مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سنگ سروزیت Cerussite

مرجع:
13935

این سنگها به شما کمک می کنند تا در اثر مشکلات خود کمتر احساس غم کنید و به دلیل روشی که به جبران احساسات منفی کمک می کند و به افزایش خلاقیت کمک می کند

قوی ترین سنگ برای پاکسازی سنگ های دیگر 

وزن محصول: 21 گرم

معدن کشف شده: ایران

دیدن نمایه سه بعدی محصول

تعادل و تنظیم چاکرای هفتم

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
بدون مالیات 100,000 تومان
فروخته شد
محصولات مرتبط
سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine
جدید
مشاهده بیشتر
1,150,000 تومان
شبکه خورشیدی ارتباط دارد و آن را پاک و متعادل می کند ، این سنگ به طرزی شگفت آور محرک مغز و تقویت کننده تفکر است ، سنگ فراوانی و ثروت ، افزایش شادی و خوش بینی در ارتباط است سنگ تحقق اهداف وزن محصول  58 گرم معدن کشف سنگ...
نمایش سریع
سنگ فلوریت زرد بلور کلکسیونی fluorite سنگ فلوریت زرد بلور کلکسیونی fluorite
جدید
مشاهده بیشتر
3,500,000 تومان
قویترین سنگ برای پاک کردن انرژی منفی از محیط بسیار مفید است و باعث پاکسازی ، تجدید ، و یک طراوت بهاری برای چاکراها می شود. وزن محصول1 کیلو معدن کشف شده: برزیل تعادل و تنظیم چاکرای هفتم
نمایش سریع
سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی
جدید
مشاهده بیشتر
250,000 تومان
اپیدوت توانایی افزایش سطح انرژی شما را دارد و برای تقویت بدن بدنی مفید است. این سنگ جذب کامل تر از مواد مغذی را تسهیل می کند. این سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و در روند بهبودی کمک می کند. وزن محصول90  گرم چاکرا اول و...
نمایش سریع
سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine
جدید
مشاهده بیشتر
1,150,000 تومان
شبکه خورشیدی ارتباط دارد و آن را پاک و متعادل می کند ، این سنگ به طرزی شگفت آور محرک مغز و تقویت کننده تفکر است ، سنگ فراوانی و ثروت ، افزایش شادی و خوش بینی در ارتباط است سنگ تحقق اهداف وزن محصول122  گرم معدن کشف سنگ...
نمایش سریع
سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite
جدید
مشاهده بیشتر
400,000 تومان
1سنگ فوق العاده برای خلاقیت محافظ قوی از کودکان استسنگ دگرگونی است و توازن ذهن نماد آرامش درونی، استقامت و توسعه معنوی برای افزایش مهارت تمرکز فوق العاده وزن محصول195  گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرا سوم...
نمایش سریع
سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی
جدید
مشاهده بیشتر
500,000 تومان
اپیدوت توانایی افزایش سطح انرژی شما را دارد و برای تقویت بدن بدنی مفید است. این سنگ جذب کامل تر از مواد مغذی را تسهیل می کند. این سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و در روند بهبودی کمک می کند. وزن محصول 240 چاکرا اول و سوم
نمایش سریع
سنگ  راف بلک ابسیدیان OBSIDIAN سنگ  راف بلک ابسیدیان OBSIDIAN
جدید
مشاهده بیشتر
300,000 تومان
سنگ سپر امواج منفی ، محافظ ، قدرت ، حل انسداد هیجانی و تروما ، کمک به هضم و سم زدایی درد آرتروز را کاهش می دهد ، دفع استرس و تنش روانی وزن محصول:181 گرم  معدن کشف سنگ : ایران ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول
نمایش سریع
سنگ  بلور کریستال کوارتزدودی راف ایرانی دکوری کلکسیونی Smoky Quartz سنگ  بلور کریستال کوارتزدودی راف ایرانی دکوری کلکسیونی Smoky Quartz
جدید
مشاهده بیشتر
2,226,000 تومان
برای تسکین درد مزمن ، گرفتگی عضلات ، سردرد و تنش شانه ها و کمر معالجه غدد فوق کلیوی ، لوزالمعده ، کلیه ها و سایر ارگان های بدن از بین برود تا بتواند انرژی سموم بدن را از بین ببرد. وزن محصو ل 187 گرم معدن کشف شده:...
نمایش سریع
سنگ کریستال سروزیت  راف Cerussite پاکساز قوی انرژی سنگ کریستال سروزیت  راف Cerussite پاکساز قوی انرژی
جدید
مشاهده بیشتر
5,000,000 تومان
این سنگها به شما کمک می کنند تا در اثر مشکلات خود کمتر احساس غم کنید و به دلیل روشی که به جبران احساسات منفی کمک می کند و به افزایش خلاقیت کمک می کند قوی ترین سنگ برای پاکسازی سنگ های دیگر  وزن محصول: 1 کیلو معدن کشف...
نمایش سریع
سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی
جدید
مشاهده بیشتر
500,000 تومان
اپیدوت توانایی افزایش سطح انرژی شما را دارد و برای تقویت بدن بدنی مفید است. این سنگ جذب کامل تر از مواد مغذی را تسهیل می کند. این سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و در روند بهبودی کمک می کند. وزن محصول282 چاکرا اول و سوم
نمایش سریع
توضیحات

سنگ سروزیت Cerussite سرب سفید

چاکرای ریشه 

توجه! این سنگ برای ساخت جواهرات مناسب نیست و قطعاً سنگی نیست که با آن اکسیرهای کریستالی تهیه کنیم ، مگر اینکه از روش غیرمستقیم استفاده کنید ، جایی که سنگ با آب تماس نداشته باشد.

بنابراین توجه داشته باشید که مهم است که بدانید بهتر است از این سنگ در داخل کیسه های پارچه ای استفاده کنید ، تا از لمس آن با پوست برهنه جلوگیری کرده و از تنفس بخارات آن خودداری کنید ، در سمت امن قرار بگیرید.


یک سنگ کیمیاگری است و در سنگ مبتنی بر سرب تعجب آور نیست. در داستانهای کلاسیک از دوران باستان در مورد کیمیاگرانی صحبت می شود که سرب را به طلا تبدیل کردند.

امروزه نوع کیمیاگری که این سنگ به آن مربوط است ، کیمیاگری معنوی است که معمولاً به آن جادو نیز می گویند. این کریستال ها به جای کیمیاگری در دنیای بیرونی ، نقش مهمی در کمک به کار درونی دارند.

این یک سنگ عالی است که برای کمک به شما در ایجاد تغییرات در زندگی خود استفاده می کند ، زیرا به عنوان سنگ تحول شگفت انگیز شناخته می شود.

سروزیت سنگی است که می تواند از طریق روند کیمیاگری معنوی تغییر شگفت انگیزی در زندگی شما ایجاد کند.

این سنگی است که می توانید با استفاده از آن در حین مراقبه هاله خود را با نور تزریق کنید.

برای پاکسازی کریستال های خود می توانید از این سنگ استفاده کنید.

به ویژه آنها ممکن است به شما در یافتن مسیر زندگی جدید یا شغل متفاوت ، به ویژه یکی از ماهیت معنوی ، کمک کنند.

این سنگها به شما کمک می کنند تا در اثر مشکلات خود کمتر احساس غم کنید و به دلیل روشی که به جبران احساسات منفی کمک می کند و به افزایش خلاقیت کمک می کند ، شناخته شده اند.

تجمع آهن پیریت در آهن از طریق قانون جذب.

سنگ سروزیت  Cerussite سرب سفید

در حالی که موارد بهداشتی ناشی از استفاده از این سنگ برای اهداف متافیزیکی مورد توجه قرار نگرفته است ، اما همیشه هنگام استفاده از سنگهایی که حاوی هر نوع ماده معدنی هستند و می توانند باعث مشکلات سلامتی شوند ، مراقبت از آنها مهم است.

اگر به دنبال کار جدیدی هستید که از نظر معنوی مرتبط باشد ، استفاده از سروزیت می تواند برای شما مفید باشد.

این سنگ همچنین سنگی است که به شما کمک می کند تا یک بنیان مالی خوب ایجاد کنید ، و کمک به شما برای کمک به شما در عمل روزمره با روشی عملی تر

این انرژی ممکن است شما را ترغیب و حمایت کند تا نسبت به خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید ، به خصوص هنگامی که در حال انجام تغییرات مالی یا خرید ملک هستید.

این ممکن است به شما کمک کند افرادی را که در زندگی گذشته می شناختید شناسایی کنید ، و همچنین ممکن است به شما کمک کند تا درک کنید دلیل شما برای به دنیا آمدن در این زمان چیست و هدف زندگی شما چیست.

روش های مختلفی وجود دارد که این سنگ می تواند به شما کمک کند مانند:

سروزیت به شما کمک می کند تا با شرایط زندگی فعلی خود سازگار شوید و بیشتر در خانه خود احساس کنید. 

این دارای یک لرزش قوی است ، که به اتصال انرژی  پایه یا چاکرای ریشه  با چاکرای تاج کمک می کند ، و همچنین یک سنگ پایه قوی است. 

این سنگ خوبی برای استفاده برای انتقال انرژی از طریق کل بدن از پایه به چاکرای تاج است. با بالا رفتن انرژی ، به هر یک از چاکراهای سر راه انرژی می بخشد. 

هنگامی که انرژی این کریستال از طریق بدن به سمت بالا حرکت می کند ، از طریق چاکراها به تمام وجود شما می ریزد.

این می تواند برای تحریک کل حوزه شنیداری شما قدرتمند باشد. گفته می شود که نیمکره راست و چپ مغز را متعادل می کند و این برای تقویت خلاقیت شما مفید است. 

همچنین گفته می شود که به بیماران مبتلا به آلزایمر و زوال عقل کمک می کند. با توجه به انرژی زمینی معنوی خوب  ، به شما در ایجاد اتصال زمین کمک می کند.

این برای کسانی که در اینجا روی زمین احساس ناراحتی می کنند و مایل به فرار و رفتن به جای دیگر است ، حمایت می کند.

آنها از انرژی زمینی خوبی برخوردار هستند که به شما کمک می کند تا از ارتباط خود با مادر گایا آگاهی بیشتری داشته باشید ، اما در عین حال به شما کمک می کنند ارتباط معنوی قوی تر و عمیق تری نیز برقرار کنید.

سروزیت برای کسانی که از اضطراب یا استرس رنج می برند نیز مفید است و استفاده از آن به عنوان راهی برای تسکین استرس و اضطراب شناخته می شود .

این یک سری ویژگی های درمانی عالی دارد ، از جمله عملکرد آن برای کمک به کسانی که بیش فعالی دارند. این سنگ با تحریک مغز کار می کند و این ممکن است فعالیت و پردازش مغز را افزایش دهد.

این کمک می کند تا وضوح فکر و تمرکز بهتر ایجاد شود ، که بسیار مفید است زیرا این دو مسئله ای است که مبتلایان به بیش فعالی نیاز به کمک دارند.

این سنگ همچنین یک سنگ ارزشمند برای کمک به کاهش وزن است ، به ویژه هنگامی که به دلیل مشکلات زندگی وزن خود را به عنوان یک اقدام محافظتی قرار داده اید.

برای کارکردن آنها لازم نیست که سنگ روی بدن خود داشته باشید ، کافی است در طول روز برای مدتی در نزدیکی خود باشید.

آن را در یک کیسه پارچه ای در لباس خود نگه دارید و در صورت تمایل می توانید از آن با سنگهای دارای لرزش بالا استفاده کنید تا انرژی آن را در چاکرای تاج افزایش دهد.

تا زمانی که این سنگ در زمینه شنیداری شما وجود داشته باشد ، می تواند تغییرات عمیقی در زندگی شما ایجاد کند. از سروزیت می توان هنگام مدیتیشن استفاده کرد ، زیرا سنگی قدرتمند برای وارد کردن نور معنوی به حوزه شنیداری است.


توجه داشته باشید: اطلاعات در این وب سایت جایگزین مشاور و متخصص مراقبت های پزشکی نیست. کلیه اطلاعات موجود در این وب سایت از جمله اطلاعات مربوط به شرایط پزشکی و بهداشت ، محصولات و معالجات فقط برای اهداف اطلاع رسانی می باشد. لطفاً به پزشک مراجعه کنید.

www.irangemstone.com
09128483558-88952085

ادامه مطلب
جزئیات محصول
13935
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام