آیا خودتان احساس می کنید که بسیار مرتب استرس دارید؟ شاید شما احساس راحتی و آرامش کنید؟ شاید شما مایل هستید تکنیکی را پیدا کنید که بتواند به این موارد کمک کند؟ خواندن را ادامه دهید تا فواید سلامتی ریکی را کشف کنید و اینکه چگونه می توانند به نبرد این منفی کمک کنند!

شاید از تکنیک ژاپنی به نام Reiki شنیده باشید یا نشنیده باشید ، اما این می تواند یک روش عالی برای کاهش استرس باشد. این تکنیک خاص در اوایل قرن بیستم در ژاپن توسعه یافت و اکنون در سراسر جهان به کار می رود. من قصد دارم به شما برخی از فواید سلامتی عالی ریکی را برای شما بگویم ، اما قبل از شروع کار ، اجازه دهید بررسی کنیم که ریکی چیست.

ریکی چیست؟

یک روش ژاپنی که برای آرامش و کاهش استرس استفاده می شود ، معمولاً با ریکی پزشک انجام می شود که دست های خود را روی بدن مشتری قرار داده و از موقعیت های مختلف دست استفاده می کند ، تا انرژی بتواند از آن عبور کند.

کلمه ریکی از دو کلمه ژاپنی تشکیل شده است. "ری" به معنای "خرد خدا" یا "قدرت بالاتر" و "کی" به معنی "انرژی نیروی زندگی" است. ایده این است که وقتی کسی انرژی کمتری در زندگی داشته باشد ، احتمال دارد بیمار شود یا احساس استرس و عدم ارتباط کند. هنگامی که این عمل اتفاق می افتد ، انرژی نیروی حیات بالا می تواند از دست پزشک به بدن مشتری منتقل شود و باعث افزایش انرژی مثبت شود .

ریکی می تواند با بدن فرد ، احساسات ، ذهن و روح خود رفتار کند که می تواند به آنها کمک کند احساس آرامش و آرامش کنند. ریکی روشی برای بهبود معنوی و بهبود خود است.

در کنار این راهنمای مقاله ، ما برخی از پشتیبانی اضافی برای ریکی شما ارائه می دهیم ... از دستبند بهبود انرژی خود استفاده کنید و ذهن خود را برای تمرین بهینه ریکی آرام کنید!

آیا ریکی کار می کند؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، ریکی برای قرار دادن بهبودی در گیرنده ، قرار دادن دست های شما در موقعیت های مختلف است. با این حال ، شما ممکن است در مورد کارآیی آن شکاک باشید.

اگر از شما می پرسید که "ریکی چگونه کار می کند؟" ، مفید است که به برخی از مزایای مهم مستند ریکی مراجعه کنید. مزایای تکنیک های درمانی ریکی در زیر آورده شده است ، و این شواهد نشان می دهد که پزشکان ریکی کارهایی را انجام می دهند که هم قدرتمند و هم مؤثر است.

اما این سؤال باقی مانده است: ریکی چگونه کار می کند؟ و خصوصاً اینکه ریکی چگونه از نظر علمی کار می کند؟

ریکی چگونه کار می کند؟

علم ریکی به ما می گوید که این فرایند با هدایت انرژی مثبت و انتقال آن از خارج بدن به داخل آن کار می کند. این انرژی توسط محل قرارگیری دستها هدایت می شود و به پزشک اجازه می دهد تا انرژی را در مکان های مورد نیاز خود پخش کند.

در حالی که اندازه گیری حرکت این انرژی غیرممکن است ، اما توسط کسانی که به آن ملحق هستند ، به شکلی غیرقابل تصور احساس می شود. برخی توصیف می کنند که این یک حرکت نیروی زندگی است. این اصطلاح به خوبی احساس رهایی شدید و فوری استرس و کاهش تنش را که بسیاری از افراد بعد از دریافت ریکی احساس می کنند ، به تصویر می کشد. به ویژه ، مطالعات نشان می دهد که درد مزمن از جمله افرادی است که به احتمال زیاد نتایج سریع و قابل توجه را گزارش می دهند.

برای درک نحوه عملکرد ریکی نه تنها درک اصل انتقال انرژی بلکه یادآوری این نکته وجود دارد که تکنیک های مختلفی وجود دارد. پزشکان از موقعیت ها و حرکات مختلف دست استفاده می کنند ، از جمله تزریق ، صاف کردن اورا ، پرت شدن و پاکسازی. هر یک از این تکنیک ها با فواید بی نظیری همراه است.

آیا می خواهید انرژی درمانی و محافظ بدن خود را تقویت کنید؟ هم اکنون دستبند بهبودی انرژی Riki خود را ادعا کنید ! برای یافتن اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید .

چگونه می توانم ریکی را یاد بگیرم؟

اکنون که شما درک بهتری از آنچه که تکنیک های درمانی ریکی می تواند ارائه دهد و چرا آنها کار می کنند ، ممکن است وسوسه شوید که این روش را برای خود بیاموزید. خبر خوب این است که کاملاً هرکسی می تواند ریکی را تمرین کند. شما فقط باید برای توسعه مهارت ها باز باشید.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه Reiki را انجام دهید ، بهتر است آموزش های حرفه ای بگیرید. در حالی که دانش آموزان به معنای سنتی "تدریس نمی شوند" ، معلمان ریکی مهارت های خود را به کسانی که یاد می گیرند انتقال می دهند. این که بخواهید ریکی را در یک تجارت تمرین کنید یا به سادگی ایده استفاده از آن را برای خود و عزیزان دوست دارید ، دوره های "Reiki برای مبتدیان" زیادی وجود دارد. به همین ترتیب ، آموزش های پیشرفته تر برای کسانی که می خواهند کاردستی خود را سنگین کنند وجود دارد.

در این تنظیمات ، می توانید یاد بگیرید که چگونه خود را به انرژی نیروی زندگی متصل کنید. به علاوه ، می توانید با انتقال آن آزمایش کنید.

Reiki For Beginners: How To Do Reiki

حتی قبل از انجام هرگونه آموزش رسمی ، می توانید با امتحان کردن در خانه برخی از مزایای اصلی ریکی را بدست آورید. یادگیری Reiki برای مبتدیان بسیار آسان است و می توانید با تمرین روی خودتان شروع کنید.

در اینجا مراحلی که باید برای یادگیری برخی از روشهای اساسی درمانی ریکی استفاده کنید:

  1. مکانی آرام و راحت را پیدا کنید که در آن مزاحم نشوید. با پای خود روی زمین و دستان خود را روی دامان خود بنشینید.
  2. چشمان خود را ببندید و نفس های عمیق و مداوم بکشید. بگذارید ضربان قلب و افکار شما کند شود. یادگیری نحوه انجام ریکی ارتباط زیادی با قرار گرفتن در وضعیت بازتابی و پذیرایی دارد.
  3. بدن خود را از سر تا انگشت پا اسکن کنید ، به سادگی با توجه به تمام احساساتی که تجربه می کنید متوجه شوید. به طور خاص ، بدن خود را برای مکانهایی که احساس تنش می کنند ، یا انرژی بدن شما مسدود می شود ، اسکن کنید. سعی کنید به هیچ وجه این احساسات را قضاوت نکنید و ارزیابی نکنید ، زیرا آنها را به خاطر آنچه هستند ، به سادگی قبول کنید.
  4. یکی از مکانهایی را که احساس تنش می کند لمس کنید ، کف دست خود را مستقیماً بر روی ناحیه زخم یا محکم قرار دهید. تنش منتشر شده را تصویر کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید انرژی تاریک در حال بیرون رفتن ، یا انرژی طلایی را که اطراف آن قرار دارد و منطقه را کوسن کنید تصور کنید.

هنگام ارائه تکنیک های درمانی Reiki به دیگران ، می توانید هنگام آزاد کردن انرژی منفی از تکنیک های تجسم مشابه استفاده کنید اما باید به فرد متکی باشید تا در مورد مناطقی که احساس تنش می کنند به شما بازخورد بدهد. با گذشت زمان و آموزش بیشتر در مورد نحوه انجام Reiki ، با این حال ، می آموزید که مکان هایی را که نیاز به درمان دارند حس کنید.

7 مزایای سلامتی ریکی

اکنون که می دانید واقعاً ریکی شامل چه چیزی است و چگونه کار می کند ، می خواهم در مورد مزایای ریکی با شما صحبت کنم. مزایای مختلفی از این تکنیک وجود دارد و هر کس می تواند در صورت تمایل در ریکی شرکت کند.

1. افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد

مطالعات نشان داده اند که ریکی با تغییر روحیه شما می تواند به کاهش افسردگی و اضطراب کمک کند . نشان داده شده است که ریکی با دریافت انرژی نیروی زندگی و حل هرگونه انسداد پرانرژی ، به افراد با روحیه منفی ، تغییر و احساس مثبت تر کمک می کند.

سپس ، پس از بهبود روحیه شما ، می توانید سطح استرس و همچنین اضطراب شما را کاهش دهد. این به نوبه خود به سرعت بخشیدن به سفر مظاهر شما کمک می کند.

تحقیقات همچنین کاهش چشمگیر افسردگی و عصبانیت را نشان داده است. این می تواند به دلیل بهبود خلق و خوی شما از دریافت تمرین ریکی اتفاق بیفتد.

2. وضوح عاطفی و رشد معنوی را فعال می کند

از ریکی نیز می توان برای بهبودی عاطفی از شما استفاده کرد.

ریکی برای کمک به مردم در انرژی خود استفاده می شود و این می تواند آرامش و هماهنگی درونی را به همراه آورد (که این یک کیفیت بسیار مفید برای رشد معنوی است).

این عمل می تواند احساسات شما را پاک و تمیز کند ، همچنین می تواند به تقویت روابط شما ، افزایش توانایی شما در عشق کمک کند و شما را قادر می سازد تا با دیگران ارتباط عمیقی برقرار کنید.

همه این خصوصیات می تواند به شما کمک کند رشد معنوی داشته باشید و در کنار احساسات خود باشید.

3. ابزار مراقبت از خود

ریکی همچنین می تواند توسط خودتان به عنوان یک روش مراقبت از خود استفاده شود . شما می توانید ریکی را بر روی بدن خود نیز انجام دهید ، و این می تواند یک راه عالی برای استرس زا باشد و بعد از یک روز طولانی در آرامش باشید. اگر در مورد اینکه ممکن است خودتان را به طور تصادفی صدمه دیده اند فکر کنید ، بدن شما به خودی خود بهبود می یابد ، بنابراین با استفاده از ریکی می توانید آن انرژی شفابخش را به بدن شما وارد کرده و از هرگونه انسداد پر انرژی خلاص شوید.

می توانید یک زمان انتخاب کنید ، فضای خود را با بالش و شمع تنظیم کنید و از تکنیک روی خود استفاده کنید که این خود به خود مراقبت می کند و همچنین ممکن است متوجه شوید که آرام تر هستید و آرامش بیشتری درونی دارید.

4- ریکی درد را کاهش می دهد

تحقیقات نشان داده است که ریکی توانسته است به افرادی که دارای دردهای خاصی هستند و علائم دیگری که ممکن است داشته باشد ، کمک کند. در حالی که این یک درمان مستقیم نیست ، اما می تواند طیف وسیعی از مشکلات جسمی را کاهش دهد.

در یک مطالعه ، ریکی مؤثرترین روش درمانی برای تسکین درد نسبت به دو روش درمانی دیگر (لمس درمانی و شفابخش) بود.

یک مطالعه دیگر نشان داد که بیماران سرطانی که در ریکی شرکت کرده اند ، خستگی ، درد و اضطراب خود را کاهش می دهد. بعد از تحقیقات بسیار زیاد ، بسیاری نشان می دهند که ریکی هنگام کاهش علائم درد می تواند بسیار مؤثر باشد.

5- تولید سلول های سفید خون را افزایش می دهد

در موردی که انجام شد ، افرادی که ریکی را بر خلاف کسانی که استراحت می کردند و کسانی که هیچ درمانی را دریافت نکردند دریافتند ، تعداد گلبول های سفید خون بیشتر شده است. این مطالعه نشان داد که سیستم ایمنی بدن به همین دلیل تقویت شده است. گلبولهای سفید سلولهای سیستم ایمنی بدن هستند و سیستم ایمنی بدن ما را در دفاع از میکروبها یا عفونتهایی مانند سرماخوردگی و گلودرد کمک می کند.

این نشان می دهد که ریکی می تواند تأثیر مثبتی در بدن ما داشته باشد و به ما در جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی یا سایر عفونت ها کمک می کند.

6. شهود و خلاقیت را تقویت می کند

ریکی می تواند سطح استرس شما را کاهش داده و وضوح و تمرکز را برای شما به ارمغان بیاورد. این می تواند برای تمرکز روی شهودیت بسیار عالی باشد زیرا می توانید احساس منطقی تر و بدون استرس داشته باشید.

با خلاقیت ، ریکی می تواند به عنوان تجزیه بلوک های پرانرژی کمک کند. هنگامی که شما از این بلوک ها خلاص شوید ، می توانید بر روی راه های جدید و الهام بخش تمرکز کنید ، بتوانید ایده های جدیدی تولید کرده و از تخیل خود به راحتی استفاده کنید.

این واقعاً می تواند به خلاقیت شما کمک کند .

7. Reiki Calms The Mind

از آنجا که ریکی می تواند به شما کمک کند تا دوباره با قلب خود ارتباط برقرار کنید و با خود بالاتر شما واقعاً می تواند به شما کمک کند انرژی خود را از هرگونه منفی پاک کنید. Reiki می تواند به شما کمک کند دوباره با مرکز واقعی خود ارتباط برقرار کنید. سپس ، شما می توانید از هر الگوی منفی که ممکن است به کار بگیرید و اجازه دهید تصاحب شوید ، آگاه شوید.

بنابراین ، استفاده از ریکی می تواند به شما کمک کند تا با انرژی های منفی خود روبرو شوید و هنگام نگه داشتن آنها بر روی آنها تمرکز کنید. این می تواند به شما کمک کند تا آنها را رها کنید و ذهن خود را پاک کنید. سپس می توانید روی انرژی مثبتی که دارید ، که از درون شما جریان دارد ، متمرکز شوید و این به آرامش ذهن شما کمک می کند.