مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سنگ کلکسیونی کریزوکولا Chrysocola ( کریزوکل )

مرجع:
13263

وزن محصول 193 گرم

دیدن نمایه سه بعدی محصول

سنگ چاکرا چهارم و پنجم

اثر آرام بخشی این سنگ به اختلالات عصبی مانند اضطراب و افسردگی ، احساس گناه و حرکت بیش از حد پوست کمک می کند. این ماده همچنین با کاهش درد قاعدگی سنگ مفیدی برای زنان محسوب می شود و با تسکین اضطراب مادران باردار برای بارداری های شاد مفید است.

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
بدون مالیات 450,000 تومان
فروخته شد
محصولات مرتبط
سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite
جدید
مشاهده بیشتر
400,000 تومان
1سنگ فوق العاده برای خلاقیت محافظ قوی از کودکان استسنگ دگرگونی است و توازن ذهن نماد آرامش درونی، استقامت و توسعه معنوی برای افزایش مهارت تمرکز فوق العاده وزن محصول 130 گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرا سوم...
نمایش سریع
سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine
جدید
مشاهده بیشتر
1,150,000 تومان
شبکه خورشیدی ارتباط دارد و آن را پاک و متعادل می کند ، این سنگ به طرزی شگفت آور محرک مغز و تقویت کننده تفکر است ، سنگ فراوانی و ثروت ، افزایش شادی و خوش بینی در ارتباط است سنگ تحقق اهداف وزن محصول  58 گرم معدن کشف سنگ...
نمایش سریع
سنگ فلوریت زرد بلور کلکسیونی fluorite سنگ فلوریت زرد بلور کلکسیونی fluorite
جدید
مشاهده بیشتر
3,500,000 تومان
قویترین سنگ برای پاک کردن انرژی منفی از محیط بسیار مفید است و باعث پاکسازی ، تجدید ، و یک طراوت بهاری برای چاکراها می شود. وزن محصول1 کیلو معدن کشف شده: برزیل تعادل و تنظیم چاکرای هفتم
نمایش سریع
سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی
جدید
مشاهده بیشتر
250,000 تومان
اپیدوت توانایی افزایش سطح انرژی شما را دارد و برای تقویت بدن بدنی مفید است. این سنگ جذب کامل تر از مواد مغذی را تسهیل می کند. این سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و در روند بهبودی کمک می کند. وزن محصول90  گرم چاکرا اول و...
نمایش سریع
1,150,000 تومان
شبکه خورشیدی ارتباط دارد و آن را پاک و متعادل می کند ، این سنگ به طرزی شگفت آور محرک مغز و تقویت کننده تفکر است ، سنگ فراوانی و ثروت ، افزایش شادی و خوش بینی در ارتباط است سنگ تحقق اهداف وزن محصول122  گرم معدن کشف سنگ...
نمایش سریع
سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite
جدید
مشاهده بیشتر
400,000 تومان
1سنگ فوق العاده برای خلاقیت محافظ قوی از کودکان استسنگ دگرگونی است و توازن ذهن نماد آرامش درونی، استقامت و توسعه معنوی برای افزایش مهارت تمرکز فوق العاده وزن محصول195  گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرا سوم...
نمایش سریع
سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی
جدید
مشاهده بیشتر
500,000 تومان
اپیدوت توانایی افزایش سطح انرژی شما را دارد و برای تقویت بدن بدنی مفید است. این سنگ جذب کامل تر از مواد مغذی را تسهیل می کند. این سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و در روند بهبودی کمک می کند. وزن محصول 240 چاکرا اول و سوم
نمایش سریع
سنگ  راف بلک ابسیدیان OBSIDIAN سنگ  راف بلک ابسیدیان OBSIDIAN
جدید
مشاهده بیشتر
300,000 تومان
سنگ سپر امواج منفی ، محافظ ، قدرت ، حل انسداد هیجانی و تروما ، کمک به هضم و سم زدایی درد آرتروز را کاهش می دهد ، دفع استرس و تنش روانی وزن محصول:181 گرم  معدن کشف سنگ : ایران ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول
نمایش سریع
سنگ  بلور کریستال کوارتزدودی راف ایرانی دکوری کلکسیونی Smoky Quartz سنگ  بلور کریستال کوارتزدودی راف ایرانی دکوری کلکسیونی Smoky Quartz
جدید
مشاهده بیشتر
2,226,000 تومان
برای تسکین درد مزمن ، گرفتگی عضلات ، سردرد و تنش شانه ها و کمر معالجه غدد فوق کلیوی ، لوزالمعده ، کلیه ها و سایر ارگان های بدن از بین برود تا بتواند انرژی سموم بدن را از بین ببرد. وزن محصو ل 187 گرم معدن کشف شده:...
نمایش سریع
سنگ کریستال سروزیت  راف Cerussite پاکساز قوی انرژی سنگ کریستال سروزیت  راف Cerussite پاکساز قوی انرژی
جدید
مشاهده بیشتر
5,000,000 تومان
این سنگها به شما کمک می کنند تا در اثر مشکلات خود کمتر احساس غم کنید و به دلیل روشی که به جبران احساسات منفی کمک می کند و به افزایش خلاقیت کمک می کند قوی ترین سنگ برای پاکسازی سنگ های دیگر  وزن محصول: 1 کیلو معدن کشف...
نمایش سریع
توضیحات

خواص سنگ کریزوکولا Chrysocola 

سنگ چاکرا چهارم و پنجم

سنگ ماه تولد بهمن ، اسفند ، خرداد ، تیر ، مرداد

خواص سنگ کریزوکولا

سنگ جواهر "کریزوکولا" اغلب با فیروزه اشتباه گرفته می شود چرا که بیشتر ویژگیهای ظاهری آن مشابه فیروزه است. اما از ویژگیهای ظاهری که بگذریم این سنگ هیچ شباهتی به فیروزه ندارد.

اثر آرام بخشی این سنگ به اختلالات عصبی مانند اضطراب و افسردگی ، احساس گناه و حرکت بیش از حد پوست کمک می کند. این ماده همچنین با کاهش درد قاعدگی سنگ مفیدی برای زنان محسوب می شود و با تسکین اضطراب مادران باردار برای بارداری های شاد مفید است.
کریزوکلا در تنظیم تیروئید و غده فوق کلیه کمک می کند. برای گلو درد ، حنجره و به طور کلی برای حمایت از حنجره بسیار عالی است. همچنین برای فشار خون بالا ، سطح قند خون ، دیابت - به ویژه نوع 2 و اختلالات خونی و مشکلات ریه ها مفید است.
کریزوکلا به هضم غذا کمک می کند و مشکلات مربوط به مفاصل ران و تعویض مفصل ران ، آرتروز و روماتیسم را درمان می کند. این ماهیچه ها را تقویت می کند و گرفتگی عضلات را کاهش می دهد ، و به عفونت ، تب ، سوختگی و زخم کمک می کند.
کریسوکولا ویژگی های ابتکاری شخصیت فرد را تحریک می کند تا پریشانی احساسات منفی و درک بیشتر دیگران را آزاد کند. با پذیرش کمال جهان ، بینش لازم برای کمک به هم ترازی بدن ، عقل و احساسات را فراهم می کند.این خودآگاهی و تعادل درونی باعث ایجاد اطمینان می شود و قدرت شخصی را افزایش می دهد.  به انسان کمک می کند تا با زمین ارتباط برقرار کند و با نیروهای معنوی آن ارتباط برقرار کند و جهت انجام آنچه برای کمک به خود زمین بهبود می یابد.

آنطور که افسانه ها می گویند، هزاران سال است که کریزوکولا، سنگ افکار مصالحه آمیز و اطمینان آفرین جهان بوده است.
در مصر باستان، این سنگ را "سنگ خرد" می نامیدند، زیرا کسانی که آنرا همراه داشتند، در بحث هایی که بنظر می رسید راه به جایی نمی برد، به توافقی هوشمندانه می رسیدند. همچنین شخص را از آسیبهای روانی محافظت می کند. افسانه ها نیز می گویند این سنگ دارای قدرتی است که می تواند افراد خشن را احساساتی و بردبار کند که ناگفته آشکار است که چرا کلئوپاترا کریزوکولا را همه جا همراه خود داشته است.
امروزه این سنگ به ندرت استخراج می شود و به همین علت قیمت بالایی دارد.
به طور کلی، کریزوکولا، آرامش، آسودگی، شهود، صبر و عشق حقیقی را به همراه می آورد و ویژگیهای تسکین دهندگی و لطافت را پیشکش می کند. منبع قدرتمندی از نیروی زندگی و نیروی زنانگی است که به ایجاد عواطف آرامش بخش کمک می کند.
در پاکسازی ناخودآگاه از احساسات منفی مانند احساس گناه، ترس، تنش و ایجاد قدرت درونی کمک می کند. همچنین به آزادسازی پشیمانی های گذشته و نیز بخشش افرادی که کینه عمیقی به آنها داشته اید، کمک می کند. به طور ویژه با وادار کردن شخص به بیان احساساتش باعث شفابخشی می شود که بیشتر در مورد احساساتی از نوع خشم، ترس، تنش یا هیجان در کنارگذاشتن خشم و درد ناشی از تجاوز به عنف یا سوء استفاده به هر نحوی، کمک می کند. به بالابردن سوخت و ساز بدن و کاهش وزن کمک می کند.
کریزوکولا به وضوح فکر و نگرشی آرام به هنگام آشفتگی معروف است.
کریزوکولا به دلیل قابلیت افزایش مقاومت بدنی و ایجاد احساسات آرامش بخش در مواقع ناراحتی در میان سرخ پوستان بومی امریکا معروف است. این سنگ خلاقیت را در ارتباطات افزایش می دهد، زخم معده و ورم مفاصل را تسکین می دهد.
با قرار دادن مستقیم این سنگ بر روی محل مورد نظر میتوان گرفتگی عضلات، عفونت گلو و سم زدایی کبد را تسکین داد، یا فشار خون را پایین آورد یا سوختگی را بهبود داد. همچنین قرار دادن آن بر روی چشم سوم فواید معنوی فراوانی دارد.
اگر کریزوکولا در تماس مداوم با پوست باشد، بسیار مؤثر است و باید ماهی یکبار زیر آب گرم شستشو داده شده و سپس یک شب تمام در ظرفی در تماس با هماتیت خرد شده باشد.
کریزوکولا پلی از انرژی را بین آسمان و زمین، مراتب فیزیکی و معنوی می سازد. سنگی سرشار از انرژیهای زنانه است و با ایجاد قدرت درونی و تسکین تنش، دردهای ذهنی و عاطفی ناشی از هر رابطه آشفته ای را از بین می برد.
هر گاه خواستید خود را از یک رابطه پردردسر و یا حتی خطرناک بیرون بکشید، بخصوص آن نوع روابط که پر از تنشهای عاطفی هستند، روی یک تکه کاغذ، یک دایره نه اینچی بکشید. یک تکه از کریزوکولا را در مرکز دایره بگذارید، بنشینید و روی صدماتی که این رابطه به عزت نفس شما می زند و شما را دچار خطرات جسمی، تنشهای عاطفی و فشارهای روانی و یا حتی صدمات مادی می کند، تمرکز کنید. خود را مجبور کنید که زشتی حقیقی آنرا ببینید... بهانه نیاورید! این کار را به مدت نه شب انجام دهید و هر شب سنگ را به محیط دایره نزدیک و نزدیکتر کنید؛ همزمان هر آنچه را که برای امنیت شما مفید است مد نظر بگیرید. در پایان نهمین شب، باید بتوانید سنگ را به طور کامل از دایره خارج کنید.
اما اگر این کار را به تعویق انداختید و به مراحلی رسیدید که جسم شما دچار مشکل شد، بردن سنگ به سمت محیط دایره، کمکی به خلاصی شما از این موقعیت نمی کند. باید این کار را دوباره شروع کنید اما باید توجه کنید که چرا بار اول قادر به خارج کردن سنگ نبودید.
سنگ برجهای گاو، سرطان، دلو و میزان است و سمبل آشتی روانی و ذهنی است.
کریزوکولا سنگ جواهری است که موارد استفاده گوناگونی دارد. آگاهی را در همه سطوح افزایش می دهد، هاله را روشنی می بخشد، انسدادهای انرژی را پاکسازی می کند، اثر پاک کنندگی قوی دارد و هر گونه سنگینی و یا اثر منفی را از بین می برد. به علت اثرش روی چاکرای قلب، به باز کردن انسدادهای قلبی کمک می کند. این سنگ می تواند همه چاکراها را احیا کند.


توجه داشته باشید: اطلاعات در این وب سایت جایگزین مشاور و متخصص مراقبت های پزشکی نیست. کلیه اطلاعات موجود در این وب سایت از جمله اطلاعات مربوط به شرایط پزشکی و بهداشت ، محصولات و معالجات فقط برای اهداف اطلاع رسانی می باشد. لطفاً به پزشک مراجعه کنید.

www.irangemstone.com
09128483558-88952085

ادامه مطلب
جزئیات محصول
13263
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام