مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

گردنبند سنگ توپاز آبی هند Blue Topaz

مرجع:
16175

توپاز به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس ، عزت نفس خود را افزایش دهید همچنین در مراقبه و تجسم روزمره به شما کمک خواهد کرد امنیت و انگیزه شما را افزایش می دهد

وزن محصول: 21 گرم

معدن کشف شده: هند

دیدن نمایه سه بعدی محصول

تنظیم و پاکسازی چاکرا چهارم

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
بدون مالیات 1,000,000 تومان
فروخته شد
محصولات مرتبط
گردنبند سنگ خورشید سان استون  sun stone گردنبند سنگ خورشید سان استون  sun stone
جدید
مشاهده بیشتر
435,000 تومان
این سنگ باعث گرم شدن بدن، تسهیل حرکات بدن و فعال شدن نیروی جنسی می شود. جهت بهبود اخلاق و رفتار فرد به کار می رود وزن سنگ : 29 گرم  معدن کشف شده: هند تعادل و تنظیم چاکرا دوم و پنجم کلیک کنید
نمایش سریع
گردنبند سنگ عقیق سفیدتراش صورت  یونانی بدون زنجیر agate گردنبند سنگ عقیق سفیدتراش صورت  یونانی بدون زنجیر agate
جدید
مشاهده بیشتر
250,000 تومان
افزایش قابل توجه اعتماد به نفس دفع چشم زخم دفع انرژیهای منفی از بین برنده ی غم و اندوه افزایش کنترل بر خود و قدرت تصمیم گیری عاقلانه تشویق شادی وزن محصول:13  گرم ساخت:  چین چاکرا اول کلیک کنید
نمایش سریع
220,000 تومان
این سنگ با چاکرای ریشه ارتباط دارد و حمایت و ثبات می آفریند. سنگ نیرو و شهامت است و باعث می شود به موجودیتمان واقعیت و نقشه ها یمان را تحقیق بخشیم. وزن سنگ:6 گرم معدن هند چاکرا سوم شبکه خورشیدی
نمایش سریع
گردنبند سنگ عقیق سفیدتراش خرگوش بدون زنجیر agate گردنبند سنگ عقیق سفیدتراش خرگوش بدون زنجیر agate
جدید
مشاهده بیشتر
250,000 تومان
افزایش قابل توجه اعتماد به نفس دفع چشم زخم دفع انرژیهای منفی از بین برنده ی غم و اندوه افزایش کنترل بر خود و قدرت تصمیم گیری عاقلانه تشویق شادی وزن محصول:9 گرم ساخت:  چین چاکرا اول کلیک کنید
نمایش سریع
گردنبند سنگ اونیکس عقیق سیاه تراش دار  بدون زنجیر onyx stone گردنبند سنگ اونیکس عقیق سیاه تراش دار  بدون زنجیر onyx stone
جدید
مشاهده بیشتر
220,000 تومان
افزایش قابل توجه اعتماد به نفس دفع چشم زخم دفع انرژیهای منفی از بین برنده ی غم و اندوه افزایش کنترل بر خود و قدرت تصمیم گیری عاقلانه تشویق شادی وزن محصول:5  گرم معدن کشف شده: چین تعادل و تنظیم چاکرا دوم و سوم
نمایش سریع
گردنبند سنگ طلایی کوارتز روتایل بدون بند rutile quartz گردنبند سنگ طلایی کوارتز روتایل بدون بند rutile quartz
جدید
مشاهده بیشتر
320,000 تومان
افزایش اعتماد به نفس تقویت انرژی های روانی، خنثی کردن انرژی های منفی، برطرف کردن ترس و غم و اندوه، تقویت کننده انرژی و معنویت ، انرژی حیاطی را افزایش می دهد. وزن محصول:4   گرم معدن کشف شده: برزیل دیدن نمایه سه بعدی...
نمایش سریع
گردنبند سنگ عقیق سبز بدون زنجیر agate گردنبند سنگ عقیق سبز بدون زنجیر agate
جدید
مشاهده بیشتر
200,000 تومان
افزایش قابل توجه اعتماد به نفس دفع چشم زخم دفع انرژیهای منفی از بین برنده ی غم و اندوه افزایش کنترل بر خود و قدرت تصمیم گیری عاقلانه تشویق شادی وزن محصول: 9  گرم ساخت:  ابران چاکرا اول کلیک کنید
نمایش سریع
گردنبند سنگ عقیق یمن بدون زنجیر carnelian گردنبند سنگ عقیق یمن بدون زنجیر carnelian
جدید
مشاهده بیشتر
220,000 تومان
افزایش قابل توجه اعتماد به نفس دفع چشم زخم دفع انرژیهای منفی از بین برنده ی غم و اندوه افزایش کنترل بر خود و قدرت تصمیم گیری عاقلانه تشویق شادی وزن محصول: 8 گرم ساخت:  برزیل چاکرا اول کلیک کنید
نمایش سریع
گردنبند سنگ سیترین لمو کوارتز بدون بند Citrine گردنبند سنگ سیترین لمو کوارتز بدون بند Citrine
جدید
مشاهده بیشتر
220,000 تومان
شبکه خورشیدی ارتباط دارد و آن را پاک و متعادل می کند ، این سنگ به طرزی شگفت آور محرک مغز و تقویت کننده تفکر است ، سنگ فراوانی و ثروت ، افزایش شادی و خوش بینی در ارتباط است سنگ تحقق اهداف وزن محصول :11  گرم معدن کشف...
نمایش سریع
گردنبند سنگ عقیق سفید بودا  بدون زنجیر agate گردنبند سنگ عقیق سفید بودا  بدون زنجیر agate
جدید
مشاهده بیشتر
250,000 تومان
افزایش قابل توجه اعتماد به نفس دفع چشم زخم دفع انرژیهای منفی از بین برنده ی غم و اندوه افزایش کنترل بر خود و قدرت تصمیم گیری عاقلانه تشویق شادی وزن محصول:9 گرم ساخت:  چین چاکرا اول کلیک کنید
نمایش سریع
توضیحات

خواص سنگ توپاز آبی Topaz

تعادل و تنظیم چاکرای پنجم

سنگ ماه تواد آبان ، اردیبهشت

توپاز شفافیت ، صداقت و صداقت را تشویق می کند. این به شما الهام می دهد تا خود را به شریک زندگی خود بیان کنید به گونه ای که به شکوفایی و تقویت روابط شما کمک کند.این به شما کمک می کند افکار و احساسات خود را در صورت نیاز به برقراری ارتباط با موضوع مهم بیان کنید. و این کار را با دلیل عشق انجام می دهید.این کریستال به شما کمک می کند عشق واقعی پیدا کنید ، نه نسخه عاشقانه عاشقانه. این امر در موارد قلب شما خوش شانس خواهد بود ، به ویژه هنگامی که آن را با سنگ تولد فوریه جفت کنید .این به شما نشان می دهد که چگونه می توانید خود را از وسواس در مورد عشق غیرقابل جبران ، منتظر تغییر چیزی تغییر دهید و منتظر نرم شدن قلب فولادی شوید.انرژی های شفابخش Topaz درد یا غم و اندوه ناشی از قلب شکسته یا از دست دادن را کاهش می دهد. این کریستال به شما کمک می کند با امید و خوش بینی با زندگی روبرو شوید.هنگامی که شما آماده عاشق شدن دوباره هستید ، توپاز از شما در جذب شخص نامناسب در زندگی شما محافظت می کند. این امر شما را از افرادی که می توانند باعث درد یا ناراحتی شما شوند دور نگه می دارد.این کریستال پیوندهای عاطفی ناسالم را که دارید حل می کند ، و احساسات شما را پاک می کند تا بتوانید به افراد با محبت بیشتری اجازه دهید.انرژی های توپاز اهمیت دوستی در روابط شما را به شما یادآوری می کند.روابط شما تغییرات و مراحل بسیاری را تجربه خواهد کرد. عشق ممکن است همیشه وجود نداشته باشد ، اما دوستی همیشه وجود خواهد داشت!همچنین اهمیت وفاداری را برجسته خواهد کرد. این کریستال وفاداری شما را در عشق افزایش می دهد ، و شما از عشقی که شما و شریک زندگی خود در آن مشترک دارید قدردانی بیشتری خواهید داشت.

توپاز

چرا از توپاز باید استفاده می کنید؟

این کریستال قدرت ملایمی را تسکین می دهد که باعث تسکین ، التیام ، تحریک و شارژ مجدد می شود. این انرژی پایدار و محکمی را برای شما به ارمغان می آورد که زندگی شما را با فراوانی ، صلح و شادی پر خواهد کرد.

به عنوان یک ماده معدنی سیلیکات به عنوان یک کریستال تقویت کننده ، یک کریستال قدرت عمل می کند و نیروهای تجلی و جذب شما را به ارمغان می آورد.

این کریستالی است که انرژی ذهن شما را منعکس می کند. این امر باعث ایجاد شفافیت شدید در اهداف شما خواهد شد و تمرکز شما را تقویت می کند تا بتوانید خواسته های خود را به واقعیت نشان دهید.

این اعتماد به نفس و توانایی یادگیری چیزهای جدید را تحریک می کند. این به شما کمک می کند ایده ها و مفاهیم پیچیده را درک کنید.

توپاز باعث ایجاد خلاقیت و افزایش میزان توجه شما می شود. این به شما کمک می کند تا وقتی به پروژه ها و تلاش های خود می رسید ، به کمال و نتایج دلخواه خود برسید.

توپاز یک بلور بسیار موثر در مراقبه ، تصدیق ، تجسم و فرافکنی است.

یک طلسم شگفت انگیز است که به شما کمک می کند حکمت الهی را تشخیص داده و آن را به حوزه معنوی متصل کنید.

این یک ذره بین طبیعی توانایی های روحی شما است ، به کسانی که می خواهند برای راهنمایی در کارهای درونی شما متصل شوند و همچنین به کسانی که می خواهند از طریق شفای معنوی یا خواندن خدمت کنند ، کمک می کند.

درک بهتری از تصویر بزرگ زندگی به شما می دهد. این به شما کمک خواهد کرد که بخشی را که بازی می کنید و اینکه چگونه در هر چیز دیگری جای می گیرید ، درک کنید.

مانند بسیاری از سنگهای رنگی ، این کریستال هر نوع انرژی گیر یا راکد را از بین می برد و شما را به دستیابی به ذخیره دانش و توانایی های خود ترغیب می کند.

این تلاش خلاقیت شما را تقویت می کند ، و همچنین سفر معنوی شما را تقویت می کند. همچنین باعث رشد هدایای بصری و روانی شما ، به ویژه بینایی و بصیرت می شود.

توپاز اشراف روح را در آغوش می گیرد و اراده شخصی شما را در بروز خواسته های شما تقویت می کند.

به عنوان یک کریستال حرارتی ، مانند باتری کار خواهد کرد که از نظر جسمی ، عاطفی ، روحی و روحی شما را شارژ می کند.

انرژی های این بلور به شما کمک می کند تا وفادار و خوش بین باشید. این کریستال به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس ، غرور و عزت نفس خود را افزایش دهید بدون اینکه نفوذ کنید.

توپاز به شما احساس آرامش می دهد و باعث آرامش می شود. همچنین تمرکز و تمرکز شما را افزایش می دهد.

این یک کریستال مخصوصاً مفید است خصوصاً اگر جدی هستید که از پس محدودیت های خود برآیید. این شما را به شکستن موانع فشار می دهد و خود را به چالش می کشد تا به آنچه قبلاً نداشته اید برسید.

توپاز به زندگی شما قدرت و ثبات می بخشد و شما را امیدوار می کند که همه چیز به بهترین شکل پیش می رود حتی اگر همه علائم در حال حاضر به شما خلاف بگویند!

توپاز

توپاز چگونه به شما کمک می کند؟

گفته می شود که توپاز در بهبود روماتیسم و ​​کاهش درد در مفاصل کمک می کند.

همچنین تأیید می شود که در برابر بیماری های قلبی موثر است. این می تواند خونریزی بریدگی ها ، زخم ها یا جراحات جزئی را متوقف کند.

استفاده از توپاز برای بهبود و همچنین محافظت زیاد است. این کریستالی است که هزاران سال است که برای بهبود بیماری ها و بیماری ها استفاده نمی شود بلکه برای جلوگیری از آن حتی قبل از ابتلا به آنها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پوشیدن توپاز یا قرار دادن آن در خانه می تواند به شما و عزیزانتان کمک کند تا از بدحال شدن جلوگیری کنید. توپاز برای کمک به تقویت انرژی های مثبت ناشی از یک سبک زندگی سالم بسیار مناسب است.

این کریستال ها همچنین سنگ های همراه خوبی برای بیماری های طولانی مدت و دردهای مزمن هستند و این علائم را روز به روز کنترل می کنند.

توپاز نمادی از تجمل و تجمل است. وقتی با انرژی این کریستال کار می کنید ، این چیزها را به زندگی خود نیز دعوت می کنید!

این انرژی دارای نفوذ و سخاوت ، قدرت و سرزندگی و نشاط و الهام است. به شما این امکان را می دهد که پس از تلاش نفس بکشید و به شما کمک می کند حرکت خود را حفظ کنید.

توپاز همچنین موفقیت شما را در تمام تلاش های شما به ارمغان خواهد آورد!

انرژی های این کریستال به شما کمک می کند آرزوهای خود را برآورده کنید.

توپاز قدرت ، امنیت و انگیزه شما را افزایش می دهد. همچنین هنگام شروع مشاغل جدید یا کار بر روی یک پروژه جدید ، یک محیط پایدار برای شما فراهم می کند.

توپاز کریستالی از خلاقیت و قصد است. این به شما الهام می دهد تا فراوانی خود را ایجاد کنید و انرژی خود را هدایت کنید که شما را به بالاترین مسیر خود هدایت می کند.

توپاز همچنین به شما کمک می کند تا برنامه های خود را اجرا کنید و به اهداف خود برسید.

این جذابیت شما را افزایش می دهد ، که به شما کمک می کند دوستان جدید و ارتباطات حرفه ای جذب کنید.

این یک طلسم قدرتمند برای تصمیم گیری ، انتقال اطلاعات مورد نیاز شما و کمک به شما در کشف نقص در برنامه های شما با منطق و عینیت است.

توپاز یکی از دوست داشتنی ترین بلورهایی است که برای روابط شما بسیار مفید خواهد بود.

این نمادی از عشق و علاقه است و به شما کمک می کند عشقی را که نسبت به خود و شریک زندگی خود دارید بیشتر کنید.

توپاز عشق و عاشقانه واقعی را ترویج می دهد. این به شما کمک می کند عشقی را که می خواهید پیدا کنید و به شما نشان می دهد که چگونه می توانید بر چالش های زندگی عاشقانه خود غلبه کنید تا پایان خوش خود را بدست آورید.

این بلور همچنین نماد امید است. مهم نیست که چه دشواری ها و دردهایی را تجربه می کنید ، در انتهای تونل تاریک همیشه چراغی روشن است!

توپاز

توپاز شفافیت ، صداقت و صداقت را تشویق می کند. این به شما الهام می دهد تا خود را به شریک زندگی خود بیان کنید به گونه ای که به شکوفایی و تقویت روابط شما کمک کند.

این به شما کمک می کند افکار و احساسات خود را در صورت نیاز به برقراری ارتباط با موضوع مهم بیان کنید. و این کار را با دلیل عشق انجام می دهید.

این کریستال به شما کمک می کند عشق واقعی پیدا کنید ، نه نسخه عاشقانه عاشقانه. این امر در موارد قلب شما خوش شانس خواهد بود ، به ویژه هنگامی که آن را با سنگ تولد فوریه جفت کنید .

این به شما نشان می دهد که چگونه می توانید خود را از وسواس در مورد عشق غیرقابل جبران ، منتظر تغییر چیزی تغییر دهید و منتظر نرم شدن قلب فولادی شوید.

انرژی های شفابخش Topaz درد یا غم و اندوه ناشی از قلب شکسته یا از دست دادن را کاهش می دهد. این کریستال به شما کمک می کند با امید و خوش بینی با زندگی روبرو شوید.

هنگامی که شما آماده عاشق شدن دوباره هستید ، توپاز از شما در جذب شخص نامناسب در زندگی شما محافظت می کند. این امر شما را از افرادی که می توانند باعث درد یا ناراحتی شما شوند دور نگه می دارد.

این کریستال پیوندهای عاطفی ناسالم را که دارید حل می کند ، و احساسات شما را پاک می کند تا بتوانید به افراد با محبت بیشتری اجازه دهید.

انرژی های توپاز اهمیت دوستی در روابط شما را به شما یادآوری می کند.

روابط شما تغییرات و مراحل بسیاری را تجربه خواهد کرد. عشق ممکن است همیشه وجود نداشته باشد ، اما دوستی همیشه وجود خواهد داشت!

همچنین اهمیت وفاداری را برجسته خواهد کرد. این کریستال وفاداری شما را در عشق افزایش می دهد ، و شما از عشقی که شما و شریک زندگی خود در آن مشترک دارید قدردانی بیشتری خواهید داشت.

توپاز به شما شجاعت و خرد می بخشد و به شما کمک می کند تا ذاتی محکم اما لطیف داشته باشید.

این حقیقت و بخشش را ارتقا خواهد داد . این یک کریستال عالی از حقیقت است ، و به شما امکان می دهد حقیقت را در دیگران ببینید و حقیقت را در خود زنده نگه دارید.

انرژی توپاز باعث ایجاد صلح و آرامش می شود ، بنابراین می توانید حتی در شرایط دشواری در روابط خود انتظار داشتن احساسات آرام را داشته باشید.

این کریستال به شما القا می کند که با احساسات و عواطف خود سخاوتمند باشید ، و حتی در شرایطی که در جبهه روابط با آرامش روبرو نیستند ، قلب خود را باز نگه دارید.

توپاز همچنین به شما یادآوری می کند که چه موقع باید کارها را کند انجام دهید ، یا وقتی که باید یک قدم به عقب برگردید. این به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با امید و آینده نگری پیش بروید.

مهمتر از آن ، اعتماد به نفس و تعهد در روابط شما را ارتقا خواهد داد.

چگونه می توان از توپاز برای بهترین نتیجه استفاده کرد

گفته می شود که توپاز یک کریستال محافظ عالی در برابر مشکلات و مشکلات است. همچنین از محافظت فیزیکی در برابر حوادث و آتش سوزی ها نیز برخوردار خواهد بود.

وقتی به مدت سه روز یک کریستال توپاز را در شراب فرو می کنید ، می توانید آن را به آرامی بر روی چشمان خود بمالید تا به بینایی شما کمک کند.

هنگامی که آن را به دور گردن و نزدیک قلب خود می بندید ، می تواند نگرانی ها ، ترس ها و اضطراب های عاطفی شما را تسکین دهد . همچنین باعث آرامش و آرامش شما خواهد شد.

لپیدوکروزیت: معانی ، خصوصیات و قدرت ها

اگر توپاز نزدیک بدن باشد ، همچنین می تواند از شر علائم بد خلاص شود و احساسات شدید را آرام کند.

اتصال به این معنی عرفانی توپاز به این معنی است که شما قادر به کاهش استرس و اضطراب و ترس از چیزهای ناشناخته هستید.

این سنگ شما را به هدف بیشتر عالم پیوند می دهد و به شما اجازه می دهد تا دریابید که در آخر همه چیز به سود شما خواهد بود.

به همین ترتیب ، وقتی زندگی پیچ و خم های غیرمنتظره ای می گیرد ، این کریستال می تواند شما را در برابر درد و ناراحتی که اغلب با این دوره های انتقالی همراه است ، تقویت کند.

توپاز و بهبود عاطفی

توپاز به بلور حقیقت و بخشش معروف است. این نمادی از سعادت ، امید ، دوستی و عفت است.

خواص درمانی عاطفی آن به شما کمک می کند هدف واقعی و سرنوشت واقعی خود را کشف کنید.

همراه داشتن یک قطعه توپاز باعث می شود تا از افکار ، عواطف و اعمال خود و همچنین تأثیرات کارمایی آنها آگاهی بیشتری کسب کنید.

این کریستال قادر است آگاهی کیهانی شما را فعال کند. با خلاص شدن از انرژی های ناخواسته ، انرژی زندگی شما را به جایی که بیشترین نیاز است هدایت می کند.

اگر بیشتر به معنی کلی توپاز سفید بپردازید ، متوجه خواهید شد که این کریستال یکی از حقیقت و شفافیت مناطق سردرگمی در زندگی شما است - اعم از معنوی ، عاطفی یا جسمی.

با اتصال به انرژی این سنگ ، می توانید بر هر مسئله ای که بوجود می آید غلبه کنید و دریابید که همه چیز مرتب سرجایش قرار می گیرد - و شهود شما برای غلبه بر این مسائل قوی است.

توانایی های بهبود عاطفی توپاز به توانایی آن در جوان سازی شما در سطح معنوی و جسمی مرتبط است. این تنش شما را برطرف می کند و احساسات خوب عشق و خوشبختی را تقویت می کند.

این کریستال به شما کمک می کند تا وقتی به طور کلی زندگی می شود یک دیدگاه عملی ایجاد کنید. این امر شما را به سمت عملی ترین راه حل برای هر مشکل یا شرایطی راهنمایی می کند.

این به شما کمک می کند تا بدون از دست دادن وقت ، فاصله بین نقطه A و B را در زندگی روزمره خود طی کنید.

توپاز

توپاز همچنین در مراقبه و تجسم روزمره به شما کمک خواهد کرد. این باعث می شود شما پذیرای انرژی های جهانی باشید که به شما شجاعت ، قدرت و اراده می دهد تا تغییرات لازم را در زندگی خود ایجاد کنید.

توپاز همچنین به شما کمک می کند تا تعدادی از چاکراهای بدن خود را فعال و متعادل کنید.

وقتی صحبت از تقویت کل بدن شما می شود ، این یک کریستال بسیار قدرتمند است. باعث تعادل ، تسکین و تمیز کردن افکار و عواطف شما می شود و انواع استرس را از بین می برد.

از نظر معنوی ، توپاز عشق و آرامش را به زندگی شما دعوت می کند. وقتی با خواص درمانی عاطفی Topaz کار می کنید ، به تمرکز قوی و همچنین شفافیت ذهنی دست خواهید یافت.

همچنین از ادراک ، اعتماد به نفس و قدرت بیشتری برخوردار خواهید شد. شما درک خوبی از مفاهیم سطح بالا خواهید داشت و از قدرت شخصی خود کاملاً آگاه خواهید بود.

انرژی های درمانی عاطفی کریستال توپاز به تغییرات خلقی ، خستگی عاطفی ، ترس و نگرانی های غیر ضروری و افسردگی کمک می کند.

انگیزه این کریستال عشق واقعی و دستیابی به موفقیت در همه تلاش ها است.

این یک درمانگر احساسی عمیق و ایجاد کننده شفافیت است. همچنین به شما کمک می کند خرد آنچه در گذشته برای شما اتفاق افتاده را ببینید و یکپارچه کنید تا بتوانید از آن در حال و آینده استفاده کنید.

توپاز همچنین یک کریستال بسیار آرام بخش است. این برای افرادی که دارای مشکلات مدیریت خشم هستند بسیار مفید خواهد بود.

خواص درمانی عاطفی آن نیز در مورد بهبود ضربه بسیار مفید خواهد بود. این برنامه از هرکسی که تجربه هایی واقعاً آسیب زا یا عمیقاً دردناک را تجربه کرده است پشتیبانی خواهد کرد.

هنگامی که احساسات نامنظمی را تجربه می کنید یا اگر در یافتن مرکز خود مشکلی ندارید ، یک قطعه توپاز را به همراه داشته باشید.

این کریستال شما را به زمان حال فرا می خواند و به شما کمک می کند تا احساس آرامش ، ثبات و تعادل کنید.

حتی اگر این یک کریستال کاملا گران باشد ، شما می دانید که توپاز واقعاً ارزش داشتن را دارد. هیچ چیز با مزایای بهبود عاطفی که می توانید از آن دریافت کنید قابل مقایسه نیست!

توپاز هر انرژی را که از طریق آن متمرکز شود تقویت می کند ، بنابراین مسئولیت و هوشیاری در مورد استفاده از آن مهم است.

این کریستال قدرتمندانه در حال دگرگونی است زیرا شما را بالا می برد و توانایی شما را در عشق ورزیدن و دریافت عشق در همه سطوح تقویت می کند.

این یک کریستال تسکین دهنده و همدل است که به شما نشان می دهد چگونه می توانید انرژی خود را به جایی که بیشترین نیاز است هدایت کنید.

توپاز باعث التیام ، تسکین و انرژی می شود. این مروج بخشش و حقیقت است.

نام توپاز از کلمه یونانی گرفته شده است که احتمالاً از اصطلاح سانسکریت تاپاس به معنی آتش گرفته شده است .

همچنین ممکن است از جزیره مصردر دریای سرخ آمده باشد.

بیشتر کریستالهای توپاز بی رنگ هستند ، اما فراوانترین طیف رنگها سبز و آبی است.

بلورهای توپاز که می توانید در جواهرات فروشی به فروش برسید اغلب صورتی قرمز ، قهوه ای شری یا زرد است.

بلورهای توپاز که به رنگ زرد عسلی ، قهوه ای نارنجی زرد ، آبی ، صورتی یا شفاف هستند از ارزش بالایی برخوردار هستند.

در سال های اخیر انواع قرمز نارنجی زردنیز به طور فزاینده ای محبوب شده است.

اینها از محبوب ترین رنگهای توپاز هستند اما بسیاری از مردم این واقعیت را دوست دارند که توپاز نیز بی رنگ است.

Imperial Topazگرانترین و پرطرفدارترین است.

بیشتر گونه های توپاز بیشتر در مکزیک ، استرالیا ، نیجریه ، سریلانکا و برزیل یافت می شوند.


توجه داشته باشید: اطلاعات در این وب سایت جایگزین مشاور و متخصص مراقبت های پزشکی نیست. کلیه اطلاعات موجود در این وب سایت از جمله اطلاعات مربوط به شرایط پزشکی و بهداشت ، محصولات و معالجات فقط برای اهداف اطلاع رسانی می باشد. لطفاً به پزشک مراجعه کنید.

www.irangemstone.com
09128483558-88952085

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
16175
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام