مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

نگین طبیعی زیرکن

مرجع:
12458

وزن سنگ 3.5 قیرط

کریستال های زیرکن را می توان در هر جای بدن پوشید ، زیرا این سنگ چاکراهای کل بدن را تحت تأثیر قرار می دهد. آنها به عنوان یک سنگ توازن شناخته می شوند و این به تعادل جسمی ، عاطفی و معنوی نیز اشاره دارد. انرژی معنوی قوی این بلورها به شما کمک می کند تا خود و دیگران را دوست داشته باشید.

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
بدون مالیات 180,000 تومان
فروخته شد
محصولات مرتبط
نگین سنگ یاقوت کبود پاکستان Ruby نگین سنگ یاقوت کبود پاکستان Ruby
جدید
مشاهده بیشتر
1,168,000 تومان
سنگ جذب ثروت ، روبی همچنین افرادی را که دارای طبیعت حساس و دیدگاههای تحریف شده از خود یا دیگران هستند،محافظت می کند ، اعتماد به نفس را ایجاد می کند که بر ترس و وحشت غلبه می کند وزن محصول: 13.65 قیراط معدن کشف شده :...
نمایش سریع
گردنبند سنگ یاقوت کبود بافت مکرومه saffire گردنبند سنگ یاقوت کبود بافت مکرومه saffire
مشاهده بیشتر
1,800,000 تومان
سنگ جذب ثروت ، روبی همچنین افرادی را که دارای طبیعت حساس و دیدگاههای تحریف شده از خود یا دیگران هستند،محافظت می کند ، اعتماد به نفس را ایجاد می کند که بر ترس و وحشت غلبه می کند وزن محصول:32 قیراط معدن کشف شده :...
نمایش سریع
گردنبند مروارید سیاه طبیعی preal black گردنبند مروارید سیاه طبیعی preal black
مشاهده بیشتر
220,000 تومان
مرجان به شما کمک می کند احساسات غیرقابل کنترل که منجر به وسواس میشود را از بین ببرید ، مرجان می تواند یک سنگ بسیار سودمند باشد ، مخصوصاً اگر مشکلات مالی دارید. وزن محصول:5  قیراط معدن کشق شده: مراکش دیدن نمایه سه بعدی...
نمایش سریع
نگین سنگ عقیق یمنی carnelian نگین سنگ عقیق یمنی carnelian
مشاهده بیشتر
100,000 تومان
افزایش قابل توجه اعتماد به نفس دفع چشم زخم دفع انرژیهای منفی از بین برنده ی غم و اندوه افزایش کنترل بر خود و قدرت تصمیم گیری عاقلانه تشویق شادی وزن محصول: 3-4 گرم دیدن نمایه سه بعدی محصول چاکرا اول کلیک کنید
نمایش سریع
انگشتر نقره سنگ موزانایت سبز تراش برلیان moissanite انگشتر نقره سنگ موزانایت سبز تراش برلیان moissanite
مشاهده بیشتر
720,000 تومان
این سنگ قیمتی به شما امکان می دهد تمام قدرت ذاتی خود را انجام دهید. به یک زندگی روزمره خالی پایان می دهد. همچنین می تواند به شما اعتماد به نفس و شجاعت بدهد تا زندگی خود را باز کنید. سایز : 50 وزن محصول: 5 گرم دیدن...
نمایش سریع
نگین سنگ مالاکیت  Malachite مرمر سبز نگین سنگ مالاکیت  Malachite مرمر سبز
مشاهده بیشتر
525,000 تومان
سنگ فوق العاده برای خلاقیت محافظ قوی از کودکان استسنگ دگرگونی است و توازن ذهن نماد آرامش درونی، استقامت و توسعه معنوی برای افزایش مهارت تمرکز فوق العاده وزن محصول:15   گرم معدن کشف شده: ماداگاسکار  دیدن نمایه سه بعدی...
نمایش سریع
نگین سنگ لابرادوریت Labradorite نگین سنگ لابرادوریت Labradorite
مشاهده بیشتر
375,000 تومان
سنگ دگرگونی افزایش قدرت و پشتکار بالا بردن سطح هوشیاری و محافظت از هاله تقویت شهود ارتقا توانایی های روانی کاهش احساس ترس و ناامنی تقویت اعتماد به نفس تحریک قوه تخیل و فعال سازی ذهن وزن محصول 15 گرم معدن کشف شده :...
نمایش سریع
نگین سنگ عقیق شجر  agate نگین سنگ عقیق شجر  agate
مشاهده بیشتر
120,000 تومان
افزایش قابل توجه اعتماد به نفس دفع چشم زخم دفع انرژیهای منفی از بین برنده ی غم و اندوه افزایش کنترل بر خود و قدرت تصمیم گیری عاقلانه تشویق شادی وزن محصول:2   گرم ساخت:  هند دیدن نمایه سه بعدی محصول چاکرا اول کلیک کنید
نمایش سریع
200,000 تومان
دفع چشم و نظر اعتقاد بر این است که فیروزه به دلیل انرژی آسمانی خود ، نه تنها انرژی منفی را از ما دور می کند بلکه ارتباطی آشکار با خلوص عناصر طبیعی ، به ویژه عناصر آب و هوا دارد. وزن محصول: 9 گرم معدن : کرمان دیدن...
نمایش سریع
نگین سنگ یاقوت کبود پاکستان saffire نگین سنگ یاقوت کبود پاکستان saffire
مشاهده بیشتر
1,900,000 تومان
سنگ جذب ثروت ، روبی همچنین افرادی را که دارای طبیعت حساس و دیدگاههای تحریف شده از خود یا دیگران هستند،محافظت می کند ، اعتماد به نفس را ایجاد می کند که بر ترس و وحشت غلبه می کند وزن محصول:20  قیراط معدن کشف شده :...
نمایش سریع
توضیحات

زیرکن

خواص کریستال و سنگ زیرکن


نوشته شده توسط لیزاوکس


زیرکن یک ماده معدنی سیلیکات زیرکونیوم با ترکیب شیمیایی ZrSiO4 است . در سراسر جهان به عنوان ماده تشکیل دهنده جزئی سنگهای آذرین ، دگرگونی و رسوبی رایج است .
زیرکن سنگی محبوب است که تقریباً 2000 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و دارای درخشندگی و آتش است. زیرکون بی رنگ گاهی به عنوان یک جایگزین کم هزینه برای الماس استفاده می شود.
بلورها یا سنگهای زیرکون دارای انرژی شدیدی هستند که بسیار معنوی است . آنها به شما کمک می کنند تا خود و دیگران را دوست داشته باشید و جنبه های معنوی خود را بشناسید.
آنها برای همه چاکراها هستند ، اما در برخی چاکراهای خاص تأثیر قوی تری دارند. هنگامی که از بلورهای زیرکون در هر درجه استفاده می کنید ، از جنبه معنوی قوی آنها قدردانی خواهید کرد.
این انرژی روحانی را از چاکراهای برون مرزی بالاتر از طریق چاکرای تاج ،پایین می آورد ، سپس آن را به تمام چاکراهای پایین منتقل می کند.
اگر مشکلاتی جدی دارید و باید خود را از اوضاع خارج کنید آنها به شما کمک می کنند.
این سنگ انرژی را در چاکرای پایه قرار می دهد ، سپس انرژی را به چاکرای ستاره زمین و مادر گایا می بخشد. در حالی که این یک سنگ معنوی است ، یک سنگ محکم برای زمین زدن شما نیز است .
آنها به شما کمک می کنند تا سازمان یافته تر و مؤثرتر عمل کنید و آنچه را که برای رسیدن به اهداف خود باید انجام دهید انجام دهید.
آنها به عنوان یک سنگ توازن شناخته می شوند و این به تعادل جسمی ، عاطفی و معنوی نیز اشاره دارد. انرژی معنوی قوی این بلورها به شما کمک می کند تا خود و دیگران را دوست داشته باشید.
آنها به طرز تفكر شما كمك می كنند تا پاكتر شود و بیشتر مطابق با احساسات دلسوزانه قلب باشد. این ممکن است به این دلیل باشد که آنها باعث تحریک تیموس یا چاکرای بالاتر قلب می شوند.
بهترین ذخایر سنگ زیرکون از ماداگاسکار و کانادا آمده است ، اما در سریلانکا ، اوکراین ، استرالیا ، کانادا و ایالات متحده نیز یافت شده است.

سنگ زیرکون

رنگ:

رنگ کریستال های زیرکون متفاوت است و ممکن است قرمز ، نارنجی ، زرد ، سبز و قهوه ای باشد ، اما در بسیاری ازموارد برای بدست آوردن این رنگ ها از گرما استفاده شده اند.
متداول ترین سنگهای درمان نشده قرمز مایل به قهوه ای تا زرد مایل به قهوه ای است. زیباترین و گرانبها ترین سنگهای قیمتی معمولاً با گرما درمان می شوند.
این امر برای ایجاد سنگهای زیبا و درخشان با درخشندگی شدید آتشین است. اینها اغلب زرد ، سبز ، آبی یا ممکن است بی رنگ باشند.
زیرکون قهوه ای

چرا از آن استفاده می کنید؟


بلورهای زیرکون یک انرژی شفابخش قوی را به خود اختصاص داده و از ارتعاشات معنوی مؤثر برخوردار است. آنها به عنوان "سنگی از فضیلت" شناخته می شوند ، زیرا به متعادل کردن جنبه های فضیلت در شما کمک می کنند.
نحوه استفاده از آن :
این یک سنگ عالی برای تحریک قدرت هدف شماست ، بنابراین استفاده از سنگ در هنگام انجام یک مراقبه روزانه با کریستال ها مفید است .
این امر ممکن است به ویژه در صورت تمایل به دستیابی به یک هدف خاص از مدیتیشن مفید باشد. استفاده از آنها همچنین به شما در پیشرفت کامل تواناییهای شهودی کمک می کند.
لرزش آنها همچنین محافظت معنوی ایجاد می کند ، بنابراین این دلیل دیگری است که ممکن است تصمیم بگیرید که با آنها مراقبه کنید. این سنگ ها به شما کمک می کنند تا بینش خود را به واقعیت تبدیل کنید.

استفاده از آنها در چاکراهای بدن:


شما می توانید آنها را در هر یک از چاکراها از چاکرای گلو استفاده کنید تا توانایی برقراری ارتباط با موجودات را در ابعاد بالاتر تقویت کنید.
شناخته شده است که به ترکیب انرژی های چاکرای قلب ، پایه و چاکرای پلکسیوس خورشیدی کمک می کند تا لرزش شدیدتری در آنها ایجاد شود.
در صورت استفاده از چاکرای تاج یا چشم سوم ، تفکر شما را تقویت می کند . با پاک کردن انسداد انرژی تنبل ، به شما کمک می کند تا جنبه های معنوی بالاتر شما با مادر گایا متصل شود.
استفاده از آنها در چیدمان بدن برای بدست آوردن انرژی لاغری بسیار مؤثر است.
برای استفاده ویژه از آنها برای چیدمان بدن ، به ده سنگ زیرکون ، یکی برای هر چاکرا بدن اصلی و دیگری برای قرار دادن در ستاره زمین و چاکراهای ستاره روح نیاز دارید.
اگر ده سنگ ندارید ، از آنها با کریستال های دیگر استفاده کنید و محلی را که احساس می کنید بیشترین نیاز را برای کمک به قرار دادن این سنگ ها دارد ، انتخاب کنید.
کریستالهای زیرکون شما را به زمین می اندازد ، و از طریق پایه یا چاکرای ریشه ای از طریق چاکرای ستاره زمین انرژی را کم می کند که به از بین بردن انرژی اضافی منفی از درون چاکراها کمک می کند.

پوشیدن زیرکون:


زیرکون ها به عنوان یک سنگ تولد ماه سپتامبر در فهرست زادگاه ها قرار دارند جواهرات ساخته شده از سنگهای قیمتی زیرکون قطعات قدرتمندی برای پوشیدن خواهد بود.
کریستال های زیرکن را می توان در هر جای بدن پوشید ، زیرا این سنگ چاکراهای کل بدن را تحت تأثیر قرار می دهد.
آنها همچنین در لیست زادگاه های زودیاک قرار دارند و حتی اگر برخی از آنها تحت تأثیر گرما قرار دارند ، اما هنوز هم انرژی قدرتمندی برای کمک به شما برای پیشبرد معنوی دارند.
این سنگ ها به عنوان محافظت از انرژی معنوی منفی ، محافظ نور در اطراف بدن هستند. به دلیل داشتن انرژی محافظت معنوی بسیار قوی ، این باعث می شود آنها سنگی عالی برای پوشیدن روی بدن باشند.
انرژی لاغری را برای حرکت تحریک می کند:


شناخته شده است که آنها به مشکلات عضلانی و سرگیجه کمک می کنند ، به افزایش پایداری استخوان ها و کمک به بهبود استخوان های شکسته کمک می کنند .
آنها انرژی لاغری را تحریک می کنند تا از چاکراهای بالاتر به سمت زمین حرکت کنند تا پاکسازی و انرژی بخشند و تأثیر پویا بر سلامتی شما داشته باشند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
12458
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام