مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

گردنبند مغناتیسی کاوا انرژی اسکالر با ژرمانیم و مادن قرمز

مرجع:
13381

افزایش توان سیستم ایمنی بدن ( گلبول های سفید خون ) تا میزان 149% موثر در بهبود مواردی از قبیل : سردرد سینوسی ، برونشیت ، سوختگی ، زخم ، عفونت ، سرماخوردگی ، سرفه ، از بین بردن باکتری ها - ویروس ها - قارچ ها و انگل ها ، سینوزیت ، آنفولانزا کمک میکند.

وزن محصول : 35 گرم

مواد عالی که پشت گردنبند استفاده شده که باید بر روی بدن قرار بگیرد , Germanium , FIR 

تولید 2741 یون منفی 

تکنولوژی کشور: ژاپن

نمایه سه بعدی محصول

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
بدون مالیات 5,200,000 تومان
فروخته شد
محصولات مرتبط
قلم نانو درمانی اسکالر ام وند برند امگا Quantum scalar Nano wand قلم نانو درمانی اسکالر ام وند برند امگا Quantum scalar Nano wand
مشاهده بیشتر
1,200,000 تومان
قلم نانو وند اسکالر دستگاه تولید انرژی طبیعی است. انرژی ایجاد شده به طور خاص ساختارهای مولکولی را در تمام مایعات بدن جوان می کند. ساختار مولکولی باعث رطوبت بیشتر مایع ، طعم بهتر و افزایش ماندگاری می شود. وزن محصول :...
نمایش سریع
260,000 تومان
این گردنبد از سلنیوم ساخته شده است تا سلنیوم بدن را تامین کند در کنار آن تولید یون منفی می کند. میتونانید این گردنبند در آب بندازید و بعد از 5 دقیق آب را بنوشید. ین منفی : 12 هزار ین منفی
نمایش سریع
2,200,000 تومان
افزایش توان سیستم ایمنی بدن ( گلبول های سفید خون ) تا میزان 149% موثر در بهبود مواردی از قبیل : سردرد سینوسی ، برونشیت ، سوختگی ، زخم ، عفونت ، سرماخوردگی ، سرفه ، از بین بردن باکتری ها - ویروس ها - قارچ ها و انگل ها...
نمایش سریع
5,200,000 تومان
افزایش توان سیستم ایمنی بدن ( گلبول های سفید خون ) تا میزان 149% موثر در بهبود مواردی از قبیل : سردرد سینوسی ، برونشیت ، سوختگی ، زخم ، عفونت ، سرماخوردگی ، سرفه ، از بین بردن باکتری ها - ویروس ها - قارچ ها و انگل ها...
نمایش سریع
5,800,000 تومان
وزن محصول : 35 گرم مواد عالی که پشت گردنبند استفاده شده که باید بر روی بدن قرار بگیرد Selenium , Germanium , FIR , Hematite  تولید 2000 یون منفی  تکنولوژی کشور: ژاپن نمایه سه بعدی محصول
نمایش سریع
220,000 تومان
این گردنبد از سلنیوم ساخته شده است تا سلنیوم بدن را تامین کند در کنار آن تولید یون منفی می کند. میتونانید این گردنبند در آب بندازید و بعد از 5 دقیق آب را بنوشید. ین منفی : 12 هزار ین منفی دیدن نمایه سه بعدی کلیک کنید
نمایش سریع
3,500,000 تومان
افزایش توان سیستم ایمنی بدن ( گلبول های سفید خون ) تا میزان 149% موثر در بهبود مواردی از قبیل : سردرد سینوسی ، برونشیت ، سوختگی ، زخم ، عفونت ، سرماخوردگی ، سرفه ، از بین بردن باکتری ها - ویروس ها - قارچ ها و انگل ها...
نمایش سریع
2,500,000 تومان
قلم نانو وند اسکالر دستگاه تولید انرژی طبیعی است. انرژی ایجاد شده به طور خاص ساختارهای مولکولی را در تمام مایعات بدن جوان می کند. ساختار مولکولی باعث رطوبت بیشتر مایع ، طعم بهتر و افزایش ماندگاری می شود. وزن محصول با...
نمایش سریع
250,000 تومان
گردنبند اسکالر تولید 3000 یون منفی کمک به دفع مواد زاید معدنی در کبد و کلیه, همچنین سوخت وساز بهترسطح اکسیژن خون را افزایش میدهد بنابراین چین و چروک پوست را ترمیم میکندبه تقویت و شارژ دستگاه تناسلی و غریزه جنسی و...
نمایش سریع
توضیحات

حتما قبل از خرید از ما بخوایید با دستگاه تستر این گردنبند را برای شما تست کنیم (قیمت بالا ملاک اورجینال بودن نیست)

چرا این محصولات تا به این اندازه اهمیت دارند ؟
ما در زندگی روزمره با دستگاه های ارتباطی زیادی مانند : تلفن همراه ، رادیو ، تلویزیون و تعداد دیگری از دستگاه های الکترومغناطیسی که دائما در حال ارسال و دریافت سیگنال در فرکانس های گوناگونی هستند ، سر و کار داریم . به طور طبیعی چشم انسان قادر به مشاهده این امواج نیست اما از نظر علمی برخی از تاثیرات مخرب جانبی بر روی بدن انسان و سایر موجودات زنده اثبات شده است و به واسطه آن ما احساس سر درد ، خستگی ، چشم درد و ناراحتی می کنیم . این گردنبند انرژی اسکالر تاثیرات اعجاب انگیزی در افزایش سطح انرژی بدن و سلامتی دارد .

بر روی این گردنبند از چهار ماده کم یاب استفاده شده که به صورت خلاصه معرفی می شود.

1- ژرمانیم عنصر کمیاب و نادر (حدود 1.5 قسمت در میلیون) در پوسته زمین قرار دارد.ژرمانیم باعث بهبود سیستم ایمنی بدن ، تأمین اکسیژن بدن ، باعث میشود فرد احساس زنده تری کند و رادیکال های آسیب رسان را از بین ببرد. علاوه بر این گفته شد که از کاربر در برابر اشعه محافظت می کند.

2- مادن قرمز FIR باعث بهبود گردش خون و سلامت شریانی می شود

نفوذ و گرم شدن بافت انسان باعث گشاد شدن مویرگ ها ، افزایش جریان خون و بهبود گردش خون در بدن می شود. این منجر به افزایش تبادلات با سلولهای بدن و سلامت بهتر عروق می شود. از طرف دیگر ، سلول ها و اندام های کل بدن بهتر "تغذیه شده" و اکسیژن دارند ، که به آنها امکان می دهد عملکرد بهتری داشته باشند ، اما به ویژه در مورد سلول ها ، رشد و بازسازی آسان تری دارند.

مادن قرمز درد عضلات و مفاصل را تسکین می دهد

گرمای مادن قرمز ، تنش عضلانی را برطرف می کند و بدن را به چالش می کشد تا از توانایی های طبیعی درمانی خود نهایت استفاده را ببرد. این گرما همچنین با گرم شدن مفاصل و فیبرهای عضلانی ، تحریک انتهای عصب و اسپاسم عضلات را کاهش می دهد. علاوه بر این ، این پدیده قابلیت گسترش بافت کلاژن و تاندون ها را افزایش می دهد. گرمای مادون قرمز نیز از طریق تأثیر مثبت آن بر سلولهای بافتی مورد نیاز برای ترمیم آسیب ها ، به بازسازی بافت آسیب دیده کمک می کند.

مادن قرمز باعث افزایش متابولیسم ، روند سم زدایی و تحریک سیستم ایمنی بدن می شود

مادن قرمز فعالیت آنزیم و متابولیسم را تحریک می کند. این یک فرآیند از بین بردن سموم ، مواد غیرضروری و تجمعات مضر برای بدن و همچنین اقدامی علیه سلولیت ، احتباس آب و چربی ها است که به طور فعال از تلاش های یک رژیم غذایی پشتیبانی می کند.

به همین ترتیب ، گرم شدن بدن باعث تحریک سیستم ایمنی بدن برای افزایش مقاومت بدن می شود ، که با افزایش دفع سموم این امر تسهیل می شود.

متأسفانه ، مادون قرمز بسیار کم توسط ذرات موجود در هوا و در اثر آلودگی در کلانشهرها کاهش می یابد ، بنابراین تأثیر آن بسیار کم یا حتی وجود ندارد.

گردنبند اسکالر


خواص گردنبند مغناتیسی اسکالر

وقتی شما گردنبند اسکالر را آویزان میکنید در کنار غدد تیموس قرار گرفته و ترشح آن را کنترل میکند.

تیموس: نام غده ای در بدن انسان است که جزو دستگاه ایمنی محسوب می شود. مهم ترین فعالیتی که این غده انجام می دهد، تولید "لنفوسیت تی" می باشد . لنفوسیت تی یکی از انوع گلبول های سفید ون است و نقش مهمی در دفاع از بدن در مقابله سلول های بیگانه ایفا می کند.

بیماری های مرتبط با غده تیموس:

1- آتیمی  2- لوپوس 3- آرتریت روماتوئید 4- انواع سرطان 5- اختلالات غده تیموس

 نکته: یکی از بیماری هایی که به دلیل اختلال ایمنی در فرد به وجود می آید بیماری ایدز می باشد .

ارتباط تیروئید با تیموس : کم کاری تیروئید می تواند منجر به کاهش تولید هورمون در غده تیموس شود

 2- تقویت هاله انرژی و چاکرا های بدن

انرژی اسکالر

چاکرا ها در بدن انسان مراکز اصلی انرژی می باشند.وقتی این هاله یا میدان بایو انرژی در حالت تعادل خودش قرار داشته باشد ما در سلامت کامل به سر میبریم. به این حالت اصطلاحا حالت تعادل یا هموستاز میگویند. محیط زندگی ما زندگی شهریست که متاسفانه پر از آلودگی هاست.آلودگی ها از قبیل آلودگی هوا، آبهای آلوده، غذا های که فاقد ارزش غذای هستند و از همه شایع تر تشعشعات مغناطیسی دستگاه های مثل: دکل های مخابرات و پارازیتهای ماهواره, موبایل، کامپیوترها،کابل های فشار قوی برق و غیرههمه این دستگاهها میدان مغناطیسی مضری تولید می کنند که فرکانسشان از میدان مغناطیس بدن ما بالاتر است. این امواج ها باعث به وجود آمدن تاثیر منفی در بدن می شود.

عکسهای گرفته شده توسط دستگاه "عکسبرداری از هاله بدن  GDV " قبل و بعد از استفاده از گردنبند اسکالر گوهر فردوس ایران

 عکاسی GDV

گردنبند اسکالر باعث میشود هاله بدن شما دوبل و قویتر شود و در نتیجه این امواج مضر وارد بدنتان نشود.همچنین چاکراهای شما را منظم نموده و انرژی های منفی را خارج و اصلاحا چاکراها را ریست و هاله بدن را تقویت میکند. به همین دلیل این گردنبند اسامی دیگری مانند: گردنبند ضد پارازیت, گردنبند ضد سقط جنین, گردنبند ضد تشعشع, گردنبند ضد امواج و... نیز دارد

خواب آرامش

خواص اسکالر برای خوابیدن

حتما برایتان اتفاق افتاده است که پس از یک شب بی‌خوابی دچار کسلی و افت کارکرد مغزی در روز بعد شده باشید این خود نشان می‌دهد که خواب چقدر در حفظ و نگهداری فعالیت‌های مغزی در حد مناسب کمک می‌کند.

در زندگی شهری اکثر افراد خواب عمیق را تجربه نمیکنند و دچار انواع بیماری های خواب هستند:

بد خوابی یا خواب سبک: این افراد با کوچکترین صدا از خواب بیدار شده ویا در طول استراحت چندین بار از خواب میپرند.خواب سنگین: این اشخاص خوابشان سنگین است واصلا متوجه صداهای هشدار دهنده اطراف خود نمیشوند.کم خوابی: افرادی که میبایست اصطلاحا چند ساعت در تختخواب غَلت میخورند تا خوابشان برود یا از قرص های خواب آور استفاده کنند.افراد پر خواب: کسانی هستند که بیش از حالت نرمال و عادی یعنی 8 ساعت خوابیده و بعد از بیداری نیز احساس کوفتگی وخواب آلودگی دارند.

خواب سنگین و سبک 

خواص اسکالر به صورت جزء در بدن :

1- کمک به دفع مواد زاید معدنی در کبد و کلیه, همچنین سوخت وساز بهتر

2-سطح اکسیژن خون را افزایش میدهد بنابراین چین و چروک پوست را ترمیم میکند.

3-به تقویت و شارژ دستگاه تناسلی و غریزه جنسی و بیماری های مربوط به آن کمک میکند.

4- آب که حلال اولیه برای ویتامین ها و مواد معدنی است, را در تمام  قسمتهای بدن جابجا میکند.

5-در درمان بیماری های عصبی مانند بد یا کم خوابی، استرس، دلشوره بی مورد، افسردگی، تشنج و... بسیار موثر است.

6-برای بیماریهای غیر ویروسی مانند: میگرن، دیابت، ام اس، آسم، بیماری های مربوط به مخچه و تعادل 100% مفید و تاثیر گزار است.

7-با تاثیر مستقیم بر روی گلبول های سفید (غده تیموس) بدن که وظیفه ی محافظت از بدن را دارند, باعث بالابردن کارایی سیستم دفاعی بدن میشود.

8- یکی از مهمترین خصوصیات؛ از بدن شما در برابر تمامی فرکانسهای الکترومغناطیسی مضر (ماکروویو، پارازیت های ماهواره، موبایل و ...) محافظت میکند.

خواص اسکالر 

خواص اسکالر برای خوابیدن

درون هر چیزی که ما می خوریم درصدی از آب وجود دارد در نتیجه آب نقشی بسیار مهمی را در زندگی ما ایفا می کند .

آب موجود در انسان

75% از بدن 90% از مغز انسان 92% از خون ما و 22% از استخوان های بدن از آب تشکیل شده است

شکل بلوری آبی که مصرف می کنیم بهم ریخته است و سطح انرژی مولکولهای آن بسیار پایین یا خنثی است

هر ماده غذایی قبل از جذب در سیستم گوارشی بدن ابتدا باید در معده "هیدراته" شود یعنی مولکولهای آب و مواد غذایی از یکدیگر جدا شوند تا مواد زائد آن بهتر دفع شود.اما وقتی این پیوند بهم چسبیده است این فرآیندبدرستی انجام نمیشود و باعث بروز بیماری های مختلفی مانند: نفخ, زخم معده, تـُرش کردن, یبوست, گاز معده, سنگ صفرا و کلیه, اسهال, ورم معده و دیگر بیماری های مربوط به سیستم گوارشی بدن می شود. 

مولکول های آب 

اما بعد از انرژی دهی شدن مایعات با استفاده از تکنولوژی آمایزد فیوژن حالت ساختار بلوری آب مانند آبهای طبیعی معدنی خوشه ای و منظم میشود و عمل هیدراته شدن بدرستی در بدن انجام می گیرد.

شما میتوانید از قلم های اسکالر برای این که آب مصرفی خود را انرژی زایی کنید و ین منفی آب را زیاد کنید این قلم نقطه صفر را استفاده کنید

قلم نقطه صفر انرژی اسکالر


محصولات اسکالر گوهر فردوس ایران دقیقا همین قابلیت ها را دارند . ابوعلی سینا ؛ پدر علم پزشکی ایران ، از مغناطیس درمانی برای معالجه دردهای عضلانی کمک می‌گرفت . امروزه در عصر زندگی ماشینی ، مغناطیس سلولی بدن ما بنا به دلایل مختلف از قبیل خستگی ، استرس ، کم اشتهایی ، یا قرار گرفتن در معرض امواج مغناطیسی موبایل ، کامپیوتر ، تلویزیون و … به هم می‌خورد .

این دقیقا همان کاری است که این محصولات انجام می‌دهند . میدان مغناطیسی سلول های بدن را به طور چشمگیری بازیابی و احیا کرده و به فرد کمک می‌کنند تا بدون نیاز به مواد و داروی شیمیایی ، تاثیرات استرس های روزانه را کاهش داده و آرامش و خواب راحت و دلچسبی را تجربه کند .
مزایای کلی آویز اسکالر :
افزایش توان سیستم ایمنی بدن ( گلبول های سفید خون ) تا میزان 149% موثر در بهبود مواردی از قبیل : سردرد سینوسی ، برونشیت ، سوختگی ، زخم ، عفونت ، سرماخوردگی ، سرفه ، از بین بردن باکتری ها - ویروس ها - قارچ ها و انگل ها ، سینوزیت ، آنفولانزا ، دیابت افزایش توان سیستم غدد درون ریز موثر در بهبود مواردی از قبیل : سنگ کلیه افزایش سطح انرژی بدن : نفوذپذیری سلولی و سم زدایی :موثر در مواردی از قبیل : افزایش جذب مواد غذایی مفید ، دفع سموم و مواد زاید از بدن ، بهبود اکسیژن رسانی خون ، کاهش اسپاسم های عضلانی کاهش خستگی مزمن ، افزایش توان جنسی افزایش تعادل بدن : موثر در بهبود مواردی از قبیل : تعادل فیزیکی بدن ، متعادل سازی عملکرد دو نیم کره مغز افزایش خون سازی و تشکیل گلبول های قرمز خون : موثر در مواردی از قبیل : بازسازی بافت های آسیب دیده ، تقویت سیستم قلب و عروق ، التیام شکستگی استخوان ، کاهش تاثیرات منفی سیگار ، کاهش کلسترول ، رفع گرفتگی رگ ها جلوگیری از ورود تشعشعات و میدان های الکترومغناطیسی به بدن : موثر در مواردی از قبیل : جلوگیری از ایجاد سلول های سرطانی در بدن ، خنثی سازی رادیکال های آزاد ، محافظت از DNA در مقابل تخریب و آسیب کاهش استرس و فشارهای عصبی : موثر در مواردی از قبیل : سردرد میگرنی ، کاهش اضطراب ، کاهش چشمگیر اختلالات خواب ، کاهش خستگی چشم و جلوگیری از روند تضعیف چشم ، ایجاد آرامش ، کاهش افسردگی ، افزایش تمرکز و بهبود حافظه و میزان هوشیاری موثر در بهبود التهاب های بدن : شامل التیام : التهاب تاندون ( رباط ) ، التهاب رگهای عصبی و انقباض ها و گرفتگی های ، التهاب ماهیچه ای و درد مفاصل ، التهاب و دردهای روماتیسمی ، درد ، مفصل آرتوریتی و ضایعات التهابی کاهش حساسیت ( آلرژی ) : موثر در بهبود مواردی از قبیل : سرفه ، آسم ، تب یونجه ، اگزما بهبود عملکرد سوخت و ساز بدن : موثر در درمان چاقی و لاغری مفرط افزایش انعطاف سرعت بخشیدن به بهبود مشکلات گوارشی و یبوست باز کردن چاکرا های انرژی به تاخیر انداختن فرایند پیری و اکسیداسیون سلول ها


توجه داشته باشید: اطلاعات در این وب سایت جایگزین مشاور و متخصص مراقبت های پزشکی نیست. کلیه اطلاعات موجود در این وب سایت از جمله اطلاعات مربوط به شرایط پزشکی و بهداشت ، محصولات و معالجات فقط برای اهداف اطلاع رسانی می باشد. لطفاً به پزشک مراجعه کنید.

www.irangemstone.com

09128483558-88952085

ادامه مطلب
جزئیات محصول
13381
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام