آن تبدیل شوید. " ویلیام آرتور بخش.

 ترکیب باریت با سایر سنگ ها:

بلورهای باریت یک کمک عالی برای نرم کردن انرژی قدرتمند سنگ هایی است که انرژی آنها بسیار شدید است.

این امر به ویژه در مورد بسیاری از بلورهای لرزش بالا با انرژی قوی مانند مولداوی یا ناترولیت اعمال می شود خوب است که این بلور را با بسیاری از سنگهای لرزش بالا ترکیب کنید.

اگر می خواهید از سفرهای آسترال یا سفرهای داخلی استفاده کنید ، این سنگهای لرزش بالا به اثربخشی این بلور کمک می کند.

حلقه مولداوی

حلقه مولداوی                                

ناترولیت

ناترولیت

با ترکیب با فلوریت،بروشانتیت و پلانشیت باعث می شود تفکر روشن افزایش یابد و به شما در توسعه شهود کمک کند.

فلوریت آبی

فلوریت آبی

بروشانتیت

بروشانتیت

پلانشیت

پلانشیت

ترکیب آن با اسکولسیت باعث افزایش توانایی آن در ایجاد آرامش ، قناعت و هماهنگی درونی در درون خواهد شد.

اسکولسیت

اسکولسیت

ادامه مطلب
جزئیات محصول
12425
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام