مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سنگ زئوسیت روبیک Ruby Zoisite

مرجع:
10110

درمان بیماریهای معده و کبد (بجز رسوب سنگ آرامش بخشیدن به افراد و آرام نمودن بیماران عصبی و روانی درمان انواع سردرد درمان بیماریهای معده و کبد بجز رسوب سنگ

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
موجود در انبار فروشنده
بدون مالیات 35,000,000 تومان
محصولات مرتبط
منشور سنگ زئوسیت روبیک (یاقوت سرخ) Ruby Zoisite منشور سنگ زئوسیت روبیک (یاقوت سرخ) Ruby Zoisite
مشاهده بیشتر
750,000 تومان
-درمان بيماريهاي معده و کبد (بجز رسوب سنگ) -آرامش بخشيدن به افراد و آرام نمودن بيماران عصبي و رواني -درمان انواع سردرد وزن محصول : 51  گرم معدن کشف سنگ : برزیل ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول و چهارم
نمایش سریع
گردنبند سنگ زئوسیت روبیک  و سنگ عقیق سیاه (یاقوت سرخ) بدون زنجیر Ruby Zoisite گردنبند سنگ زئوسیت روبیک  و سنگ عقیق سیاه (یاقوت سرخ) بدون زنجیر Ruby Zoisite
مشاهده بیشتر
350,000 تومان
-درمان بيماريهاي معده و کبد (بجز رسوب سنگ) -آرامش بخشيدن به افراد و آرام نمودن بيماران عصبي و رواني -درمان انواع سردرد وزن محصول : 28 گرم معدن کشف سنگ : پاکستان ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول و چهارم
نمایش سریع
گردنبندسنگ زئوسیت روبیک (یاقوت سرخ) تراش دندونRuby Zoisite گردنبندسنگ زئوسیت روبیک (یاقوت سرخ) تراش دندونRuby Zoisite
مشاهده بیشتر
280,000 تومان
-درمان بيماريهاي معده و کبد (بجز رسوب سنگ) -آرامش بخشيدن به افراد و آرام نمودن بيماران عصبي و رواني -درمان انواع سردرد وزن محصول : 6 گرم معدن کشف سنگ : پاکستان دیدن نمایه سه بعدی محصول ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول و...
نمایش سریع
توضیحات

خواص زئوسیت روبیک Ruby Zoisite

متولدین مرداد، فروردین، تیر

چاکراى ریشه و قلب

طریقه استفاده:

یک قطعه زئوسیت روبیک را داخل یک عدد ظرف بلورین حاوی مقداری محلول آب ، شیرگوسفند و یا بز، برگ درخت آلو و کمی عسل قرار داده و به مدت ده دقیقه در آفتاب ظهر بگذارید. سپس بیماران کبدی، روزی سه قاشق غذا خوری از این مواد قبل از صبحانه، ناهار و شام میل نموده و تا 15 دقیقه چیزی نخورند. همچنین بیماران معدی نیز روزی شش قاشق از این مواد به روش فوق مصرف نمایند. یعنی هربار دو قاشق غذاخوری قبل از هر وعده غذای روزانه استفاده شود.

توصیه می شود بیماران مبتلا به امراض پوستی شدید، از مواد فوق مصرف نکنند.

آرامش بخشیدن به افراد و آرام نمودن بیماران عصبی و روانی یک قطعه سنگ زئوسیت روبیک را بر روی چشم سوم خویش قرار داده و در مکانی آرام دراز بکشید.

جهت درمان اختلالات روانی و عصبی:

فرد درمانگر می بایستی بیمار را به حالت هیپنوز رسانده و سپس یک قطعه سنگ یاقوت سبز را بر روی چشم سوم او قرار داده و علاوه بر انرژی دادن، تلقینات مثبت و فرامین بهبودی نیز بیان شود.(البته انجام این روش به زمان زیاد نیاز دارد و هرگز نباید جهت بیمار روانی و عصبی شدید و قلبی بکار رود. به طور کلی در حالت هیپنوز، جسم اثیری فرد در حالت آزادتری قرار داشته و باعث آزاد نمودن نیروی شفابخش به شکل موثرتر می شود. یک قطعه زئوسیت روبیک را به مدت یک ساعت درون مقداری آب ولرم قرار داده و سپس آن را به مدت بیست دقیقه در آفتاب و پس از آن به مدت ده قیقه بر روی چشم سوم خویش بگذارید. همچنین فرد باید در این مدت در مکانی آرام دراز بکشد تا امواج و انرژی های شفابخش وارد مدارات مغناطیسی اطراف بدن گردند. زئوسیت روبیک فشار خون خیلى پایین را افزایش مى دهد و حالت ناتوانى و ضعف را از بین مى برد. عمل متابولیسم بدن را آسان و غدد و اعصاب را تقویت مى کند. این سنگ در حالت تمرکز موجب پرورش نیروهاى معنوى مى شود. حامى خوبى در برابر انرژى هاى منفى مى باشد.

زئوسیت روبیک یکی از بهترین سنگهای شفابخش است. خاصیت این سنگ عمدتاً به خاطر این است که می تواند هرنوع احساس منفی را از وجود شخص بیرون بکشد و ضمیر او را پاک و شفاف کند.

در مورد کودکان می تواند اضطراب و آشفتگی ناشی از بلوغ، یا هرنوع غم و افسردگی مربوط به شکست تحصیلی، یا شنیدن اخبار ناخوشایند مثل طلاق یا مرگ، و غیره را در آنها از بین ببرد.

زئوسیت روبیک در این گونه موارد تمام احساسات منفی را به طرف خود جذب میکند و به کودک آرامش می بخشد.

برای بچه هایی که ناتوانی های گوناگون دارند و یا دچار مشکلات جسمی و روحی هستند چند تکه زئوسیت روبیک در اتاق آنها باعث می شود این نیروهای منفی از وجود آنها تخلیه شود و اتاق آنها به یک وضعیت آرام و متعادل برگردد.

برای درمان دردهای موضعی، زئوسیت روبیک را به طور مستقیم به مدت 20 دقیقه در روی محل درد یا اطراف آن بگذارید تا تسکین یابد

انرژی زندگی‌بخش: روبی زئوسیت به عنوان یک سنگ زندگی‌بخش شناخته می‌شود و اعتقاد بر این است که این سنگ به انرژی و طراوت زندگی کمک می‌کند و احساس خوب و شادابی را در افراد ایجاد می‌کند.

تقویت عشق و ارتباطات: این سنگ به عنوان یک سنگ عشق شناخته می‌شود و باعث تقویت ارتباطات عاطفی و عشقی می‌شود. به‌ویژه در روابط زناشویی و عشقی، روبی زئوسیت می‌تواند احساسات مثبتی را بین زوجین افزایش دهد.

حمایت از روانشناسی: این سنگ به افزایش اعتماد به نفس، انگیزه و اراده کمک می‌کند و به موفقیت و رسیدن به اهداف کمک می‌کند. همچنین در کاهش اضطراب و استرس نیز تأثیر مثبتی دارد.

کمک به مسائل فرا روحانی: روبی زئوسیت ارتباط بین ناخودآگاه و فراطبیعی را تقویت می‌کند و به کشف و توسعه استعدادها و قدرت‌های ذهنی کمک می‌کند.

مرتبط با چاکرهای قلب و کراوات: این سنگ ارتباط مستقیم با چاکرهای قلب و کراوات دارد و به تعادل و هماهنگی این چاکرها کمک می‌کند.

زیبایی و جذابیت: برای طراحی و ساخت جواهرات و زیورآلات، روبی زئوسیت به دلیل زیبایی، براقیت و جذابیت خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روبی زئوسیت یک سنگ طبیعی و منحصر به فرد است که خواص و کاربردهای متنوعی دارد. این سنگ به عنوان یک سنگ انرژی‌بخش و زندگی‌بخش برای افزایش انرژی مثبت و طراوت در زندگی افراد به‌کار می‌رود و می‌تواند به ارتقای کیفیت زندگی کمک کند. همچنین در جواهرسازی نیز بسیار محبوب است و به‌عنوان یک محصول زیبا و جذاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
10110
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
امتیاز
(5)

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام