مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سنگ ائوژیرین Aegirine اسلایس دکوری (تورمالین کوارتز)

مرجع:
14011

ائوژیرین با اتصال به زمین و جهان طبیعی ، یک انرژی قوی و محافظ را فعال می کند ، از هاله و بدن فیزیکی محافظت می کند و همچنین روح را در مواقع دشواری تقویت می کند. افکار ، انرژی ها و وابستگی های منفی را از بین می برد و نور مثبت را جایگزین آنها می کند. باعث بهبودی و بهبودی می شود.

وزن محصول: 75 گرم

معدن کشف شده: ایران

دیدن نمایه سه بعدی محصول

خواص سنگ چاکرا ریشه ایی

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
بدون مالیات 250,000 تومان
فروخته شد
محصولات مرتبط
سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite
جدید
مشاهده بیشتر
400,000 تومان
1سنگ فوق العاده برای خلاقیت محافظ قوی از کودکان استسنگ دگرگونی است و توازن ذهن نماد آرامش درونی، استقامت و توسعه معنوی برای افزایش مهارت تمرکز فوق العاده وزن محصول 130 گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرا سوم...
نمایش سریع
سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine
جدید
مشاهده بیشتر
1,150,000 تومان
شبکه خورشیدی ارتباط دارد و آن را پاک و متعادل می کند ، این سنگ به طرزی شگفت آور محرک مغز و تقویت کننده تفکر است ، سنگ فراوانی و ثروت ، افزایش شادی و خوش بینی در ارتباط است سنگ تحقق اهداف وزن محصول  58 گرم معدن کشف سنگ...
نمایش سریع
سنگ فلوریت زرد بلور کلکسیونی fluorite سنگ فلوریت زرد بلور کلکسیونی fluorite
جدید
مشاهده بیشتر
3,500,000 تومان
قویترین سنگ برای پاک کردن انرژی منفی از محیط بسیار مفید است و باعث پاکسازی ، تجدید ، و یک طراوت بهاری برای چاکراها می شود. وزن محصول1 کیلو معدن کشف شده: برزیل تعادل و تنظیم چاکرای هفتم
نمایش سریع
250,000 تومان
اپیدوت توانایی افزایش سطح انرژی شما را دارد و برای تقویت بدن بدنی مفید است. این سنگ جذب کامل تر از مواد مغذی را تسهیل می کند. این سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و در روند بهبودی کمک می کند. وزن محصول90  گرم چاکرا اول و...
نمایش سریع
1,150,000 تومان
شبکه خورشیدی ارتباط دارد و آن را پاک و متعادل می کند ، این سنگ به طرزی شگفت آور محرک مغز و تقویت کننده تفکر است ، سنگ فراوانی و ثروت ، افزایش شادی و خوش بینی در ارتباط است سنگ تحقق اهداف وزن محصول122  گرم معدن کشف سنگ...
نمایش سریع
سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite
جدید
مشاهده بیشتر
400,000 تومان
1سنگ فوق العاده برای خلاقیت محافظ قوی از کودکان استسنگ دگرگونی است و توازن ذهن نماد آرامش درونی، استقامت و توسعه معنوی برای افزایش مهارت تمرکز فوق العاده وزن محصول195  گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرا سوم...
نمایش سریع
سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی
جدید
مشاهده بیشتر
500,000 تومان
اپیدوت توانایی افزایش سطح انرژی شما را دارد و برای تقویت بدن بدنی مفید است. این سنگ جذب کامل تر از مواد مغذی را تسهیل می کند. این سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و در روند بهبودی کمک می کند. وزن محصول 240 چاکرا اول و سوم
نمایش سریع
سنگ  راف بلک ابسیدیان OBSIDIAN سنگ  راف بلک ابسیدیان OBSIDIAN
جدید
مشاهده بیشتر
300,000 تومان
سنگ سپر امواج منفی ، محافظ ، قدرت ، حل انسداد هیجانی و تروما ، کمک به هضم و سم زدایی درد آرتروز را کاهش می دهد ، دفع استرس و تنش روانی وزن محصول:181 گرم  معدن کشف سنگ : ایران ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول
نمایش سریع
سنگ  بلور کریستال کوارتزدودی راف ایرانی دکوری کلکسیونی Smoky Quartz سنگ  بلور کریستال کوارتزدودی راف ایرانی دکوری کلکسیونی Smoky Quartz
جدید
مشاهده بیشتر
2,226,000 تومان
برای تسکین درد مزمن ، گرفتگی عضلات ، سردرد و تنش شانه ها و کمر معالجه غدد فوق کلیوی ، لوزالمعده ، کلیه ها و سایر ارگان های بدن از بین برود تا بتواند انرژی سموم بدن را از بین ببرد. وزن محصو ل 187 گرم معدن کشف شده:...
نمایش سریع
سنگ کریستال سروزیت  راف Cerussite پاکساز قوی انرژی سنگ کریستال سروزیت  راف Cerussite پاکساز قوی انرژی
جدید
مشاهده بیشتر
5,000,000 تومان
این سنگها به شما کمک می کنند تا در اثر مشکلات خود کمتر احساس غم کنید و به دلیل روشی که به جبران احساسات منفی کمک می کند و به افزایش خلاقیت کمک می کند قوی ترین سنگ برای پاکسازی سنگ های دیگر  وزن محصول: 1 کیلو معدن کشف...
نمایش سریع
توضیحات

خواص سنگ ائوژیرین (تورمالین سیاه) Aegirine

چاکرا ریشه ایی

سنگ ماه تولد: همه ماه ها

تیغه های زیبا و سیاه ائوژیرین از سنگ میزبان خود مانند شمشیر افسانه ای در سنگ منتظر می مانند تا کسی از قدرت خود برای درست کردن همه چیز استفاده کند. سنگ یکپارچگی و خود ، ائوژیرین نجیب ترین بلوری است که با واقعی ترین اعتقادات در زندگی همسو است و شهامت و اطمینان را برای پیروی از این عقاید فراهم می کند. پذیرش خود و دیگران و پیروی از قلب را تشویق می کند.

ائوژیرین عضوی از گروه پیروکسن است ، یک سیلیکات آهن سدیم که به صورت بلورهای منشوری بلند و طولانی که اغلب توسط هرم نامتقارن شیب دار خاتمه می یابد ، تشکیل می شود. همچنین ممکن است بصورت دانه های پراکنده و فشرده منتشر شود. مات تا نیمه شفاف ، رنگ آن تیره است ، اغلب سیاه ، اگرچه گاهی اوقات سیاه مایل به سبز یا سیاه مایل به قهوه ای است و معمولاً در سنگ های آتشفشانی غنی از قلیا دیده می شود. ائوژیرین که در نروژ کشف شد ، به خدای نورس دریا ، نامگذاری شده است و از کلمه یونانی به معنی "نقطه" نیز به ائوژیرین معروف است.

ائوژیرین بلور خوبی برای غلبه بر خودآگاهی و شرم غیر ضروری نسبت به ظاهر است و برای کسانی که دچار بدشکلی یا مشکلات تصویر بدن هستند یک همراه عالی است. ائوژیرین که یک کریستال بسیار دوستانه زن است ، در غلبه بر تعصب پنهان در محل کار به زنان کمک می کند و هنگام بازگشت از مرخصی زایمان از حمایت عاطفی برخوردار است. این یک کریستال عالی برای پزشکان ، پرستاران یا سایر افرادی است که به طور مداوم در معرض انرژی سمی محیط های سنتی بیمارستان هستند و وقتی در معرض میدان های الکترومغناطیسی رایانه ها و وسایل الکترونیکی هستند ، از کسانی که در محیط کار در خانه و محل کار هستند محافظت می کند. ائوژیرین با تقویت توانایی خود ترمیم بدن در سایر شرایط بهبودی ، قدرت سایر سنگ ها را گسترش می دهد.

خواص سنگ ائوژیرین AEGIRINE

ائوژیرین محافظ قدرتمندی است که از حسادت ، تأثیر ذهنی یا حمله روانی دیگران رنج می برد. هفته ای یک بار به عنوان چوب دستی که با آن می نویسید استفاده کنید تا با بیان هدف محافظت ، انرژی را از هر جهت دور کنید.

حمل یا پوشیدن ائوژیرین به آزادسازی وابستگی های منفی کمک می کند که ممکن است در زمینه محافظتی هاله ریشه در اثر سو abuse مصرف الکل یا مواد مخدر یا با کشیدن سیگار ضعیف کرده باشد (اگرچه اثر آن تدریجی است). کار با ائوژیرین در آرایش بدن یا همراه با دیگر بهبودهای ظریف بدن می تواند به مرور ، سپر اوریک آسیب دیده را بازسازی کند.

ائوژیرین را در سفرهای خود کشف کنید ، چه معنوی و چه سفر به مقصد جدید. این یک طلسم خوب برای کوله گردان برای محافظت در برابر انرژی های منفی و مکان های غیر مهمان نواز و افراد است.

آیرگیرین به بدن در پردازش و دفع سموم کمک می کند و سیستم ایمنی ، متابولیسم و ​​عصبی را تقویت می کند. به ویژه از کبد ، طحال و کیسه صفرا حمایت می کند. این یک کریستال عالی برای تولید انرژی بدنی و استقامت و بهبودی از بیماری یا آسیب است.

گردنبند سنگ ائوژیرین Aegirine اسلایس (تورمالین کوارتز)

ائوژیرین از اعصاب ، عضلات و استخوان ها پشتیبانی می کند و برای غلبه بر درد عضلانی و کمردرد مفید است.

 ائوژیرین یک سنگ مفید در Reiki یا سایر سیستم های بهبود انتقال انرژی با استفاده از قدرت لمس است.

ائوژیرین با از بین بردن الگوهای عاطفی منفی و نگرش های ناشی از سرزنش ، شرم ، گناه ، بی ارزشی یا خود ترحم ، متحد مهمی در غلبه بر ناراحتی ، افسردگی یا ناامیدی است. این افکار مثبت ایجاد می کند تا جایگزین افکار سمی شود و به بهبود جسمی عاطفی کمک می کند و پذیرش آنچه را نمی توان تغییر داد و پذیرش خود و دیگران را همانطور که هستند فراهم می کند. به فرد اجازه می دهد تا تصویر بزرگتر زندگی را مشاهده کند و پیروی از حقیقت خود را بدون نیاز به انطباق با فشار گروه یا آرمانهای دیگران تشویق می کند .

ائوژیرین در بهبود مشکلات روابط کمک می کند و به تغییر غم و اندوه پس از خیانت ، جدایی یا از دست دادن کمک می کند.

التیام بخش و متعادل کننده چاکرای ریشه ایی

ائوژیرین فعال پایه، و یا چاکرای ریشه ، واقع در پایه ستون فقرات، و انرژی برای احساس حرکتی و حرکت کنترل می کند. این بنیان انرژی جسمی و معنوی برای بدن است. در صورت عدم تعادل جسمی ، علائم به صورت بی حالی ، سطح پایین فعالیت ، اشتیاق کم و نیاز به تحریک مداوم بروز می کند. هنگامی که انرژی معنوی آن از تعادل خارج شود ، احساس پرواز می کنید ، از واقعیت جدا شده و از خود دور هستید. وقتی Base Chakra در تعادل باشد ، بدن جسمی قدرت و استقامت خود را بازیابی می کند و انرژی معنوی به شکل امنیت و احساس قدرت خود دوباره احیا می شود. این اغلب منجر به استقلال و رهبری خود به خودی می شود.

ائوژیرین نیز ممکن است در بیداری انرژی کندالینی استفاده می شود، و می تواند کمک به ایجاد ثبات در میدان انرژی به عنوان یکی حرکت از طریق فعال سازی کندالینی.

ائوژیرین تولید و انرژی متمرکز برای شفا شخصی و محیطی، منعکس کننده دانش است که نور شفا دهنده از تاریکی است. عزت نفس و یکپارچگی را تغذیه می کند و فرد را قادر می سازد تا زندگی کند و این حقیقت را در جهان بیان کند. آن را ترویج صداقت و فضیلت، و حامل انرژی از عمل روشن، درک کارمایی و تعهد معنوی.

انرژی رنگ سیاه ارتباط ما را با دنیای فیزیکی و طبیعی تعمیق می بخشد. این قدرت و قدرت را به ارمغان می آورد ، ترس را که به طور خاص با وجود فیزیکی در زمین ارتباط دارد ، از بین می برد. Black Aegirine محافظت و عقب نشینی ، امنیت پنهان ماندن در برابر دشمنان را ارائه می دهد.

ائوژیرین توانایی کمک به مراقبه هایی را دارد که در آن شما می خواهید درک کنید که چگونه تاریک ترین افکار شما را می توان به آرزوهای مثبت تبدیل کرد.

معنای پیشگوییانه ائوژیرین: شخصی در تلاش است تا برای تخلیه ناامنی ها و معاملات خود احساس ناکافی یا گناه کند ، بنابراین سرزنش یا گناه را قبول نکنید.

اگر تولد شما در هر یک از دوره های زیر باشد ، ائوژیرین می تواند یک مجرای ارزشمند برای Angel Guardian شما باشد. در این جدول همچنین نام فرشته نگهبان متولدین دوره زمانی نیز آورده شده است.

می فرشتگان دیگر که جزئی به ائوژیرین وجود دارد. جدول زیر اطلاعات مربوط به آنها را به شما ارائه می دهد.

از ائوژیرین بعنوان یک سنگ سیاه ممکن است برای بزرگداشت مانات ، الهه عربی زمان ، سرنوشت و مرگ استفاده شود. او افتخار می کند زیرا زمان برای همه ما انتقالی است که ما آن را مرگ می نامیم ، اما در زندگی او می تواند جهانی پر از جادو ، خرد و محافظت را به ارمغان آورد.

بلورهای سیاه همچنین از Cybele ، الهه زمینی رومی و الهه مدرن بهار شکست استفاده می کنند. او مادر زمین است و زمین بارور را مجسم می کند. جشنواره او اولین جشنواره تقویم رومی است ، جشنواره شادی.

روش های مختلفی برای یافتن سنگ تولد مناسب وجود دارد. ابتدا نمونه سنتی ذکر شده است. اینها از لیست های مشهوری است که اکثر مردم با آن آشنا هستند. راه دوم این است که سنگ تمدن طبیعی خود را توسط چرخ رنگ زندگی پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی نمودار طبیعی Natural Birthstone کلیک کنید. سرانجام بسیاری از مردم از سنگهای سنتی زودیاک استفاده می کنند.

ائوژیرین با علامت برج ثور همراه است ، کسانی که از 20 آوریل - 20 مه در قلب بهار متولد شده اند. ثور به دلیل ویژگی های قوی بودن اما ساکت بودن به عنوان گاو نر نشان داده می شود و توسط سیاره زهره اداره می شود که همچنین بر ترازو حکومت می کند . Taureans به "پایین به زمین" ، انجام دهندگان و واقع گرایان شناخته شده است. آنها مهربان ، معروف به خلق و خوی و بسیار لجباز هستند.

ائوژیرین یک کریستال Guardian Harmonizer است. طلسم های نگهبان قدرت درونی خود را نشان نمی دهند. این سنگها به ندرت ، هرگز ، کریستال های شفاف ایجاد می کنند. بلکه آنها قدرت خود را در پشت یک ماسک مات پنهان می کنند و قدرت خود را پنهان می کنند. در دنیای جسمی آنها حرزهای خارق العاده ای برای محافظت از عزیزان ، دارایی و امنیت جسمی شما هستند. در دنیای معنوی ، کریستال های نگهبان برای محافظت از اعتقادات شما در برابر شک و تردید ، به شما کمک می کنند تا آرمان های خود را حفظ کنید و قدرت شخصیت خود را تقویت کنید. بلورهای گاردین همچنین می توانند از روحیه شما در مواقع سخت و دشوار محافظت کنند.

هماهنگ کننده ها ، به نام سیلیکات های زنجیره ای و باندی ، در یک زنجیره بلند به هم متصل می شوند و انرژی را به صورت متعادل و طولانی مدت توزیع می کنند. آنها تلاشهایی را برای صاف کردن مسیر از طریق مشکلات ، ارتقا relationships روابط هماهنگ در یک گروه بزرگتر ، مانند خانواده ، و پذیرش مسالمت آمیز موقعیتهای ذاتی زندگی تشویق می کنند.

ائوژیرین از انرژی آب ، انرژی سکون ، قدرت آرام و تصفیه استفاده می کند. این تجسم پتانسیل های تحقق نیافته است. بازده ، بی شکل ، در عین حال قدرتمند است. عنصر Water قدرت احیا و تولد دوباره را به ارمغان می آورد. این انرژی دایره زندگی است. از کریستال های سیاه برای تقویت هر فضایی که برای آرامش ، بازتاب آرام یا نماز استفاده می کنید استفاده کنید. انرژی آب به طور سنتی با منطقه شمالی یک خانه یا اتاق ارتباط دارد. این ارتباط با منطقه شغلی و زندگی همراه است ، انرژی جاری آن اطمینان و تعادل انرژی را در حین گسترش و جریان زندگی شما تضمین می کند.


توجه داشته باشید: اطلاعات در این وب سایت جایگزین مشاور و متخصص مراقبت های پزشکی نیست. کلیه اطلاعات موجود در این وب سایت از جمله اطلاعات مربوط به شرایط پزشکی و بهداشت ، محصولات و معالجات فقط برای اهداف اطلاع رسانی می باشد. لطفاً به پزشک مراجعه کنید.

www.irangemstone.com
09128483558-88952085

ادامه مطلب
جزئیات محصول
14011
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام