مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سنگ دالماتیان (دالمیشن جاسپر)

مرجع:
12500

وزن 25 تا 50 گرم  

بر روی عضلاتی که منقبض می‌شوند اثر بسیار خوبی دارد باعث افزایش ساخت هموگلوبین شده و به کبد انرژی می‌بخشد

ادامه مطلب توضیحات بیشتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
فروشنده: گوهر فردوس ایران
امکان ارسال کالا با الوپیک در شهر تهران
بدون مالیات 80,000 تومان
فروخته شد
محصولات مرتبط
سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine
جدید
مشاهده بیشتر
1,150,000 تومان
شبکه خورشیدی ارتباط دارد و آن را پاک و متعادل می کند ، این سنگ به طرزی شگفت آور محرک مغز و تقویت کننده تفکر است ، سنگ فراوانی و ثروت ، افزایش شادی و خوش بینی در ارتباط است سنگ تحقق اهداف وزن محصول  58 گرم معدن کشف سنگ...
نمایش سریع
سنگ فلوریت زرد بلور کلکسیونی fluorite سنگ فلوریت زرد بلور کلکسیونی fluorite
جدید
مشاهده بیشتر
3,500,000 تومان
قویترین سنگ برای پاک کردن انرژی منفی از محیط بسیار مفید است و باعث پاکسازی ، تجدید ، و یک طراوت بهاری برای چاکراها می شود. وزن محصول1 کیلو معدن کشف شده: برزیل تعادل و تنظیم چاکرای هفتم
نمایش سریع
سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی
جدید
مشاهده بیشتر
250,000 تومان
اپیدوت توانایی افزایش سطح انرژی شما را دارد و برای تقویت بدن بدنی مفید است. این سنگ جذب کامل تر از مواد مغذی را تسهیل می کند. این سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و در روند بهبودی کمک می کند. وزن محصول90  گرم چاکرا اول و...
نمایش سریع
سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine سنگ سیترین راف کلکسیونی برزیل Citrine
جدید
مشاهده بیشتر
1,150,000 تومان
شبکه خورشیدی ارتباط دارد و آن را پاک و متعادل می کند ، این سنگ به طرزی شگفت آور محرک مغز و تقویت کننده تفکر است ، سنگ فراوانی و ثروت ، افزایش شادی و خوش بینی در ارتباط است سنگ تحقق اهداف وزن محصول122  گرم معدن کشف سنگ...
نمایش سریع
سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite سنگ آزوریت بدون تراش دکوری Azurite
جدید
مشاهده بیشتر
400,000 تومان
1سنگ فوق العاده برای خلاقیت محافظ قوی از کودکان استسنگ دگرگونی است و توازن ذهن نماد آرامش درونی، استقامت و توسعه معنوی برای افزایش مهارت تمرکز فوق العاده وزن محصول195  گرم معدن کشف شده: ایران تعادل و تنظیم چاکرا سوم...
نمایش سریع
سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی
جدید
مشاهده بیشتر
500,000 تومان
اپیدوت توانایی افزایش سطح انرژی شما را دارد و برای تقویت بدن بدنی مفید است. این سنگ جذب کامل تر از مواد مغذی را تسهیل می کند. این سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و در روند بهبودی کمک می کند. وزن محصول 240 چاکرا اول و سوم
نمایش سریع
سنگ  راف بلک ابسیدیان OBSIDIAN سنگ  راف بلک ابسیدیان OBSIDIAN
جدید
مشاهده بیشتر
300,000 تومان
سنگ سپر امواج منفی ، محافظ ، قدرت ، حل انسداد هیجانی و تروما ، کمک به هضم و سم زدایی درد آرتروز را کاهش می دهد ، دفع استرس و تنش روانی وزن محصول:181 گرم  معدن کشف سنگ : ایران ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول
نمایش سریع
سنگ  بلور کریستال کوارتزدودی راف ایرانی دکوری کلکسیونی Smoky Quartz سنگ  بلور کریستال کوارتزدودی راف ایرانی دکوری کلکسیونی Smoky Quartz
جدید
مشاهده بیشتر
2,226,000 تومان
برای تسکین درد مزمن ، گرفتگی عضلات ، سردرد و تنش شانه ها و کمر معالجه غدد فوق کلیوی ، لوزالمعده ، کلیه ها و سایر ارگان های بدن از بین برود تا بتواند انرژی سموم بدن را از بین ببرد. وزن محصو ل 187 گرم معدن کشف شده:...
نمایش سریع
سنگ کریستال سروزیت  راف Cerussite پاکساز قوی انرژی سنگ کریستال سروزیت  راف Cerussite پاکساز قوی انرژی
جدید
مشاهده بیشتر
5,000,000 تومان
این سنگها به شما کمک می کنند تا در اثر مشکلات خود کمتر احساس غم کنید و به دلیل روشی که به جبران احساسات منفی کمک می کند و به افزایش خلاقیت کمک می کند قوی ترین سنگ برای پاکسازی سنگ های دیگر  وزن محصول: 1 کیلو معدن کشف...
نمایش سریع
سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی سنگ اپیدوت راف Epidote دکوری کلکسیونی
جدید
مشاهده بیشتر
500,000 تومان
اپیدوت توانایی افزایش سطح انرژی شما را دارد و برای تقویت بدن بدنی مفید است. این سنگ جذب کامل تر از مواد مغذی را تسهیل می کند. این سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و در روند بهبودی کمک می کند. وزن محصول282 چاکرا اول و سوم
نمایش سریع
توضیحات

خواص سنگ دالماتیان
ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول
برای مبارزه با خستگی مفید است
جاسپر محافظت کننده است
ایجاد تعادل بین یین و یانگ
در مکاتب شرقی از جاسپر برای راندن ارواح شیطانی و اجنه استفاده می شود
محافظت در برابر گزش مار و عنکبوت
در قرن چهارم سنگ نماد باران و برکت تصور می شد
تحریک تمایلات جنسی و باروری
سودمند در درمان کبد ، طحال و مسائل مربوط به لوزالمعده
برای کاهش وزن کابرد خوبی دارد
برای مبارزه با یبوست
تقویت سیستم ایمنی بدن
سپر محافظ شیاطین در سحر و جادو
برای درمان تب کاربرد دارد
تقویت سیستم گردش خون
دفع سموم

بهبود کارای کبد

این سنگ برای عضلات و نیمکره چپ مغز مفید است

بر روی عضلاتی که منقبض می‌شوند اثر بسیار خوبی دارد
باعث افزایش ساخت هموگلوبین شده و به کبد انرژی می‌بخشد
سنگ جاسپر در جذب آهن به داخل بدن موثر است
ترشحات را رقیق کرده و احتقان را کاهش می‌دهد
به افراد اعتماد به نفس می‌بخشد و باعث می‌شود که شخصیتهای وابسته به دیگران ، به خود برگردند
انرژی فیزیکی بدن را افزایش می دهد
سنگ Dalmatian چیست؟ - این یک جاسپر نیست
نام "سنگ Dalmatian" از ظاهر سنگ گرفته شده است. لکه های سیاه و سفید بر روی زمینه سفید باعث می شود که بسیاری از افراد نسبت به نژاد سگ فکر کنند که ما آن را "Dalmatian" می نامیم.
در اینجا چه سنگ دالماتیایی به نظر می رسد در خشن. مثل یاس نمی شکند.
به نظر می رسد مانند یک سگ!
"سنگ Dalmatian" که به آن "Jasper Dalmatian" نیز گفته می شود ، ماده ای سفید به رنگ کرم با لکه های سیاه است که در Chihuahua مکزیک تولید می شود. این به مردم نژاد سگ های Dalmatian را یادآوری می کند - و در اینجا نام خود را می گیرد.
Dalmatian Stone یک ماده خشن و برش خورده مورد علاقه است که به راحتی براق می شود تا درخشش روشن داشته باشد. این سنگ نیمه قیمتی آشنا است که به مهره ها ، کره ها ، کابین ها و حکاکی ها بریده می شود. همچنین معمولاً به عنوان سنگهای ریز دیده می شود .
سنگ Dalmatian زیبایی می کند
اگر بسیار سنگلاخ بزنید ، احتمالاً خواهید فهمید که سنگ Dalmatian Stone بسیار نرمتر از هر یاس دیگری است که به آن دامن زده اید. این باعث شد که ما شروع به شک به نام "Dalmatian Jasper" کنیم که همه این موارد را صدا می کنند.
ما قطعه های یک تا دو اینچ را به اندازه یک ریز درشت در یک ماسه سنگ قرار می دهیم و آنها فقط در یک هفته گرد می شوند. جاسپر سخت تر است و معمولاً بیشتر از یک هفته برای قطعات به این اندازه طول می کشد.
آیا می خواهید برخی از سنگفرش های سنگی Dalmatian ناهموار باشند؟
ما از سنگهای Dalmatian Stone خشن و خوب از Chihuahua ، مکزیک استفاده کرده ایم که برای ریزش سنگ ، برش کابوچون و سایر پروژه های لاپیداری مناسب است. یک کیسه از سنگ Dalmatian دریافت کنید.
Dalmatian Stone به راحتی رنگها را می پذیرد و اغلب به عنوان سنگهای مصنوعی رنگی به فروش می رسد. این عکس را نشان می دهد (در جهت عقربه های ساعت از بالا و سمت راست شروع می شود) ، رنگ طبیعی ، قرمز رنگی ، سبز روشن و بنفش رنگی.
رنگ سنگ Dalmatian
Dalmatian Stone به راحتی رنگ را می پذیرد. دانه های سنگی Dalmatian و سنگ های فرو رفته معمولاً در مغازه های سنگی ، نمایش سنگهای قیمتی و کاتالوگهای مهره ای دیده می شوند. وقتی رنگ های ظالمانه ای رنگ می شود مانند آنچه در عکس همراه نشان داده می شود به سرعت می فروشد.
پس زمینه سفید سنگ Dalmatian به راحتی توسط این رنگ نفوذ می کند تا سنگهای رنگی بسازد. این اجازه می دهد تا تولید کنندگان سنگ های مهره و ریز و درشت از یک ماده معمولی ، ارزان و به راحتی کار شده شروع کرده و آن را با یک جذابیت فروش بسیار بالاتر به ماده ای مبهم و با رنگ روشن تبدیل کنند.
به نظر نمی رسد مانند جاسپر
ما دوست نداریم که سنگ Dalmatian را "یاس" بنامیم ، زیرا به نظر نمی رسد مانند یاس ، شکستگی کونوئید ندارد ، و بسیار نرمتر از یاس است. ما آن را با ضربات سختی آزمایش کردیم و بخش های سفید و سیاه هر دو شش در مقیاس سختی موهس بودند . لکه های سیاه به شدت تعریف می شوند در حالیکه لکه های بسیاری از جاسورها دارای ساختار متمرکز یا طرح کمی فازی هستند. (در اینجا بیشتر در مورد یاس ، عقیق و کلسدونی بدانید .)
فکر کردیم که سنگ Dalmatian بیشتر به یک سنگ آذرین شبیه به یاس است. این می تواند با عقیده بسیاری از مردم مبنی بر لکه های سیاه تورمالین مجلسی سازگار باشد - اما ما با آن موافق نبودیم.
در تلاش برای پاسخ به سؤال ما با كتابهای كانی شناسی ، سنگ شناسی و سنگ شناسی در كتابخانه خود مشورت كردیم. بارها در گوگل جستجو کرد. و برای چند نفری که سنگ دالمتیان را می فروشند یا با آن کار می کنند ، نوشت. با این حال ، پاسخی پیدا نکردیم که ما را راضی کند.
مواد معدنی سنگ Dalmatian
یک نمونه معدنی از مالاوی است که آربوودسونیت را روی پایه فلدسپار ارائه می دهد. سنگ کریستالی دالمتیای درشت متلاشی ممکن است چیزی شبیه به این باشد.
پراش اشعه ایکس
ما تصمیم گرفتیم برای پراش اشعه ایکس ، چند قطعه را به جان آتارد بفرستیم ، آنالیز آزمایشگاهی که مواد معدنی و سایر مواد را با ساختار بلوری مشخص می کند. او نمونه ها را خرد کرد و تشخیص داد که ماده سیاه بسیار کمی مغناطیسی است. او از آن استفاده کرد تا مقداری از مواد سیاه را از ماتریس نور جدا کند.
تجزیه و تحلیل جان مشخص شد که مواد سیاه آرفودسونیت معدنی، یک آمفیبول مشابه هورنبلند، با ترکیب سدیم است 3 (آهن، منیزیم) 4 FeSi 8 O 22 (F، OH) 2 .
ماده سفید ترکیبی از آلبیت معدنی ، فلدسپات پلاژیوکلاز با ترکیب Na (AlSi 3 O 8)، و میزان کمتر از کوارتز ها (SiO 2 ).
این یک سنگ آزار دهنده است!
جاسپر انواع کوارتز میکرو کریستالی است اما ترکیب سنگ Dalmatian ما بسیار جالب تر است. این ترکیبی از مواد معدنی است و بنابراین یک سنگ است. انواع مواد معدنی موجود در این سنگ مواد معدنی هستند که از ذوب تبلور می شوند. بنابراین ، به جای یاس بودن ، سنگ Dalmatian یک سنگ آذرین است.
شما می گویید که تردید دارید؟
چند نفر در مورد آنچه در بالا نوشتیم با ما تماس گرفتند. آنها دوست ندارند از کلمه "یاس" برای این ماده دست بکشند یا اصرار دارند که این ماده سیاه تورمالین شورل است.
ما دوست نداریم بحث کنیم.
اگر با هویت این ماده دست و پنجه نرم می کنید ، این همان کاری است که ما شما را به انجام آن تشویق می کنیم. با آقای Attard یا شخص دیگری که پراش پرتونگاری را انجام داده است تماس بگیرید و ترتیب دهید تا پراش پرتوی ایکس روی نمونه هایی که ارائه می دهید انجام شود. این هزینه برای شما چند دلار است. ما برای تأیید ایده های خود در مورد این ماده ، دو تحلیل XRD پرداخت کردیم. شما می توانید برای تأیید آن برای نمونه هایی که ارائه می دهید پرداخت کنید. تجزیه و تحلیل احتمالاً به شما به عنوان یک چرخش کوچک چرخشی هزینه خواهد کرد. به ما اجازه دهید تا بدانیم شما چه چیزی را دریافتید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
12500
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام