مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

عود لتوس

مرجع:
11385

استفاده از عود قدمتی دیرینه دارد. سال‌هاست که برای ایجاد آرامش، افزایش انرژی مثبت از انواع مختلف عود در مراسم و مناسبت‌های خاص استفاده می‌شود. رایحه خوش و احساس متفاوت ناشی از تاثیر یک عود روشن، انکارپذیر نیست.

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
بدون مالیات 6,000 تومان
فروخته شد
محصولات مرتبط
50,000 تومان
استفاده از عود مخزوطی دست ساز  قدمتی دیرینه دارد. سال‌هاست که برای ایجاد آرامش، افزایش انرژی مثبت از انواع مختلف عود در مراسم و مناسبت‌های خاص استفاده می‌شود. رایحه خوش و احساس متفاوت ناشی از تاثیر یک عود روشن،...
نمایش سریع
150,000 تومان
چوب بخور ناندیتا هیمالیا کاستوری ترکیبی منحصر به فرد از گل ها، رزین ها و اسانس ها، کاملا طبیعی غیر سمی و دوستدار ازن است، به ویژه عاری از محصولات جانبی حیوانات. کشور تولید کننده : هندوستان   برند: nandita  وزن :100...
نمایش سریع
عود دست ساز سوگاندها sugandha برند nikhils عود دست ساز سوگاندها sugandha برند nikhils
مشاهده بیشتر
110,000 تومان
بوی سوگاندا و چوب صندل طبیعی را تجربه کنید که محیط  شما  را تحریک کند.سوگاندا و چوب صندل را در طول روز بسوزانید تا جرقه های شادی را در محیط ایجاد کنید  کشور تولید کننده : هندوستان   برند: nikhils    وزن :50  گرم تعداد...
نمایش سریع
135,000 تومان
(1)
عطر مشک کشمیری هندی (گوزن) کشمیر مشک بسیار کمیاب و با کیفیت عالی است. این روغن مشک کشمیری قوی و حیوانی است که بسیار معطر و ماندگار است و به خاطر رنگ های شیرین و ادویه ای اش مورد توجه قرار گرفته است. واقعاً گوهری از...
نمایش سریع
70,000 تومان
بخور طبیعی یاترا.هر دعایی مستجاب میکند البته در باور های هندو نوع ساخت : دست ساز کشور تولید کننده : هندوستان برند: پاریمال وزن :28 گرم تعداد شاخه : تعداد حدودی 30 الی 20 شاخه هر شاخه بین 40 تا 50 دقیقه بستگی به محیط 
نمایش سریع
110,000 تومان
برای یک  خواب آرام آماده شوید و با این ترکیب تسکین دهنده بخور، رویاهای خوشایند را دعوت کنید نوع ساخت : دست ساز کشور تولید کننده : هندوستان برند:  nandita وزن :50 گرم تعداد شاخه : تعداد حدودی 30 الی 20 شاخه هر شاخه بین...
نمایش سریع
65,000 تومان
عود خون خون آشام یک عطر قوی است که از شما محافظت می کند ، از شما در برابر بوسه خون آشام محافظت می کند و همچنین به عنوان تقویت کننده قدرت شما برای اهداف شهوانی و عاشقانه عمل می کند. Vampires Blood Incense برای پاکسازی...
نمایش سریع
65,000 تومان
این عود گرفته شده از  عطر شاهدانه گیاه هندی است از گیاه خشک شده ماریجوانا گرفته شده است داری رایحه شیرین مخلوط با این گیاه است .کسانی که  میخواهند خانه خود را رایحه نیرومند بخشند از این عود استفاده کنند شرکت  ناندیتا...
نمایش سریع
4,000 تومان
استفاده از عود قدمتی دیرینه دارد. سال‌هاست که برای ایجاد آرامش، افزایش انرژی مثبت از انواع مختلف عود در مراسم و مناسبت‌های خاص استفاده می‌شود. رایحه خوش و احساس متفاوت ناشی از تاثیر یک عود روشن، انکارپذیر نیست.
نمایش سریع
توضیحات

خواص عود صندل

عود صندل یکی از بهترین رایحه‌های طبیعی می‌باشد، عطر صندل برای مدیتیشن مفید است و نقش آن ارتقاء معنویت و موفقیت می باشد. چوب صندل از جنگل‌های هند استخراج می‌شود و بوی این چوب ذهن را آرام کرده و موجب ایجاد افکار مقدّس در ذهن می‌شود.

خواص عود دارچین

این عطر تند دوست داشتنی که نماد پول، ثروت و رفاه می باشد . عطر دارچین از باشکوه ترین روایح است ؛ محرک ، گرمابخش و ضد نفخ است .ضد سرماخوردگی ، مناسب برای رفع سوء هاضمه و اختلالات گوارشی ، رفع بی اشتهایی ، سرزندگی و گردش خون را بهبود می بخشد ، دارای خاصیت ضد باکتری و ضدعفونی نمودن محیط نیز می باشد.

خواص عود باران جنگل

عود خوش بو و معطر باران جنگل ، شاداب‌کننده و نشاط آور بوده و به افزایش حافظه کمک می‌کند و آرامش بخش است و احساس قدرت را افزایش می‌دهد.

خواص عود جنگل

عود رایحه جنگل به شما احساس صافی و سکوت درونی داده و ذهن شما را به طبیعت بکر و دست نخورده نزدیک می کند .

عود هفت شیر آفریقا

تقویت‌کننده اعصاب، آرام‌بخش، رفع فشارهای عصبی و ناآرامی، ضد استرس و اضطراب و همچنین رایحه بسیار دل‌انگیز این عود موجب شده که یکی از پرفروش‌ترین عودها شناخته شود

خواص عود وانیل

وانیلی یک عطر آرام ، برای تشویق عشق ، جاذبه و افسون. از دیدگاه طب سنتی وانیل نیز همچون دیگر عودها دارای ویژگی‌های خاص خود است. تأثیر وانیل بر روی سیستم عصبی و مغز انسان موجب کاهش ترس و واهمه شده، افسردگی را نیز کاهش می‌دهد . در کل هیچ چیز نمی تواند مانند بوی خوش وانیل شما را گرم کرده و درونتان را ریلکس نماید . وانیل در علم آروماتراپی (رایحه درمانی) نیز طرفداران خاص خود را دارد.

خواص عود ماه

عود خوش بوی ماه نیز دارای رایحه‌ای خنک و آرام بخش است و به افراد ، راحتی و آرامش اعصاب می‌بخشد. شما می توانید با استشمام عطر عود ماه لحظات آرامش و سعادتمندی را تجربه کنید و ذهن خود را تازه و آزاد نمایید.

خواص عود سیب سبز

عطر این میوه دارای خواص جوان کننده متعددی میباشد که به تن و روان شما طراوت وتازگی می بخشد.

خواص عود شاهدانه

عود شاهدانه از گل های شاهدانه بدست آمده است . بوییدن رایحه شاهدانه ، راهی است میانبر برای داشتن حس موفقیت، افزایش رویاها و ایجاد احساس آسمانی در خانه می باشد . همچنین دارای خواص شاداب کننده و رفع استرس و ضدافسردگی می باشد .

خواص عود اسطوخودوس

عود اسطوخودوس (عود لوندر) دارای یک رایحه دوست داشتنی از عطر تازه گل اسطوخودوس می باشد که کاربرد آن برای آوردن صلح، آرامش، انرژی و توازن در محیط پیرامون و همچنین دارای خاصیت ضد اضطراب ، ضد افونی کننده ، آنتی بیوتیک ، باز کننده ذهن ، ضد تشنج ، ضد ویروس ، ضد افسردگی و تقویت اعصاب و روان است.اسطوخودوس دارای عطر و بوی لذتبخش ملایم است از زمان رم باستان استفاده های متنوعی از این گیاه خوشبو میشده است.

خواص عود یاس

پخش رایحه عطر یاس در فضا نقش موثری در آرامش روانی و ایجاد یک فضای عاشقانه دارد . عطر ملایم یاس خاطره انگیز تشکیل شده از یک میلیون شکوفه های کوچک سفید است . عود یاس برای رفع اختلالات خلق و خوی، رفع استرس و اضطراب و آرام بخشی کاربرد دارد.تحقیقات محققین نشان می ‌دهد: بوی شیرین گل یاس به اندازه والیوم آرامش بخش است و بدون هیچ عارضه جانبی اعصاب را تسکین می ‌دهد.

خواص عود رز

رایحه ای منحصر به فرد از یک میلیون گل رز ، یک منبع از خلوص متعالی به عنوان آرامش بخش ، رفع اختلالات خلق و خوی، ضد استرس و اضطراب، رفع کابوس شبانه و رفع افسردگی می باشد.

خواص عود خورشید

عود خورشید ؛ سرشار از انرژی و سرزندگی است.

خواص عود توت فرنگی

نقش این عود ایجاد عشق، شانس و دوستی است.

خواص عود کاج

کاربرد عود کاج ، در دورشدن انرژی های منفی، دفع اشخاص فوق العاده بد و جذب پول و رفع استرس و پاک کنندگی محیط می باشد .

خواص عود آنتی استرس

عود ضد استرس یکی از جدیدترین عودها ؛ ضد استرس ، رفع استرس و كابوس شبانه ، رفع بی خوابی ، آرامش بخش است .

خواص عود چای سبز

دارای رایحه ای با بوی دل انگیز و تازه و پاک چای سبز بوده و ایجاد تمرکز از بارز ترین آثار رایحه چای سبز هست ، قدرت فکری را افزایش داده و قابلیت تمرکز را بالا می‌برد. آرام‌بخش است و در رفع استرس کمک می‌کند.

خواص عود نارگیل

عود نارگیل با عطری آرام بخش و خنک یاد آور آرامش زندگی در جزیره ای دور و مرموز است و استشمام رایحه نارگیل ، راهی برای حذف موانع و رسیدن به موفقیت است.

خواص عود آنتی استرس

یکی از جدیدترین عودها ؛ ضد استرس ، رفع استرس و كابوس شبانه ، رفع بی خوابی ، آرامش بخش است .

خواص عود ناگ چامپا

عود ناگ چامپا عطر بسیار خوش بو از گل درخت champak است، رایحه ناگ چمپا برای ایجاد و فضای آرام و خوب برای تشویق عشق و فضای عاشقانه و دوستانه است.

خواص عود نعنا هندی

رایحه عود نعنا هندی با داشتن بوی خاکی دوست داشتنی از نعناع هندی درست شده است .استشمام رایحه آن منجر به صلح عاطفی و همچنین ایجاد و افزایش میل جنسی همراه است.

خواص عود گل بنفش

عطر عود گل بنفشه برای ایجاد انرژی و افزایش اعتقاد شما به پیروزی کمک شایانی کند .

خواص عود کندر

عود کندر نقش بی نظیری در باور به شادی و ایجاد یک فضای الهی را دارد. به همین علت است که اغلب در کلیساها و مراسم معنوی جهان استفاده می شود.

عود آجارو

عود آجارو یک مخلوط منحصر بفرد بوده که منجر به فعال شدن پروسه های ترمیم معنوی و ایده آل برای استراحت، یوگا، مدیتیشن ،تمدد اعصاب ، ایجاد فضای روحانی و عاطفی است .

خواص عود ام

عودom دارای یک رایحه خوش بو طراحی شده برای ایجاد یک فضای صلح، سلامت و ثروت است. این رایحه برای مدیتیشن، یوگا و تمدد اعصاب استفاده می شود .

خواص عود مشک

عود مشک گرانبها به عنوان یک عطر و بوی عرفانی شناخته شده است . استشمام رایحه مشک منجر به افزایش هوشیاری ذهنی و جذب قدرت می گردد.

خواص عود کهربا یا عود عمبر

عود عمبر برای انرژی و آرزوی موفقیت استفاده می شود و رایحه آن نیز برای ایجاد یک فضای ایده آل برای تمرکز و مراقبه کمک خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر در وبلاگ

ادامه مطلب
جزئیات محصول
11385
برچسب‌ها
سنگ نمک, خواص سنگ عقیق, خواص سنگ کریستال کوارتز, دستبند چرم, خواص سنگ رز کوارتز, خواص سنگ چشم ببر, صدف, سنگ گوی, هفت چاکرا, دستبند نقره, گردنبند هفت چاکرا, منشور 7 چاکرا, پاندول 7 چاکرا, بودا, خواص سنگ زئوسیت, سنگ ماه تولد, پاندول, خواص سنگ جاسپر, انگشتر برنجی, فنگشویی, پرانیک, چاپ تصویر بر روی تیشرت, دستبند مسی, چاپ بر روی لیوان, سنگ درمانی, تصفیه هوا, خواص سنگ یشم, خواص سنگ یاقوت, خدمات لیزر, رودرخشا, اود, خواص سنگ ماه تولد, خواص سنگ اکومارین, خواص سنگ آمیتیست, خواص سنگ سیترین, خواص سنگ سلستین, خواص سنگ عقیق خزه ایی, خواص سنگ ترومالین, خواص سنگ فیروزه, خواص سنگ الماس, خواص سنگ زمرد, خواص سنگ مالاگیت, خواص سنگ زبرجد, خواص سنگ عقیق سبز, خواص سنگ مرجان, دکوریجات, حکاکی بر روی چرم, دستبند پلاک, محصولاتی چرمی, چرم, چاپ بر روی لیوان جادویی, چاپ بر روی تیشرت, چاپ بر روی سرامیک, چاپ بر روی سنگ, نقره, سنگ راف, سنگ قیمتی, سنگ نیمه قیمتی, سنگهای قیمتی, سنگهای نیمه قیمتی, یوگا, مدیتیشن, ین و یانگ, اشک شیوا, تبت, درمان تراپی, راز سنگ, سنگ هفت چاکرا, سنگ 7 چاکرا, گردنبند 7 چاکرا, دستبند هفت چاکرا, کاسه تبتی, جادویه سیاه, مهره مار, مجسمه سنگی, حکاکی روی سنگ, انگشتر نقره, زنجیر نقره, پاندول هفت چاکرا, اسکالر, خواص سنگ اسکالر, دستبند اسکالر, دستبند چرمی, حکاکی با حروف میخی, حکاکی نام با حروف میخی, حکاکی حروف میخی, حکاکی حروف لاتین, طرح حنا, شابلون حنا, حنا هندی, نقش حنا, خواص سنگ مروارید, مراقبه, سنگ ماه تولد گوی, سنگ های قیمتی طرح گوی, سنگ با طرح گوی, سنگ با طرح منشور, منشور هفت چاکرا, منشور یشم, منشور چشم ببر, منشور سنگ عقیق, منشور فلوریت, خواص سنگ فلوریت, خواص سنگ اوپال, شمع, آباژور سنگ نمک, سنگ نمک چراغ دار, محصولات برنجی, انگشتر مسی, گوشواره برنجی, گوشواره نقره, گوشواره سنگی, گوشواره ماه تولد, دستبند چرم با نماد ماه تولد, نماد ماه, تسبیح سنگ, خواص در نجف, چاپ تصویر بر روی پازل, چاپ تصویر بر روی سرامیک, چاپ تصویر بر روی لیوان, عکس زمرد, عکس یاقوت, عکس الماس, عکس انیکس, عکس سلستین, عکس سنگ سلستین, عکس سنگ زمرد, عکس سنگ ترمالین, عکس سنگ یاقوت, عکس سنگ عقیق, صنایع دستی, عکس سنگ چشم ببر, خاصیت دود عود, دود عود, دود کردن عود, سرب در دود عود, عوارض دود عود, عود, مضرات عود, عود زیتون, عود دارچین, عود درمانی, سوزاندن عود, عود خداوند شیوا, خداوند شیوا, عود میخک, میخک, عود لتوس, لتوس
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام